13.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Quatre detinguts per traficar amb diferents classes de drogues en Almoradí

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a quatre persones, tres hómens i una dona, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. En l’operació s’ha conseguit desmantellar dos punts de venda de droga: un en una casa particular i un altre en un local de consumidors
de cànnabis
, que estaven actius des del mes d’abril.

 

A mitjans del mes d’abril, agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Almoradí van tindre coneixement de què en una casa del poble hi havia molt de tràfic de persones, incompatible amb el confinament d’aquell moment. Iniciades les vigilàncies oportunes, es va descobrir que la parella que allí vivia, solia baixar al carrer, incomplint les restriccions, amb la intenció de mantindre encontres ràpids amb diferents persones, que implicaven un intercanvi de drogues. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Després d’acabar l’estat d’alarma, les investigacions han continuat i s’ha sabut que la dona, a demés, freqüentava una associació de consumidors de cànnabis, de la que era regent al costat d’altres dos persones, i en la que també subministraven droga als clients.

 

Una volta obtinguts els indicis necessaris, s’ha procedit a la fase d’explotació de l’operació este dijous. En els respectius registres, de la casa i de la seu de l’associació, s’han intervingut 43 dosis d’èxtasi, 15 grams de cristall, 200 grams d’haixix, un quilogram de marihuana, 15 grams de resina d’haixix, un gram d’èxtasi en pols i una dosi de cocaïna, a demés de 3.000 euros en efectiu, 4 bàscules de precisió i gran quantitat de bossetes individuals per al transport de les substàncies.

 

Els detinguts, un total de quatre persones, dos xics espanyols, un uruguaià i una xica espanyola han sigut posats a disposició judicial, per un presumpte delicte de tràfic de drogues, i han quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.

El 99,5% dels municipis de més de 5.000 habitants ja compta amb Pla Territorial d’Emergències homologat

La Comissió de Protecció Civil ha homologat 199 nous plans municipals. Amb això, quasi tots els municipis mitjans i grans disposen d'un marc operatiu comú davant emergències.

Un dispositiu de la UA ressuscita microordinadors clàssics en emular les seues disqueteres

La Universitat d'Alacant ha creat un dispositiu extern que retorna a la vida microordinadors clàssics en replicar amb fidelitat el funcionament de les disqueteres. Manté compatibilitat física, no exigix modificar el maquinari i reproduïx el so del capçal.

Mary Posa’t sosté que comença el procés de llibertat a Veneçuela

Mary Posa't ha afirmat que ha començat un procés de llibertat a Veneçuela i ha advertit d'una transició difícil. La Generalitat ha recolzat al teixit associatiu veneçolà i ella ha celebrat el desmantellament de l'Helicoide i la detenció de Nicolás Maduro.

Rovira rebutja que el finançament autonòmic s’use com a moneda de canvi i exigix diàleg multilateral

Rovira ha criticat la reunió entre Sánchez i Junqueras i ha defés que el finançament es negocie en el CPFF, amb criteris comuns i solidaris. El Consell vigilarà la lletra xicoteta i reclama un fons transitori d'anivellament.