Quatre detinguts per traficar amb diferents classes de drogues en Almoradí

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a quatre persones, tres hómens i una dona, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. En l’operació s’ha conseguit desmantellar dos punts de venda de droga: un en una casa particular i un altre en un local de consumidors
de cànnabis
, que estaven actius des del mes d’abril.

 

A mitjans del mes d’abril, agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Almoradí van tindre coneixement de què en una casa del poble hi havia molt de tràfic de persones, incompatible amb el confinament d’aquell moment. Iniciades les vigilàncies oportunes, es va descobrir que la parella que allí vivia, solia baixar al carrer, incomplint les restriccions, amb la intenció de mantindre encontres ràpids amb diferents persones, que implicaven un intercanvi de drogues. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Després d’acabar l’estat d’alarma, les investigacions han continuat i s’ha sabut que la dona, a demés, freqüentava una associació de consumidors de cànnabis, de la que era regent al costat d’altres dos persones, i en la que també subministraven droga als clients.

 

Una volta obtinguts els indicis necessaris, s’ha procedit a la fase d’explotació de l’operació este dijous. En els respectius registres, de la casa i de la seu de l’associació, s’han intervingut 43 dosis d’èxtasi, 15 grams de cristall, 200 grams d’haixix, un quilogram de marihuana, 15 grams de resina d’haixix, un gram d’èxtasi en pols i una dosi de cocaïna, a demés de 3.000 euros en efectiu, 4 bàscules de precisió i gran quantitat de bossetes individuals per al transport de les substàncies.

 

Els detinguts, un total de quatre persones, dos xics espanyols, un uruguaià i una xica espanyola han sigut posats a disposició judicial, per un presumpte delicte de tràfic de drogues, i han quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.