Una presentadora de l’Índia informa en directe de la mort del seu marit

 

 

Com este mateix diari explicava no fa molt, la casualitat i l'infortuni es van donar la mà i van provocar que el periodista espanyol José Ribagorda, presentador d'informatius Telecinco, haguera d'anunciar en directe la mort del seu sogre.

  

  

No obstant això la sort, en este cas la mala sort, és capritxosa i Ribagorda no ha sigut l'únic que hi ha hagut de vore-les en una situació així. De fet, Supreet Kaur, una jove presentadora de la IBC 24, una cadena índia, es va trobar enfront del mateix escenari però, si escau, fins i tot pitjor.

 

El pitjor moment en directe

El dia de la desgràcia, Supreet va començar l'informatiu amb normalitat, aliena al coneixement que hauria de ser ella qui anunciara la mort del seu marit. Succeïa en una de les notícies més terribles del dia, una última hora relativa a un brutal accident de trànsit que va acabar amb la vida de tres persones.

  

  

Quan el programa va iniciar la connexió en directe amb el reporter que s'havia personat al lloc de l'accident, esta va començar a transmetre informació sobre el succeït. Com informa 'La Vanguardia', va parlar del vehicle, de les circumstàncies de la col·lisió i de les persones que anaven a bord i van resultar mortes.

  

  

Va ser aleshores quan Supreet va descobrir la pitjor notícia de la seua vida i la seua reacció es va fer evident per a la resta de l'equip de redacció, encara que no per als teleespectadors. Tots en el plató es van adonar al moment que, encara a pesar que el reporter no va donar noms, les descripcions concordaven que una de les víctimes era el marit de Kaur. No obstant això, segons va explicar el director del mitjà, Kaur va mantenir la calma i va ser capaç d'informar com si la situació no anara amb ella.

  

  

«Parla molt sobre el seu sentit de la professionalitat; va continuar deu minuts més», va explicar el director abans d'afegir que, una vegada es va acomiadar la connexió, la periodista es va enfonsar i plorant va començar a cridar als seus familiars per a informar del succeït. Just després, li va faltar temps per a personar-se fins al lloc dels fets.

  

  

Sens dubte, la jove presentadora de 28 anys es va enfrontar eixe dia al moment més dur de la seua vida i al seu major desafiament professional.

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.