Una presentadora de l’Índia informa en directe de la mort del seu marit

 

 

Com este mateix diari explicava no fa molt, la casualitat i l'infortuni es van donar la mà i van provocar que el periodista espanyol José Ribagorda, presentador d'informatius Telecinco, haguera d'anunciar en directe la mort del seu sogre.

  

  

No obstant això la sort, en este cas la mala sort, és capritxosa i Ribagorda no ha sigut l'únic que hi ha hagut de vore-les en una situació així. De fet, Supreet Kaur, una jove presentadora de la IBC 24, una cadena índia, es va trobar enfront del mateix escenari però, si escau, fins i tot pitjor.

 

El pitjor moment en directe

El dia de la desgràcia, Supreet va començar l'informatiu amb normalitat, aliena al coneixement que hauria de ser ella qui anunciara la mort del seu marit. Succeïa en una de les notícies més terribles del dia, una última hora relativa a un brutal accident de trànsit que va acabar amb la vida de tres persones.

  

  

Quan el programa va iniciar la connexió en directe amb el reporter que s'havia personat al lloc de l'accident, esta va començar a transmetre informació sobre el succeït. Com informa 'La Vanguardia', va parlar del vehicle, de les circumstàncies de la col·lisió i de les persones que anaven a bord i van resultar mortes.

  

  

Va ser aleshores quan Supreet va descobrir la pitjor notícia de la seua vida i la seua reacció es va fer evident per a la resta de l'equip de redacció, encara que no per als teleespectadors. Tots en el plató es van adonar al moment que, encara a pesar que el reporter no va donar noms, les descripcions concordaven que una de les víctimes era el marit de Kaur. No obstant això, segons va explicar el director del mitjà, Kaur va mantenir la calma i va ser capaç d'informar com si la situació no anara amb ella.

  

  

«Parla molt sobre el seu sentit de la professionalitat; va continuar deu minuts més», va explicar el director abans d'afegir que, una vegada es va acomiadar la connexió, la periodista es va enfonsar i plorant va començar a cridar als seus familiars per a informar del succeït. Just després, li va faltar temps per a personar-se fins al lloc dels fets.

  

  

Sens dubte, la jove presentadora de 28 anys es va enfrontar eixe dia al moment més dur de la seua vida i al seu major desafiament professional.

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.