14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Una parella detinguda per tindre 400 plantes de marihuana en sa casa de Vila-real

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) a una parella, veïns de la localitat, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de servici elèctric, després de trobar-se en sa casa una plantació de marihuana, en diferents fases del seu procés de creixement, assecat i llista per al consum.

 

Segons ha informat aquest cos de seguretat en un comunicat, la investigació es va iniciar amb la sospita que en una casa del nucli urbà de Vila-real podria trobar-se una plantació il·legal de marihuana. Després d’investigar, es va constatar que la casa de la que sospitaven que podria trobar-se la plantació es trobava enganxada de manera il·legal al servici elèctric, ja que la companyia havia detectat un consum molt elevat, no habitual en una casa normal.

 

Després de conseguir l’ordre d’entrada i registre, els agents van entrar a la propietat i van trobar en el seu interior una plantació de 400 plantes de marihuana en diferents estats de floració, 166 plantes de marihuana i aproximadament, distribuït tot això en cinc habitacions perfectament diferenciades.

 

Davant d’eixos fets, els agents van detindre a un home de 58 anys i a una dona de 46, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Últimes notícies

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.

Preemergència per nevades a Castelló: dispositius activats i restriccions en carreteres

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades als Ports i Baix Maestrat i es reforça els serveis viaris hivernals a Castelló. Hi ha restriccions en carreteres i vàries alertes vigents.

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.