Mastodon
23 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Acusen al pare que va atacar al fill amb una destral per lesions però no per homicidi en la Romana

Hora de treure la destral de guerra.

El pare va agredir al fill amb una destral que li provocaren ferides al cap i a les cames  | València Diari

 

Este dilluns de vesprada, presumptament, un pare ha intentat matar al seu fill a colps de destral. Però ara, després d’haver presentat declaració en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Novelda, se l’ha deixat lliure amb càrrecs, a l’espera del juí. I és, segons pareix, no apareix l’arma homicida i, a més, la dona i la filla asseguren que el presumpte agressor no se’n va anar de casa en cap moment.

 

El dilluns dia 30 es va informar que un home havia sigut vist en l’hospital d’Elda amb una escopeta i estava buscant al seu fill per a rematar-lo. Segons pareix, la víctima havia entrat uns minuts abans en l’Àrea d’Urgències amb ferides en el cap i en les cames fetes amb una destral. El suposat agressor va ser vist per una dona en la rodalia de l’hospital i, en cridar, el centre sanitari va entrar en alerta i va avisar a la policia.

 

Ara bé, el jutge de guàrdia que ahir dimarts va estudiar el cas ha deixat en llibertat a l’agressor, d’uns 80 anys, després de què passara la nit del dilluns en el calabós. Eixa decisió ha sigut presa per un cúmul de circumstàncies. En primer lloc, la víctima presentava ferides superficials, que han requerit punts, però no han posat en perill la seua vida. En segon lloc, les ferides es van produir durant una baralla espontània entre pare i fill en la que els dos es van agredir, tal com avança ‘Información’.

 

A més, el fet més important és que no s’ha pogut determinar amb claredat que l’agressor anara a l’hospital amb una escopeta amb la intenció de rematar al fill ja que, tant la dona com la filla –mare i germana de la víctima–, asseguren que no es va menejar de casa. Més encara, l’escopeta de caça que una dona havia declarat haver vist en les mans de l’agressor, i que va ser el que va detonar l’alerta en l’hospital i va mobilitzar a tota la Policia Nacional d’Elda–Petrer, no ha sigut trobada per cap de lloc.

 

Una relació conflictiva des de fa temps

Segons pareix, la relació entre pare i fill, d’uns 80 i 48 anys, respectivament, ja fa temps que és conflictiva. La família, que té la residència en Elx, té també una caseta en la Romana. Per això, després de sentir la declaració en Urgències del fill de què son pare li havia fet les ferides a colps de destral i en rebre l’avís d’un home armat, la policia va desplegar un dispositiu des de la Romana fins a Elx

 

Els agents van localitzar a l’agressor en la Romana cap a les 20.00 i, en no trobar l’escopeta i en sentir les declaracions de la dona i la filla indicant que el presumpte agressor no s’havia menejat de casa després de què el ferit acudira a l’hospital en cotxe, van detindre a l’ancià i el van tancar en el calabós de la Guàrdia Civil del Pinós. Tot i això, els familiars dels implicats sí que van reconéixer que s’havia produït una disputa entre pare i fill, que no tenen una bona relació des de fa anys.

 

Per la seua part, com que l’acusat ha mantingut la mateixa versió i la víctima no té ferides greus, el jutge de guàrdia ha desestimat l’acusació d’intent d’homicidi i s’ha condemnat a l’home, a l’espera d’un juí, per un delicte de lesions. L’agressor va passar la nit del dilluns al dimarts tancat i cap a les 14.00 ja havia abandonat les dependències judicials. La víctima, per la seua part, a les 21.30 va rebre l’alta mèdica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El detingut pel tiroteig d’Alfafar ingressa a la presó provisional sense fiança

El Jutjat d'Instrucció 19 de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança per al sospitós del tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar. L'home es va entregar en la Comandància de la Guàrdia Civil i la causa passa al Tribunal d'Instància de Catarroja.

Dos bones notícies per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la importància de les ajudes que ha rebut l'AVL per part de diferents Governs

Tres detinguts per una xarxa que venia joies falses a cases de compravenda a Elx

Tres persones han sigut arrestades a Elx per integrar una xarxa que col·locava peces banyades en or com si anaren de 9 quirats en cases de compravenda. La intervenció policial va limitar el perjuí a 4.700 euros i la investigació seguix oberta per a localitzar a més implicats.

Baixen les opcions de ruixats a València i Castelló i les temperatures a penes varien

La jornada deixa un risc baix de ruixats en els litorals de València i Castelló al matí i a l'interior de Castelló a la vesprada. El vent serà fluix i tendirà a component este des del migdia, amb temperatures similars a les de dies anteriors.

Mor una bebé i la seua mare queda en estat crític després de ser atropellades per un cotxe sense conductor a Calp

Una bebé de 20 dies va morir i la seua mare roman en l'UCI després de ser envestides per un vehicle estacionat que es va desplaçar costa avall en una urbanització. L'altre fill, de quatre anys, va eixir il·lés i s'investiga una possible fallada del fre de mà.

Marcelino afirma que Partey esta llest mentalment per a jugar davant el Tottenham

El tecnico del Vila-real sosté que el migcampista ghanes esta al seu maximo nivell mental per al debut de Champions i apel·la a la presuncion d'innocència. El jugador, que nega els càrrecs, ha de comparéixer en un tribunal de Londres al dia següent del partit.

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.