Una presentadora de l’Índia informa en directe de la mort del seu marit

Ejemplo de shortcode con estilo
    Com este mateix diari explicava no fa molt, la casualitat i l'infortuni es van donar la mà i van provocar que el periodista espanyol José Ribagorda, presentador d'informatius Telecinco, haguera d'anunciar en directe la mort del seu sogre.       No obstant això la sort, en este cas la mala sort, és capritxosa i Ribagorda no ha sigut l'únic que hi ha […]

 

 

Com este mateix diari explicava no fa molt, la casualitat i l'infortuni es van donar la mà i van provocar que el periodista espanyol José Ribagorda, presentador d'informatius Telecinco, haguera d'anunciar en directe la mort del seu sogre.

  

  

No obstant això la sort, en este cas la mala sort, és capritxosa i Ribagorda no ha sigut l'únic que hi ha hagut de vore-les en una situació així. De fet, Supreet Kaur, una jove presentadora de la IBC 24, una cadena índia, es va trobar enfront del mateix escenari però, si escau, fins i tot pitjor.

 

El pitjor moment en directe

El dia de la desgràcia, Supreet va començar l'informatiu amb normalitat, aliena al coneixement que hauria de ser ella qui anunciara la mort del seu marit. Succeïa en una de les notícies més terribles del dia, una última hora relativa a un brutal accident de trànsit que va acabar amb la vida de tres persones.

  

  

Quan el programa va iniciar la connexió en directe amb el reporter que s'havia personat al lloc de l'accident, esta va començar a transmetre informació sobre el succeït. Com informa 'La Vanguardia', va parlar del vehicle, de les circumstàncies de la col·lisió i de les persones que anaven a bord i van resultar mortes.

  

  

Va ser aleshores quan Supreet va descobrir la pitjor notícia de la seua vida i la seua reacció es va fer evident per a la resta de l'equip de redacció, encara que no per als teleespectadors. Tots en el plató es van adonar al moment que, encara a pesar que el reporter no va donar noms, les descripcions concordaven que una de les víctimes era el marit de Kaur. No obstant això, segons va explicar el director del mitjà, Kaur va mantenir la calma i va ser capaç d'informar com si la situació no anara amb ella.

  

  

«Parla molt sobre el seu sentit de la professionalitat; va continuar deu minuts més», va explicar el director abans d'afegir que, una vegada es va acomiadar la connexió, la periodista es va enfonsar i plorant va començar a cridar als seus familiars per a informar del succeït. Just després, li va faltar temps per a personar-se fins al lloc dels fets.

  

  

Sens dubte, la jove presentadora de 28 anys es va enfrontar eixe dia al moment més dur de la seua vida i al seu major desafiament professional.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.

El combustible pot encarir els vols britànics a Benidorm

Els operadors britànics temen menys places i tarifes més cares per a 2027 a causa de l’encariment del combustible. Tot i això, les reserves anticipades cap a Benidorm i la Costa Blanca mantenen una evolució favorable.