Tres morts i dos ferits en un accident en Vilanova d’Alcolea

Tres persones han mort i altres dos han resultat ferides este dimecres en un accident de trànsit amb dos turismes i un camió implicats en Vilanova d’Alcolea, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat fonts del Centre d’informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

L’accident s’ha produït sobre les 6.50 hores d’este matí per causes que s’estan investigant en la CV-13, en el terme municipal de Vilanova d’Alcolea, a l’altura de l’aeroport.

 

Fins al lloc s’han desplaçat efectius del Parc Plana Alta que han rescatat a cinc persones que s’havien quedat atrapades en dos cotxes.

 

Per part seua, el CICU ha mobilitzat dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB) i dos del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que han confirmat la mort de tres persones i han atés a altres dos que patixen politraumatismes, un d’ells de 24 anys i l’altre de 43. Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital General Universitari de Castelló. Els tres morts eren hòmens de 22, 44 i 48 anys

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU