Tres morts i dos ferits en un accident en Vilanova d’Alcolea

Tres persones han mort i altres dos han resultat ferides este dimecres en un accident de trànsit amb dos turismes i un camió implicats en Vilanova d’Alcolea, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat fonts del Centre d’informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

L’accident s’ha produït sobre les 6.50 hores d’este matí per causes que s’estan investigant en la CV-13, en el terme municipal de Vilanova d’Alcolea, a l’altura de l’aeroport.

 

Fins al lloc s’han desplaçat efectius del Parc Plana Alta que han rescatat a cinc persones que s’havien quedat atrapades en dos cotxes.

 

Per part seua, el CICU ha mobilitzat dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB) i dos del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que han confirmat la mort de tres persones i han atés a altres dos que patixen politraumatismes, un d’ells de 24 anys i l’altre de 43. Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital General Universitari de Castelló. Els tres morts eren hòmens de 22, 44 i 48 anys

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.