15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Diversos robatoris en una oficina de Correus de la comarca de la Safor

 

El mes d’abril passat, en el marc de l’operació “BUSTIA”, duta a terme per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Gandia, es va procedir a la investigació de dos ciutadans residents a la comarca de la Safor, als qui se’ls imputava la comissió de dos delictes de robatori amb força en les coses, perpetrats en una oficina de Correus de la citada comarca.

El primer d’ells, es va produir a l’inici de l’any, on els autors, van fer saltar les alarmes de l’estament oficial, arribant a sostraure diversos efectes, entre els quals destacava la paqueteria que estava pendent de ser entregada als seus legítims destinataris, produint este fet un perjudici significatiu, atés que molts es tractaven de regals per a la festivitat de reis.

El segon robatori es va produir a mitjan mes d’abril, on es va executar el fet amb el mateix modus operandi, sostraient efectes de similars característiques als de principis d’any, detectant-se pels investigadors, que els autors coneixien el lloc donada la celeritat en la comissió dels robatoris.

Fruit de labors d’investigació, es va aconseguir esbrinar que es tractava dels mateixos autors. Arran de l’anterior, es va realitzar, una intensa investigació que va aconseguir la identificació i detenció de dos homes de nacionalitat marroquina i uruguaiana, de 45 i 49 anys, qui resultaven estar en possessió d’una sèrie d’efectes que havien sigut sostrets en els robatoris. Pels presumptes delictes de dos robatoris amb força en oficines de correus.

Les diligències practicades han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció Núm. 1 de Gandia.

Últimes notícies

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.

València Basket, revelació de la primera volta de l’Eurolliga; Pedro Martínez, millor tècnic, i ‘Larry’ De Larrea, millor jove

Un sondeig de mitat de temporada entre directors generals d'Eurolliga ha triat al València Basket com a equip revelació. Pedro Martínez lidera com a millor tècnic i Sergio 'Larry' De Larrea com a millor jove, amb més reconeixements a l'equip pel seu joc i competitivitat.

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.

El València Basket tanca una marató de 8 partits en 16 dies: sis triomfs i la lesió de Reuvers

L'equip va completar huit partits en poc més de dos setmanes amb un balanç de 6-2, va tancar amb un 115-73 al Saragossa i va patir l'esquinç de Reuvers. Pedro Martínez va concedir descans abans de visitar al Fenerbahce.