11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Diversos robatoris en una oficina de Correus de la comarca de la Safor

 

El mes d’abril passat, en el marc de l’operació “BUSTIA”, duta a terme per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Gandia, es va procedir a la investigació de dos ciutadans residents a la comarca de la Safor, als qui se’ls imputava la comissió de dos delictes de robatori amb força en les coses, perpetrats en una oficina de Correus de la citada comarca.

El primer d’ells, es va produir a l’inici de l’any, on els autors, van fer saltar les alarmes de l’estament oficial, arribant a sostraure diversos efectes, entre els quals destacava la paqueteria que estava pendent de ser entregada als seus legítims destinataris, produint este fet un perjudici significatiu, atés que molts es tractaven de regals per a la festivitat de reis.

El segon robatori es va produir a mitjan mes d’abril, on es va executar el fet amb el mateix modus operandi, sostraient efectes de similars característiques als de principis d’any, detectant-se pels investigadors, que els autors coneixien el lloc donada la celeritat en la comissió dels robatoris.

Fruit de labors d’investigació, es va aconseguir esbrinar que es tractava dels mateixos autors. Arran de l’anterior, es va realitzar, una intensa investigació que va aconseguir la identificació i detenció de dos homes de nacionalitat marroquina i uruguaiana, de 45 i 49 anys, qui resultaven estar en possessió d’una sèrie d’efectes que havien sigut sostrets en els robatoris. Pels presumptes delictes de dos robatoris amb força en oficines de correus.

Les diligències practicades han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció Núm. 1 de Gandia.

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.