14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Tres morts i dos ferits en un accident en Vilanova d’Alcolea

Tres persones han mort i altres dos han resultat ferides este dimecres en un accident de trànsit amb dos turismes i un camió implicats en Vilanova d’Alcolea, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat fonts del Centre d’informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

L’accident s’ha produït sobre les 6.50 hores d’este matí per causes que s’estan investigant en la CV-13, en el terme municipal de Vilanova d’Alcolea, a l’altura de l’aeroport.

 

Fins al lloc s’han desplaçat efectius del Parc Plana Alta que han rescatat a cinc persones que s’havien quedat atrapades en dos cotxes.

 

Per part seua, el CICU ha mobilitzat dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB) i dos del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que han confirmat la mort de tres persones i han atés a altres dos que patixen politraumatismes, un d’ells de 24 anys i l’altre de 43. Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital General Universitari de Castelló. Els tres morts eren hòmens de 22, 44 i 48 anys

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a València després d’una persecució un jove buscat per maltractaments habituals

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 21 anys després de fugir a la carrera, travessar l'autovia i quedar suspés d'un pont. Tenia una requisitòria per maltractaments habituals i va ser arrestat per resistència i desobediència; el patinet que portava va ser confiscat en presentar el número de sèrie esquinçat.

Les Falles de Gandia generen 40,38 milions d’impacte econòmic i 377 ocupacions

Un estudi de la Universitat de València calcula un impacte total de 40,38 milions, 14,85 milions de PIB i 377 ocupacions equivalents a jornada completa. L'informe confirma a les Falles com a motor econòmic local, a més del seu valor cultural.

Com triar correctament recanvis d’automòbil: la precisió de recanvis cotxe per matricula i la selecció per VIN

Substituir peces del cotxe és fàcil amb el codi VIN. Aprèn a cercar recanvis amb exactitud i evitar errors comuns.

Els bombers mobilitzen llevaneus per la nevada a l’interior nord de Castelló

El Consorci Provincial ha mobilitzat una dotació i dos unitats forestals amb equips llevaneu-saler per a actuar entre Torremiró i Fredes davant la nevada. Aemet manté avisos per neu a l'interior i temporal marítim en la costa.

Set detinguts per robatori de coure en polígons de la Vall d’Albaida valorat en 231.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a set persones per una sèrie de robatoris de cablejat a Montaverner, L'Olleria i Ontinyent, amb un perjuí de 231.000 euros. Se'ls atribuïxen cinc delictes de robatori amb força i un de pertinença a organització criminal.

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.