Tres motoristes ferits en dos accidents de trànsit en Crevillent i el Campello

Un cotxe i una moto han xocat este matí de dimarts en la carretera de l’Estació de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

L’accident s’ha produït a primera hora del matí, cap a les 07.45 hores i, de seguida, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) per les possibles víctimes.

 

A causa de l’impacte, han resultat ferits els dos ocupants de la moto. Es tracta d’una dona, de 57 anys, amb policontusiones i un home, de 43 anys, per luxació de muscle. Els dos han sigut traslladats a l’Hospital del Vinalopó d’Elx.

 

Un altre xoc entre un cotxe i una moto 15 minuts després

Cap a les 8 hores, només un quart d’hora després de l’accident de Crevillent, un cotxe i una moto han xocat en el terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí, segons les mateixes fonts.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una ambulància del SAMU i l’equip mèdic ha assistit al motorista, de 39 anys, per fractures. Una volta estabilitzada, la víctima ha sigut traslladada a l’Hospital de Sant Joan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.