Tres morts i dos ferits en un accident en Vilanova d’Alcolea

Tres persones han mort i altres dos han resultat ferides este dimecres en un accident de trànsit amb dos turismes i un camió implicats en Vilanova d’Alcolea, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat fonts del Centre d’informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

L’accident s’ha produït sobre les 6.50 hores d’este matí per causes que s’estan investigant en la CV-13, en el terme municipal de Vilanova d’Alcolea, a l’altura de l’aeroport.

 

Fins al lloc s’han desplaçat efectius del Parc Plana Alta que han rescatat a cinc persones que s’havien quedat atrapades en dos cotxes.

 

Per part seua, el CICU ha mobilitzat dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB) i dos del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que han confirmat la mort de tres persones i han atés a altres dos que patixen politraumatismes, un d’ells de 24 anys i l’altre de 43. Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital General Universitari de Castelló. Els tres morts eren hòmens de 22, 44 i 48 anys

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.