8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Una parella detinguda per tindre 400 plantes de marihuana en sa casa de Vila-real

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) a una parella, veïns de la localitat, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de servici elèctric, després de trobar-se en sa casa una plantació de marihuana, en diferents fases del seu procés de creixement, assecat i llista per al consum.

 

Segons ha informat aquest cos de seguretat en un comunicat, la investigació es va iniciar amb la sospita que en una casa del nucli urbà de Vila-real podria trobar-se una plantació il·legal de marihuana. Després d’investigar, es va constatar que la casa de la que sospitaven que podria trobar-se la plantació es trobava enganxada de manera il·legal al servici elèctric, ja que la companyia havia detectat un consum molt elevat, no habitual en una casa normal.

 

Després de conseguir l’ordre d’entrada i registre, els agents van entrar a la propietat i van trobar en el seu interior una plantació de 400 plantes de marihuana en diferents estats de floració, 166 plantes de marihuana i aproximadament, distribuït tot això en cinc habitacions perfectament diferenciades.

 

Davant d’eixos fets, els agents van detindre a un home de 58 anys i a una dona de 46, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.