10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Vídeo: Rescaten a una dona atrapada dins d’una séquia en Burjassot

Burjassot

Imatge del rescat | Europa Press

 

Este dissabte, sobre les 00.15 hores, els agents de la Policia Nacional han rescatat a una dona que estava atrapada en una séquia de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), a on ha acudit per a banyar-se i ha sigut arrastrada per l’aigua. 

 

Els crits d’auxili de la víctima han alertat a un veí de la zona, que ha cridat a la Policia Nacional. A la seua arribada a la séquia, els agents han trobat algunes peces de roba en terra.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La séquia, per la que corria l’aigua amb força, estava bastant fosca. Els policies, que al principi han pensat que la víctima seria jove, s’han distribuït al llarg de mil metres del tram de la séquia i fins i tot han il·luminat parts que estaven baix de terra, amb l’objectiu de trobar a la persona que demanava ajuda.

 

La víctima podria haver mort

També s’ha mobilitzat un helicòpter de la Policia Nacional per a il·luminar el lloc i facilitar la localització, ja que es tractava d’una zona d’horts urbans, pròxima al carrer de la Serra Calderona.

 

Finalment, han localitzat a una dona d’uns 46 anys atrapada dins de la séquia, a uns 400 metres d’on havien localitzat la seua roba, ja que el corrent l’ha arrastrat. La víctima havia passat fins i tot per zones soterrades de la séquia i no podia eixir.

 

Un dels policies s’ha gitat en terra i, mentres els seus companys el subjectaven, ha conseguit traure a la víctima de la séquia. Es trobava en bon estat i no va haver de ser traslladada a cap centre hospitalari. Des de la Policia Nacional han apuntat que, de no ser pel rescat, «pràcticament podria haver mort».

 

Últimes notícies

Detingut a Paterna després que la seua filla de 2 anys ingerira anabolitzants a casa

La Policia Nacional ha detingut a un home de 36 anys després que la seua filla de dos anys ingerira anabolitzants en el seu domicili. La menor va ser atesa en un hospital i es van intervindre diverses substàncies.

Les intenses pluges mantenen actius els avisos en quatre comunitats mediterrànies

Les precipitacions i tempestes s'estenen durant tota la jornada amb avisos grocs per acumulacions ràpides i graníssol. La Comunitat Valenciana concentra l'episodi més advers, mentres Balears, Almeria i el sud-est afronten ruixats persistents i boires a la Meseta nord.

Més de 2.000 rajos en un dia baten el rècord de desembre en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana va registrar 2.057 rajos en una sola jornada, molt per damunt del màxim anterior per a desembre. La majoria va caure a la província de València.

L’OCU alerta d’abús d’additius i mescla de greixos en tortells de supermercat

L'OCU ha advertit este dilluns que cinc dels dotze tortells analitzats en el súper mesclen la nata amb greixos més barats i acumulen fins a 12 additius de mitjana. També assenyala una qualitat sensorial allunyada de l'elaboració artesana.

Exteriors assistix a Jakarta després del naufragi a Indonèsia i les famílies demanen privacitat

L'Ambaixada a Jakarta està parant atenció consular després del naufragi del divendres. S'ha trobat el cos d'una menor i continua la busca de tres espanyols.

Presó per a un home per robar en 31 vehicles i una vivenda a Oropesa

Un jutjat ha ordenat presó per a un detingut vinculat amb robatoris en 31 cotxes i un domicili a Oropesa. Va ser identificat després d'un dispositiu conjunt.

Mor Luana, la lleona més anciana del Bioparc als 20 anys per una malaltia pancreàtica

Luana, la lleona més anciana del Bioparc de València, ha mort als 20 anys per una malaltia pancreàtica. El parc va aplicar una eutanàsia per a evitar el seu sofriment.

Pluges fortes i persistents este dilluns a València, sud de Castelló i nord d’Alacant

Este dilluns es preveuen ruixats localment forts i persistents amb tempesta en la Comunitat Valenciana, especialment a València, sud de Castelló i nord d'Alacant. El vent rolará a la vesprada i la cota de neu quedarà entre 1.400 i 1.600 metres.