Pare de 77 anys intenta matar a destralades al seu fill en Utiel

Hora de treure la destral de guerra.

El pare ha pegat dos colps de destral al fill este dimecres de matí   | Arxiu

 

Este dimecres de matí, cap a les 10.00 hores, s’ha produït una agressió macabra en una pedania del municipi d’Utiel, en la comarca de la Plana d’Utiel (València). Segons pareix, un home de 77 anys ha pegat dos colps de destral al seu fill, després d’una discussió.

 

Els fets han passat en la pedania de las Cuevas, i va ser la mare de la víctima i dona de l’agressor la qui va avisar a Emergències després de sentir els crits del seu fill. Segons informació de ‘Las Provincias’, després d’agredir al seu fill, l’home va intentar tirar-se pel balcó de la casa familiar, però en això van arribar agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil i van arrestar a l’ancià.

 

La víctima ha patit dos destralades en el cap i va necessitar atenció d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que va acudir al lloc de l’agressió en el carrer d’Utiel de la pedania de las Cuevas. Per sort per a l’home, els talls que va patir no van ser massa profunds i quan va arribar a l’Hospital General de València, se li van aplicar punts de sutura i va poder rebre l’alta.

 

Quant a l’agressor, els agents de seguretat li van confiscar la destral amb la que va intentar matar al seu fill i el van detindre abans que poguera suïcidar-se. Després d’això, el van ingressar en la Unitat de Psiquiatria en el mateix Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.

UGT-PV defensa les ajudes de la Generalitat al congrés de 2021 i es mostra sorpresa per la investigació

UGT-PV ha defensat la legalitat de les subvencions rebudes de la Generalitat per al 43 Congrés Confederal de 2021 a València i s’ha mostrat sorpresa per la investigació anunciada per l’Agència Antifrau, tot reivindicant la seua transparència i independència sindical.

La jutgessa de la DANA amplia sis mesos la investigació penal a Catarroja

La jutgessa de Catarroja ha acordat allargar sis mesos la investigació penal sobre la gestió de la DANA, amb el suport de la Fiscalia, per acabar declaracions i informes pendents. També ha rebutjat incloure com a víctima mortal una dona de 93 anys, en no vore’s relació directa entre la riada i la seua mort.

El PP assegura que Pérez Llorca no necessita ‘xapeta’ per a demostrar la seua faena

El síndic del PP, Nando Pastor, ha defensat que Juanfran Pérez Llorca no necessita ser proclamat formalment candidat per a revalidar la Presidència i ha carregat contra Diana Morant i Joan Baldoví.

Autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar les ajudes a l’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i es començaran a abonar a principis d’octubre. El ministre d’Hisenda, Arcadi España, també ha defensat el dret de vot dels espanyols afectats per la coneguda com a Llei de Néts.