10.4 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Diversos robatoris en una oficina de Correus de la comarca de la Safor

 

El mes d’abril passat, en el marc de l’operació “BUSTIA”, duta a terme per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Gandia, es va procedir a la investigació de dos ciutadans residents a la comarca de la Safor, als qui se’ls imputava la comissió de dos delictes de robatori amb força en les coses, perpetrats en una oficina de Correus de la citada comarca.

El primer d’ells, es va produir a l’inici de l’any, on els autors, van fer saltar les alarmes de l’estament oficial, arribant a sostraure diversos efectes, entre els quals destacava la paqueteria que estava pendent de ser entregada als seus legítims destinataris, produint este fet un perjudici significatiu, atés que molts es tractaven de regals per a la festivitat de reis.

El segon robatori es va produir a mitjan mes d’abril, on es va executar el fet amb el mateix modus operandi, sostraient efectes de similars característiques als de principis d’any, detectant-se pels investigadors, que els autors coneixien el lloc donada la celeritat en la comissió dels robatoris.

Fruit de labors d’investigació, es va aconseguir esbrinar que es tractava dels mateixos autors. Arran de l’anterior, es va realitzar, una intensa investigació que va aconseguir la identificació i detenció de dos homes de nacionalitat marroquina i uruguaiana, de 45 i 49 anys, qui resultaven estar en possessió d’una sèrie d’efectes que havien sigut sostrets en els robatoris. Pels presumptes delictes de dos robatoris amb força en oficines de correus.

Les diligències practicades han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció Núm. 1 de Gandia.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.