Vídeo: Rescaten a una dona atrapada dins d’una séquia en Burjassot

Burjassot

Imatge del rescat | Europa Press

 

Este dissabte, sobre les 00.15 hores, els agents de la Policia Nacional han rescatat a una dona que estava atrapada en una séquia de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), a on ha acudit per a banyar-se i ha sigut arrastrada per l’aigua. 

 

Els crits d’auxili de la víctima han alertat a un veí de la zona, que ha cridat a la Policia Nacional. A la seua arribada a la séquia, els agents han trobat algunes peces de roba en terra.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La séquia, per la que corria l’aigua amb força, estava bastant fosca. Els policies, que al principi han pensat que la víctima seria jove, s’han distribuït al llarg de mil metres del tram de la séquia i fins i tot han il·luminat parts que estaven baix de terra, amb l’objectiu de trobar a la persona que demanava ajuda.

 

La víctima podria haver mort

També s’ha mobilitzat un helicòpter de la Policia Nacional per a il·luminar el lloc i facilitar la localització, ja que es tractava d’una zona d’horts urbans, pròxima al carrer de la Serra Calderona.

 

Finalment, han localitzat a una dona d’uns 46 anys atrapada dins de la séquia, a uns 400 metres d’on havien localitzat la seua roba, ja que el corrent l’ha arrastrat. La víctima havia passat fins i tot per zones soterrades de la séquia i no podia eixir.

 

Un dels policies s’ha gitat en terra i, mentres els seus companys el subjectaven, ha conseguit traure a la víctima de la séquia. Es trobava en bon estat i no va haver de ser traslladada a cap centre hospitalari. Des de la Policia Nacional han apuntat que, de no ser pel rescat, «pràcticament podria haver mort».

 

Últimes notícies

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.