Vídeo: Rescaten a una dona atrapada dins d’una séquia en Burjassot

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge del rescat | Europa Press   Este dissabte, sobre les 00.15 hores, els agents de la Policia Nacional han rescatat a una dona que estava atrapada en una séquia de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), a on ha acudit per a banyar-se i ha sigut arrastrada per l’aigua.    Els crits d’auxili de la víctima han alertat a […]
Burjassot

Imatge del rescat | Europa Press

 

Este dissabte, sobre les 00.15 hores, els agents de la Policia Nacional han rescatat a una dona que estava atrapada en una séquia de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), a on ha acudit per a banyar-se i ha sigut arrastrada per l’aigua. 

 

Els crits d’auxili de la víctima han alertat a un veí de la zona, que ha cridat a la Policia Nacional. A la seua arribada a la séquia, els agents han trobat algunes peces de roba en terra.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La séquia, per la que corria l’aigua amb força, estava bastant fosca. Els policies, que al principi han pensat que la víctima seria jove, s’han distribuït al llarg de mil metres del tram de la séquia i fins i tot han il·luminat parts que estaven baix de terra, amb l’objectiu de trobar a la persona que demanava ajuda.

 

La víctima podria haver mort

També s’ha mobilitzat un helicòpter de la Policia Nacional per a il·luminar el lloc i facilitar la localització, ja que es tractava d’una zona d’horts urbans, pròxima al carrer de la Serra Calderona.

 

Finalment, han localitzat a una dona d’uns 46 anys atrapada dins de la séquia, a uns 400 metres d’on havien localitzat la seua roba, ja que el corrent l’ha arrastrat. La víctima havia passat fins i tot per zones soterrades de la séquia i no podia eixir.

 

Un dels policies s’ha gitat en terra i, mentres els seus companys el subjectaven, ha conseguit traure a la víctima de la séquia. Es trobava en bon estat i no va haver de ser traslladada a cap centre hospitalari. Des de la Policia Nacional han apuntat que, de no ser pel rescat, «pràcticament podria haver mort».

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.