Pare de 77 anys intenta matar a destralades al seu fill en Utiel

Hora de treure la destral de guerra.

El pare ha pegat dos colps de destral al fill este dimecres de matí   | Arxiu

 

Este dimecres de matí, cap a les 10.00 hores, s’ha produït una agressió macabra en una pedania del municipi d’Utiel, en la comarca de la Plana d’Utiel (València). Segons pareix, un home de 77 anys ha pegat dos colps de destral al seu fill, després d’una discussió.

 

Els fets han passat en la pedania de las Cuevas, i va ser la mare de la víctima i dona de l’agressor la qui va avisar a Emergències després de sentir els crits del seu fill. Segons informació de ‘Las Provincias’, després d’agredir al seu fill, l’home va intentar tirar-se pel balcó de la casa familiar, però en això van arribar agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil i van arrestar a l’ancià.

 

La víctima ha patit dos destralades en el cap i va necessitar atenció d’una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que va acudir al lloc de l’agressió en el carrer d’Utiel de la pedania de las Cuevas. Per sort per a l’home, els talls que va patir no van ser massa profunds i quan va arribar a l’Hospital General de València, se li van aplicar punts de sutura i va poder rebre l’alta.

 

Quant a l’agressor, els agents de seguretat li van confiscar la destral amb la que va intentar matar al seu fill i el van detindre abans que poguera suïcidar-se. Després d’això, el van ingressar en la Unitat de Psiquiatria en el mateix Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.