Pare de 77 anys intenta matar a destralades al seu fill en Utiel

Hora de treure la destral de guerra.

El pare ha pegat dos colps de destral al fill este dimecres de matí   | Arxiu

 

Este dimecres de matí, cap a les 10.00 hores, s’ha produït una agressió macabra en una pedania del municipi d’Utiel, en la comarca de la Plana d’Utiel (València). Segons pareix, un home de 77 anys ha pegat dos colps de destral al seu fill, després d’una discussió.

 

Els fets han passat en la pedania de las Cuevas, i va ser la mare de la víctima i dona de l’agressor la qui va avisar a Emergències després de sentir els crits del seu fill. Segons informació de ‘Las Provincias’, després d’agredir al seu fill, l’home va intentar tirar-se pel balcó de la casa familiar, però en això van arribar agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil i van arrestar a l’ancià.

 

La víctima ha patit dos destralades en el cap i va necessitar atenció d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que va acudir al lloc de l’agressió en el carrer d’Utiel de la pedania de las Cuevas. Per sort per a l’home, els talls que va patir no van ser massa profunds i quan va arribar a l’Hospital General de València, se li van aplicar punts de sutura i va poder rebre l’alta.

 

Quant a l’agressor, els agents de seguretat li van confiscar la destral amb la que va intentar matar al seu fill i el van detindre abans que poguera suïcidar-se. Després d’això, el van ingressar en la Unitat de Psiquiatria en el mateix Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nou protocol al Vega Baja per a acompanyar dones en dol neonatal

LHospital Universitari Vega Baja dOrihuela ha posat en marxa un protocol específic per a atendre dones i famílies en situació de dol perinatal i neonatal, amb un model dassistència integral i humanitzada.

Cinquena setmana de vaga mèdica en la Comunitat amb xifres enfrontades de seguiment

Els mèdics valencians han iniciat una nova setmana de vaga contra el nou estatut marc, que el CESM xifra en un seguiment pròxim al 90 %, davant del 6,86 % que admet la Conselleria de Sanitat. Les protestes inclouen manifestacions a València i Alacant i concentracions en hospitals i centres de salut de totes les comarques.

Pérez Llorca exigix que la negociació del finançament es faça en el Consell de Política Fiscal i Financera

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reiterat al ministre d'Hisenda, Arcadi España, que està disposat a negociar el nou model de finançament autonòmic, però únicament en el si del Consell de Política Fiscal i Financera i amb una llei orgànica i una dotació clara als pressupostos de l'Estat.

Els tècnics sanitaris exigixen la reclasificació professional d’un col·lectiu que es considera oblidat

Centenars de tècnics superiors i mitjans del Sistema Nacional de Salut s’han concentrat davant l’Hospital Clínic de València per a exigir la seua reclasificació professional en els grups B i C1 i denunciar una situació que consideren discriminatòria i bloquejada des de 2023.

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.