Quatre detinguts per traficar amb diferents classes de drogues en Almoradí

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a quatre persones, tres hómens i una dona, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. En l’operació s’ha conseguit desmantellar dos punts de venda de droga: un en una casa particular i un altre en un local de consumidors
de cànnabis
, que estaven actius des del mes d’abril.

 

A mitjans del mes d’abril, agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Almoradí van tindre coneixement de què en una casa del poble hi havia molt de tràfic de persones, incompatible amb el confinament d’aquell moment. Iniciades les vigilàncies oportunes, es va descobrir que la parella que allí vivia, solia baixar al carrer, incomplint les restriccions, amb la intenció de mantindre encontres ràpids amb diferents persones, que implicaven un intercanvi de drogues. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Després d’acabar l’estat d’alarma, les investigacions han continuat i s’ha sabut que la dona, a demés, freqüentava una associació de consumidors de cànnabis, de la que era regent al costat d’altres dos persones, i en la que també subministraven droga als clients.

 

Una volta obtinguts els indicis necessaris, s’ha procedit a la fase d’explotació de l’operació este dijous. En els respectius registres, de la casa i de la seu de l’associació, s’han intervingut 43 dosis d’èxtasi, 15 grams de cristall, 200 grams d’haixix, un quilogram de marihuana, 15 grams de resina d’haixix, un gram d’èxtasi en pols i una dosi de cocaïna, a demés de 3.000 euros en efectiu, 4 bàscules de precisió i gran quantitat de bossetes individuals per al transport de les substàncies.

 

Els detinguts, un total de quatre persones, dos xics espanyols, un uruguaià i una xica espanyola han sigut posats a disposició judicial, per un presumpte delicte de tràfic de drogues, i han quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.