Mor la reina Isabel II d’Anglaterra

La Casa Reial Britànica acaba de fer oficial la defunció de la reina Isabel II d’Anglaterra. Una notícia esperada en les últimes hores que ha mantingut en suspens a tots els mitjans de comunicació i al país més enllà de les fronteres, però que no s’ha confirmat oficialment fins ara.

Les alertes sobre l’estat de salut de la monarca s’han disparat aquest dijous quan els noticiaris internacionals s’han fet eco de la preocupació dels metges pel seu estat de salut.

Els metges d’Isabel II mostren la seua «preocupació» per la seua salut i recomanen que seguisca «sota supervisió».

Segons resava el comunicat oficial, «Després d’una nova avaluació aquest matí, els metges de la reina estan preocupats per la salut de Sa Majestat i han recomanat que romanga sota supervisió mèdica. La reina continua còmoda i en Balmoral», assenyalava l’escarit comunicat d’aquest matí.

El príncep Carlos, hereu de la corona britànica està ja al castell escocés al costat de la seua mare, i el duc de Cambridge, Guillermo, també ha viatjat a Balmoral des de Windsor -on ara resideix-. La princesa Ana, l’única filla d’Isabel II, i els seus germans Andrés i Eduardo també s’han dirigit al castell de Balmoral.

Els ducs de Sussex, el príncep Harry i Meghan Markle, s’han traslladat des d’Alemanya, on es trobaven en un viatge per Europa, per a reunir-se amb la resta de la família reial.

Després de confirmar-se la defunció de la monarca britànica, el Regne Unit activarà el protocol «London Bridge is down», que inclou els actes funeraris.

(NOTÍCIA EN AMPLIACIÓ)

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.