Vídeo: Rescaten a una dona atrapada dins d’una séquia en Burjassot

Burjassot

Imatge del rescat | Europa Press

 

Este dissabte, sobre les 00.15 hores, els agents de la Policia Nacional han rescatat a una dona que estava atrapada en una séquia de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), a on ha acudit per a banyar-se i ha sigut arrastrada per l’aigua. 

 

Els crits d’auxili de la víctima han alertat a un veí de la zona, que ha cridat a la Policia Nacional. A la seua arribada a la séquia, els agents han trobat algunes peces de roba en terra.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La séquia, per la que corria l’aigua amb força, estava bastant fosca. Els policies, que al principi han pensat que la víctima seria jove, s’han distribuït al llarg de mil metres del tram de la séquia i fins i tot han il·luminat parts que estaven baix de terra, amb l’objectiu de trobar a la persona que demanava ajuda.

 

La víctima podria haver mort

També s’ha mobilitzat un helicòpter de la Policia Nacional per a il·luminar el lloc i facilitar la localització, ja que es tractava d’una zona d’horts urbans, pròxima al carrer de la Serra Calderona.

 

Finalment, han localitzat a una dona d’uns 46 anys atrapada dins de la séquia, a uns 400 metres d’on havien localitzat la seua roba, ja que el corrent l’ha arrastrat. La víctima havia passat fins i tot per zones soterrades de la séquia i no podia eixir.

 

Un dels policies s’ha gitat en terra i, mentres els seus companys el subjectaven, ha conseguit traure a la víctima de la séquia. Es trobava en bon estat i no va haver de ser traslladada a cap centre hospitalari. Des de la Policia Nacional han apuntat que, de no ser pel rescat, «pràcticament podria haver mort».

 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.