10.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Quatre detinguts per traficar amb diferents classes de drogues en Almoradí

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a quatre persones, tres hómens i una dona, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. En l’operació s’ha conseguit desmantellar dos punts de venda de droga: un en una casa particular i un altre en un local de consumidors
de cànnabis
, que estaven actius des del mes d’abril.

 

A mitjans del mes d’abril, agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Almoradí van tindre coneixement de què en una casa del poble hi havia molt de tràfic de persones, incompatible amb el confinament d’aquell moment. Iniciades les vigilàncies oportunes, es va descobrir que la parella que allí vivia, solia baixar al carrer, incomplint les restriccions, amb la intenció de mantindre encontres ràpids amb diferents persones, que implicaven un intercanvi de drogues. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Després d’acabar l’estat d’alarma, les investigacions han continuat i s’ha sabut que la dona, a demés, freqüentava una associació de consumidors de cànnabis, de la que era regent al costat d’altres dos persones, i en la que també subministraven droga als clients.

 

Una volta obtinguts els indicis necessaris, s’ha procedit a la fase d’explotació de l’operació este dijous. En els respectius registres, de la casa i de la seu de l’associació, s’han intervingut 43 dosis d’èxtasi, 15 grams de cristall, 200 grams d’haixix, un quilogram de marihuana, 15 grams de resina d’haixix, un gram d’èxtasi en pols i una dosi de cocaïna, a demés de 3.000 euros en efectiu, 4 bàscules de precisió i gran quantitat de bossetes individuals per al transport de les substàncies.

 

Els detinguts, un total de quatre persones, dos xics espanyols, un uruguaià i una xica espanyola han sigut posats a disposició judicial, per un presumpte delicte de tràfic de drogues, i han quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Cartonlab convertix el cartó en alternativa a la fusta per al mobiliari efímer

L'empresa impulsa mobles i estructures de cartó per a fires i esdeveniments, amb muntatge en pla, reutilitzables i reciclables, amb l'objectiu de reduir residus i costos.

Detingut el presumpte autor d’11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 30 anys i nacionalitat lituana per 20 fets delictius, 11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent. El jutge ha decretat presó provisional sense fiança.

Desmantellat un fals club de fumadors que servia com a punt de venda de droga a l’Alfàs del Pi

La Policia Nacional ha detingut a dos persones de 30 i 32 anys per presumpte tràfic de drogues i pertinença a grup criminal. El local es presentava com a club de fumadors però venia a qualsevol i mancava de llicències.

Avís groc per pluges de fins a 20 l/m² en el litoral nord de València

Aemet manté fins a les 14.00 l'avís groc per pluges intenses en el litoral nord de València després d'un ruixat de 20 l en l'Albufera. El diumenge s'amplia a tota la província amb llindars de 30 l/h i 80 en 12 hores i possibilitat de tempestes amb graníssol.

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.