Tres motoristes ferits en dos accidents de trànsit en Crevillent i el Campello

Un cotxe i una moto han xocat este matí de dimarts en la carretera de l’Estació de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

L’accident s’ha produït a primera hora del matí, cap a les 07.45 hores i, de seguida, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) per les possibles víctimes.

 

A causa de l’impacte, han resultat ferits els dos ocupants de la moto. Es tracta d’una dona, de 57 anys, amb policontusiones i un home, de 43 anys, per luxació de muscle. Els dos han sigut traslladats a l’Hospital del Vinalopó d’Elx.

 

Un altre xoc entre un cotxe i una moto 15 minuts després

Cap a les 8 hores, només un quart d’hora després de l’accident de Crevillent, un cotxe i una moto han xocat en el terme municipal del Campello, en la comarca de l’Alacantí, segons les mateixes fonts.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una ambulància del SAMU i l’equip mèdic ha assistit al motorista, de 39 anys, per fractures. Una volta estabilitzada, la víctima ha sigut traslladada a l’Hospital de Sant Joan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.