Acusen al pare que va atacar al fill amb una destral per lesions però no per homicidi en la Romana

Hora de treure la destral de guerra.

El pare va agredir al fill amb una destral que li provocaren ferides al cap i a les cames  | València Diari

 

Este dilluns de vesprada, presumptament, un pare ha intentat matar al seu fill a colps de destral. Però ara, després d’haver presentat declaració en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Novelda, se l’ha deixat lliure amb càrrecs, a l’espera del juí. I és, segons pareix, no apareix l’arma homicida i, a més, la dona i la filla asseguren que el presumpte agressor no se’n va anar de casa en cap moment.

 

El dilluns dia 30 es va informar que un home havia sigut vist en l’hospital d’Elda amb una escopeta i estava buscant al seu fill per a rematar-lo. Segons pareix, la víctima havia entrat uns minuts abans en l’Àrea d’Urgències amb ferides en el cap i en les cames fetes amb una destral. El suposat agressor va ser vist per una dona en la rodalia de l’hospital i, en cridar, el centre sanitari va entrar en alerta i va avisar a la policia.

 

Ara bé, el jutge de guàrdia que ahir dimarts va estudiar el cas ha deixat en llibertat a l’agressor, d’uns 80 anys, després de què passara la nit del dilluns en el calabós. Eixa decisió ha sigut presa per un cúmul de circumstàncies. En primer lloc, la víctima presentava ferides superficials, que han requerit punts, però no han posat en perill la seua vida. En segon lloc, les ferides es van produir durant una baralla espontània entre pare i fill en la que els dos es van agredir, tal com avança ‘Información’.

 

A més, el fet més important és que no s’ha pogut determinar amb claredat que l’agressor anara a l’hospital amb una escopeta amb la intenció de rematar al fill ja que, tant la dona com la filla –mare i germana de la víctima–, asseguren que no es va menejar de casa. Més encara, l’escopeta de caça que una dona havia declarat haver vist en les mans de l’agressor, i que va ser el que va detonar l’alerta en l’hospital i va mobilitzar a tota la Policia Nacional d’Elda–Petrer, no ha sigut trobada per cap de lloc.

 

Una relació conflictiva des de fa temps

Segons pareix, la relació entre pare i fill, d’uns 80 i 48 anys, respectivament, ja fa temps que és conflictiva. La família, que té la residència en Elx, té també una caseta en la Romana. Per això, després de sentir la declaració en Urgències del fill de què son pare li havia fet les ferides a colps de destral i en rebre l’avís d’un home armat, la policia va desplegar un dispositiu des de la Romana fins a Elx

 

Els agents van localitzar a l’agressor en la Romana cap a les 20.00 i, en no trobar l’escopeta i en sentir les declaracions de la dona i la filla indicant que el presumpte agressor no s’havia menejat de casa després de què el ferit acudira a l’hospital en cotxe, van detindre a l’ancià i el van tancar en el calabós de la Guàrdia Civil del Pinós. Tot i això, els familiars dels implicats sí que van reconéixer que s’havia produït una disputa entre pare i fill, que no tenen una bona relació des de fa anys.

 

Per la seua part, com que l’acusat ha mantingut la mateixa versió i la víctima no té ferides greus, el jutge de guàrdia ha desestimat l’acusació d’intent d’homicidi i s’ha condemnat a l’home, a l’espera d’un juí, per un delicte de lesions. L’agressor va passar la nit del dilluns al dimarts tancat i cap a les 14.00 ja havia abandonat les dependències judicials. La víctima, per la seua part, a les 21.30 va rebre l’alta mèdica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.