13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Tres motoristes ferits en dos accidents de trànsit en Crevillent i el Campello

Un cotxe i una moto han xocat este matí de dimarts en la carretera de l’Estació de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

L’accident s’ha produït a primera hora del matí, cap a les 07.45 hores i, de seguida, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) per les possibles víctimes.

 

A causa de l’impacte, han resultat ferits els dos ocupants de la moto. Es tracta d’una dona, de 57 anys, amb policontusiones i un home, de 43 anys, per luxació de muscle. Els dos han sigut traslladats a l’Hospital del Vinalopó d’Elx.

 

Un altre xoc entre un cotxe i una moto 15 minuts després

Cap a les 8 hores, només un quart d’hora després de l’accident de Crevillent, un cotxe i una moto han xocat en el terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí, segons les mateixes fonts.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una ambulància del SAMU i l’equip mèdic ha assistit al motorista, de 39 anys, per fractures. Una volta estabilitzada, la víctima ha sigut traslladada a l’Hospital de Sant Joan.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure la millor festa del món

Carmen Prades i Marta Mercader han obert la Crida des de les Torres de Serrans i conviden al món a sumar-se a les Falles de 2026. L'alcaldessa ha entregat simbòlicament les claus en el desé aniversari com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.