10 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Pare de 77 anys intenta matar a destralades al seu fill en Utiel

Hora de treure la destral de guerra.

El pare ha pegat dos colps de destral al fill este dimecres de matí   | Arxiu

 

Este dimecres de matí, cap a les 10.00 hores, s’ha produït una agressió macabra en una pedania del municipi d’Utiel, en la comarca de la Plana d’Utiel (València). Segons pareix, un home de 77 anys ha pegat dos colps de destral al seu fill, després d’una discussió.

 

Els fets han passat en la pedania de las Cuevas, i va ser la mare de la víctima i dona de l’agressor la qui va avisar a Emergències després de sentir els crits del seu fill. Segons informació de ‘Las Provincias’, després d’agredir al seu fill, l’home va intentar tirar-se pel balcó de la casa familiar, però en això van arribar agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil i van arrestar a l’ancià.

 

La víctima ha patit dos destralades en el cap i va necessitar atenció d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que va acudir al lloc de l’agressió en el carrer d’Utiel de la pedania de las Cuevas. Per sort per a l’home, els talls que va patir no van ser massa profunds i quan va arribar a l’Hospital General de València, se li van aplicar punts de sutura i va poder rebre l’alta.

 

Quant a l’agressor, els agents de seguretat li van confiscar la destral amb la que va intentar matar al seu fill i el van detindre abans que poguera suïcidar-se. Després d’això, el van ingressar en la Unitat de Psiquiatria en el mateix Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

La massificació en Medicina impulsa la simulació clínica per a evitar les 'pràctiques ficus'. Les universitats ajusten rotacions i convenis per a garantir aprenentatge real.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell amb espanyols

La Policia d'Indonèsia ha obert una investigació per possible negligència després del naufragi d'un vaixell turístic amb espanyols. Una menor va morir i tres seguixen desapareguts.

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

Les pràctiques clíniques s'han tornat més planificades i rotatòries, però la massificació impulsa la simulació amb maniquins i centres especialitzats. Les diferències entre models públic i privat marquen el ritme de l'aprenentatge.

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.