Mor la reina Isabel II d’Anglaterra

Ejemplo de shortcode con estilo
La informació s'acaba de fer oficial atés que el protocol per a aquests casos estableix unes pautes rigoroses que els mitjans britànics estan complint malgrat les filtracions en xarxes socials que fa més d'una hora ja parlaven de la defunció encara no comunicat de la monarca

La Casa Reial Britànica acaba de fer oficial la defunció de la reina Isabel II d’Anglaterra. Una notícia esperada en les últimes hores que ha mantingut en suspens a tots els mitjans de comunicació i al país més enllà de les fronteres, però que no s’ha confirmat oficialment fins ara.

Les alertes sobre l’estat de salut de la monarca s’han disparat aquest dijous quan els noticiaris internacionals s’han fet eco de la preocupació dels metges pel seu estat de salut.

Els metges d’Isabel II mostren la seua «preocupació» per la seua salut i recomanen que seguisca «sota supervisió».

Segons resava el comunicat oficial, «Després d’una nova avaluació aquest matí, els metges de la reina estan preocupats per la salut de Sa Majestat i han recomanat que romanga sota supervisió mèdica. La reina continua còmoda i en Balmoral», assenyalava l’escarit comunicat d’aquest matí.

El príncep Carlos, hereu de la corona britànica està ja al castell escocés al costat de la seua mare, i el duc de Cambridge, Guillermo, també ha viatjat a Balmoral des de Windsor -on ara resideix-. La princesa Ana, l’única filla d’Isabel II, i els seus germans Andrés i Eduardo també s’han dirigit al castell de Balmoral.

Els ducs de Sussex, el príncep Harry i Meghan Markle, s’han traslladat des d’Alemanya, on es trobaven en un viatge per Europa, per a reunir-se amb la resta de la família reial.

Després de confirmar-se la defunció de la monarca britànica, el Regne Unit activarà el protocol «London Bridge is down», que inclou els actes funeraris.

(NOTÍCIA EN AMPLIACIÓ)

Últimes notícies

Moleiro demana perdó després del 0-6 del Villarreal

Moleiro ha demanat perdó a l’afició després de la derrota per 0-6 del Villarreal davant del París Saint-Germain en la Lliga de Campions. El migcampista ha assenyalat la falta d’actitud i ha demanat aprendre del partit abans del compromís de diumenge.

El Villarreal cau per 0-6 davant el París Saint-Germain

El París Saint-Germain ha golejat el Villarreal per 0-6 en la Liga de Campeones, amb un 0-4 al descans. Fabián Ruiz ha sigut el jugador més destacat del conjunt francés.

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.