Quatre detinguts per traficar amb diferents classes de drogues en Almoradí

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a quatre persones, tres hómens i una dona, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. En l’operació s’ha conseguit desmantellar dos punts de venda de droga: un en una casa particular i un altre en un local de consumidors
de cànnabis
, que estaven actius des del mes d’abril.

 

A mitjans del mes d’abril, agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Almoradí van tindre coneixement de què en una casa del poble hi havia molt de tràfic de persones, incompatible amb el confinament d’aquell moment. Iniciades les vigilàncies oportunes, es va descobrir que la parella que allí vivia, solia baixar al carrer, incomplint les restriccions, amb la intenció de mantindre encontres ràpids amb diferents persones, que implicaven un intercanvi de drogues. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Després d’acabar l’estat d’alarma, les investigacions han continuat i s’ha sabut que la dona, a demés, freqüentava una associació de consumidors de cànnabis, de la que era regent al costat d’altres dos persones, i en la que també subministraven droga als clients.

 

Una volta obtinguts els indicis necessaris, s’ha procedit a la fase d’explotació de l’operació este dijous. En els respectius registres, de la casa i de la seu de l’associació, s’han intervingut 43 dosis d’èxtasi, 15 grams de cristall, 200 grams d’haixix, un quilogram de marihuana, 15 grams de resina d’haixix, un gram d’èxtasi en pols i una dosi de cocaïna, a demés de 3.000 euros en efectiu, 4 bàscules de precisió i gran quantitat de bossetes individuals per al transport de les substàncies.

 

Els detinguts, un total de quatre persones, dos xics espanyols, un uruguaià i una xica espanyola han sigut posats a disposició judicial, per un presumpte delicte de tràfic de drogues, i han quedat en llibertat amb càrrecs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia busca a l’autor dels trets que han matat a un home a Alacant

La Policia Nacional continua la busca del responsable dels tirs que anit van posar fi a la vida d'un home de 59 anys en el barri del Pla. La investigació continua oberta i no es descarta una bala perduda en un tiroteig pròxim.

Dos detinguts a Torrevieja amb un cotxe robat al Regne Unit i un ferit en intentar fugir

Dos lituans de 32 i 36 anys han sigut detinguts a Torrevieja a bord d'un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. El copilot, amb una orde europea de detenció, va resultar ferit en intentar escapar.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb VIPA 6×6 i control antidrons

La Policia Nacional desplega un operatiu especial per a les Falles 2026 amb reforços i tecnologia per a vigilar aglomeracions i neutralitzar drons. El pla suma 6.000 efectius entre forces estatals i Policia Local.

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.