11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Pare de 77 anys intenta matar a destralades al seu fill en Utiel

Hora de treure la destral de guerra.

El pare ha pegat dos colps de destral al fill este dimecres de matí   | Arxiu

 

Este dimecres de matí, cap a les 10.00 hores, s’ha produït una agressió macabra en una pedania del municipi d’Utiel, en la comarca de la Plana d’Utiel (València). Segons pareix, un home de 77 anys ha pegat dos colps de destral al seu fill, després d’una discussió.

 

Els fets han passat en la pedania de las Cuevas, i va ser la mare de la víctima i dona de l’agressor la qui va avisar a Emergències després de sentir els crits del seu fill. Segons informació de ‘Las Provincias’, després d’agredir al seu fill, l’home va intentar tirar-se pel balcó de la casa familiar, però en això van arribar agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil i van arrestar a l’ancià.

 

La víctima ha patit dos destralades en el cap i va necessitar atenció d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que va acudir al lloc de l’agressió en el carrer d’Utiel de la pedania de las Cuevas. Per sort per a l’home, els talls que va patir no van ser massa profunds i quan va arribar a l’Hospital General de València, se li van aplicar punts de sutura i va poder rebre l’alta.

 

Quant a l’agressor, els agents de seguretat li van confiscar la destral amb la que va intentar matar al seu fill i el van detindre abans que poguera suïcidar-se. Després d’això, el van ingressar en la Unitat de Psiquiatria en el mateix Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.