Vídeo: Rescaten a una dona atrapada dins d’una séquia en Burjassot

Burjassot

Imatge del rescat | Europa Press

 

Este dissabte, sobre les 00.15 hores, els agents de la Policia Nacional han rescatat a una dona que estava atrapada en una séquia de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), a on ha acudit per a banyar-se i ha sigut arrastrada per l’aigua. 

 

Els crits d’auxili de la víctima han alertat a un veí de la zona, que ha cridat a la Policia Nacional. A la seua arribada a la séquia, els agents han trobat algunes peces de roba en terra.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La séquia, per la que corria l’aigua amb força, estava bastant fosca. Els policies, que al principi han pensat que la víctima seria jove, s’han distribuït al llarg de mil metres del tram de la séquia i fins i tot han il·luminat parts que estaven baix de terra, amb l’objectiu de trobar a la persona que demanava ajuda.

 

La víctima podria haver mort

També s’ha mobilitzat un helicòpter de la Policia Nacional per a il·luminar el lloc i facilitar la localització, ja que es tractava d’una zona d’horts urbans, pròxima al carrer de la Serra Calderona.

 

Finalment, han localitzat a una dona d’uns 46 anys atrapada dins de la séquia, a uns 400 metres d’on havien localitzat la seua roba, ja que el corrent l’ha arrastrat. La víctima havia passat fins i tot per zones soterrades de la séquia i no podia eixir.

 

Un dels policies s’ha gitat en terra i, mentres els seus companys el subjectaven, ha conseguit traure a la víctima de la séquia. Es trobava en bon estat i no va haver de ser traslladada a cap centre hospitalari. Des de la Policia Nacional han apuntat que, de no ser pel rescat, «pràcticament podria haver mort».

 

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.