Diversos robatoris en una oficina de Correus de la comarca de la Safor

 

El mes d’abril passat, en el marc de l’operació “BUSTIA”, duta a terme per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Gandia, es va procedir a la investigació de dos ciutadans residents a la comarca de la Safor, als qui se’ls imputava la comissió de dos delictes de robatori amb força en les coses, perpetrats en una oficina de Correus de la citada comarca.

El primer d’ells, es va produir a l’inici de l’any, on els autors, van fer saltar les alarmes de l’estament oficial, arribant a sostraure diversos efectes, entre els quals destacava la paqueteria que estava pendent de ser entregada als seus legítims destinataris, produint este fet un perjudici significatiu, atés que molts es tractaven de regals per a la festivitat de reis.

El segon robatori es va produir a mitjan mes d’abril, on es va executar el fet amb el mateix modus operandi, sostraient efectes de similars característiques als de principis d’any, detectant-se pels investigadors, que els autors coneixien el lloc donada la celeritat en la comissió dels robatoris.

Fruit de labors d’investigació, es va aconseguir esbrinar que es tractava dels mateixos autors. Arran de l’anterior, es va realitzar, una intensa investigació que va aconseguir la identificació i detenció de dos homes de nacionalitat marroquina i uruguaiana, de 45 i 49 anys, qui resultaven estar en possessió d’una sèrie d’efectes que havien sigut sostrets en els robatoris. Pels presumptes delictes de dos robatoris amb força en oficines de correus.

Les diligències practicades han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció Núm. 1 de Gandia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.