Tres motoristes ferits en dos accidents de trànsit en Crevillent i el Campello

Un cotxe i una moto han xocat este matí de dimarts en la carretera de l’Estació de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

L’accident s’ha produït a primera hora del matí, cap a les 07.45 hores i, de seguida, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) per les possibles víctimes.

 

A causa de l’impacte, han resultat ferits els dos ocupants de la moto. Es tracta d’una dona, de 57 anys, amb policontusiones i un home, de 43 anys, per luxació de muscle. Els dos han sigut traslladats a l’Hospital del Vinalopó d’Elx.

 

Un altre xoc entre un cotxe i una moto 15 minuts després

Cap a les 8 hores, només un quart d’hora després de l’accident de Crevillent, un cotxe i una moto han xocat en el terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí, segons les mateixes fonts.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una ambulància del SAMU i l’equip mèdic ha assistit al motorista, de 39 anys, per fractures. Una volta estabilitzada, la víctima ha sigut traslladada a l’Hospital de Sant Joan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.