14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Tres motoristes ferits en dos accidents de trànsit en Crevillent i el Campello

Un cotxe i una moto han xocat este matí de dimarts en la carretera de l’Estació de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

L’accident s’ha produït a primera hora del matí, cap a les 07.45 hores i, de seguida, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) per les possibles víctimes.

 

A causa de l’impacte, han resultat ferits els dos ocupants de la moto. Es tracta d’una dona, de 57 anys, amb policontusiones i un home, de 43 anys, per luxació de muscle. Els dos han sigut traslladats a l’Hospital del Vinalopó d’Elx.

 

Un altre xoc entre un cotxe i una moto 15 minuts després

Cap a les 8 hores, només un quart d’hora després de l’accident de Crevillent, un cotxe i una moto han xocat en el terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí, segons les mateixes fonts.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una ambulància del SAMU i l’equip mèdic ha assistit al motorista, de 39 anys, per fractures. Una volta estabilitzada, la víctima ha sigut traslladada a l’Hospital de Sant Joan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.

València suspén la mascletà de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz

L'Ajuntament de València ha anunciat la suspensió de la mascletà prevista per al dijous de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz. Es mantenen la missa i la processó entre les 11.30 i les 13.30, amb eixida a la Porta dels Ferros i retorn a la Catedral.

Compromís i PSPV exigixen a Catalá el cessament immediat de Cecilia Herrero després de l’informe de la Fiscalia

Compromís i PSPV han reclamat a María José Catalá el cessament i l'expulsió de l'edil de Vox després de conéixer-se que la Fiscalia sol·licita tres anys de presó per missatges racistes i homòfobs. L'oposició ha responsabilitzat a l'alcaldessa de mantindre-la en el govern i ha redoblat la pressió política.

Detingut a València després d’una persecució un jove buscat per maltractaments habituals

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 21 anys després de fugir a la carrera, travessar l'autovia i quedar suspés d'un pont. Tenia una requisitòria per maltractaments habituals i va ser arrestat per resistència i desobediència; el patinet que portava va ser confiscat en presentar el número de sèrie esquinçat.

Les Falles de Gandia generen 40,38 milions d’impacte econòmic i 377 ocupacions

Un estudi de la Universitat de València calcula un impacte total de 40,38 milions, 14,85 milions de PIB i 377 ocupacions equivalents a jornada completa. L'informe confirma a les Falles com a motor econòmic local, a més del seu valor cultural.

Com triar correctament recanvis d’automòbil: la precisió de recanvis cotxe per matricula i la selecció per VIN

Substituir peces del cotxe és fàcil amb el codi VIN. Aprèn a cercar recanvis amb exactitud i evitar errors comuns.

Els bombers mobilitzen llevaneus per la nevada a l’interior nord de Castelló

El Consorci Provincial ha mobilitzat una dotació i dos unitats forestals amb equips llevaneu-saler per a actuar entre Torremiró i Fredes davant la nevada. Aemet manté avisos per neu a l'interior i temporal marítim en la costa.