Una presentadora de l’Índia informa en directe de la mort del seu marit

Ejemplo de shortcode con estilo
    Com este mateix diari explicava no fa molt, la casualitat i l'infortuni es van donar la mà i van provocar que el periodista espanyol José Ribagorda, presentador d'informatius Telecinco, haguera d'anunciar en directe la mort del seu sogre.       No obstant això la sort, en este cas la mala sort, és capritxosa i Ribagorda no ha sigut l'únic que hi ha […]

 

 

Com este mateix diari explicava no fa molt, la casualitat i l'infortuni es van donar la mà i van provocar que el periodista espanyol José Ribagorda, presentador d'informatius Telecinco, haguera d'anunciar en directe la mort del seu sogre.

  

  

No obstant això la sort, en este cas la mala sort, és capritxosa i Ribagorda no ha sigut l'únic que hi ha hagut de vore-les en una situació així. De fet, Supreet Kaur, una jove presentadora de la IBC 24, una cadena índia, es va trobar enfront del mateix escenari però, si escau, fins i tot pitjor.

 

El pitjor moment en directe

El dia de la desgràcia, Supreet va començar l'informatiu amb normalitat, aliena al coneixement que hauria de ser ella qui anunciara la mort del seu marit. Succeïa en una de les notícies més terribles del dia, una última hora relativa a un brutal accident de trànsit que va acabar amb la vida de tres persones.

  

  

Quan el programa va iniciar la connexió en directe amb el reporter que s'havia personat al lloc de l'accident, esta va començar a transmetre informació sobre el succeït. Com informa 'La Vanguardia', va parlar del vehicle, de les circumstàncies de la col·lisió i de les persones que anaven a bord i van resultar mortes.

  

  

Va ser aleshores quan Supreet va descobrir la pitjor notícia de la seua vida i la seua reacció es va fer evident per a la resta de l'equip de redacció, encara que no per als teleespectadors. Tots en el plató es van adonar al moment que, encara a pesar que el reporter no va donar noms, les descripcions concordaven que una de les víctimes era el marit de Kaur. No obstant això, segons va explicar el director del mitjà, Kaur va mantenir la calma i va ser capaç d'informar com si la situació no anara amb ella.

  

  

«Parla molt sobre el seu sentit de la professionalitat; va continuar deu minuts més», va explicar el director abans d'afegir que, una vegada es va acomiadar la connexió, la periodista es va enfonsar i plorant va començar a cridar als seus familiars per a informar del succeït. Just després, li va faltar temps per a personar-se fins al lloc dels fets.

  

  

Sens dubte, la jove presentadora de 28 anys es va enfrontar eixe dia al moment més dur de la seua vida i al seu major desafiament professional.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Becky G i Luis Fonsi encapçalen el Bigsound 2027 al Parc Central de Torrent

El Bigsound València celebrarà la seua setena edició els dies 18 i 19 de juny de 2027 al Parc Central de Torrent, amb Becky G, Luis Fonsi i una desena d’artistes més i descomptes especials per als veïns del municipi.

Castro alerta del potencial d’un Athletic ple de campions del món

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha destacat el gran nivell de l’Athletic, amb jugadors campions del món, i ha demanat paciència amb un projecte granota en plena renovació de plantilla.

Cinc pobles de la Safor rebran 750.000 euros per la dana Adam

La Diputació de València ha aprovat una ajuda urgent de 750.000 euros per als municipis d’Oliva, Piles, Miramar, Bellreguard i Daimús, afectats per la dana Adam, i altres 4,2 milions per a 28 pobles que encara no figuraven en el llistat del Govern. El paquet global d’inversions supera els 15 milions d’euros.

Ford València muntarà les bateries dels cotxes elèctrics en una nova planta a Almussafes

Ford ha anunciat a la planta d'Almussafes la construcció d'una nova fàbrica per a muntar bateries de vehicles 100 % elèctrics a partir de 2027, junt amb diverses millores en instal·lacions. UGT veu els primers avanços de l'Acord 2030 però alerta d'un excedent de personal en els pròxims mesos.

Les útlimes visites de l’Elx a Vallecas i els intocables de Sarabia en LALIGA

L’Elx visita el Rayo Vallecano després d’haver perdut per la mínima en les tres últimes eixides a Vallecas, mentre Dituro i Chust són els únics franjiverds que han jugat tots els minuts de LALIGA. Les estadístiques dels duels i el repartiment de protagonisme en la plantilla mostren el pes dels titulars i la situació dels futbolistes sense minuts.

Crida a una vaga general l’11 de novembre per defensar el dret a l’habitatge

Sindicats i moviments socials han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la vaga general del 11 de novembre, centrada en el dret efectiu a una vivenda digna i en la millora de salaris, jornades i servicis públics.

Javier Aguirre manté el mal inici al Valencia i continua sense guanyar

Javier Aguirre ha encadenat dos empats en els seus primers partits amb el Valencia i encara no ha estrenat el caseller de victòries, en una dinàmica que repetix els seus inicis en altres equips de LaLiga.

Els veïns de la zona zero de la dana Adam a la Safor comencen a netejar i a calcular danys

Els municipis més afectats per la dana Adam al sud de València han començat este dimarts a buidar aigua, llevar fang i valorar els danys, després d’un episodi de pluges que ha deixat fins a 700 litres per metre quadrat.