17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Diversos robatoris en una oficina de Correus de la comarca de la Safor

 

El mes d’abril passat, en el marc de l’operació “BUSTIA”, duta a terme per l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Gandia, es va procedir a la investigació de dos ciutadans residents a la comarca de la Safor, als qui se’ls imputava la comissió de dos delictes de robatori amb força en les coses, perpetrats en una oficina de Correus de la citada comarca.

El primer d’ells, es va produir a l’inici de l’any, on els autors, van fer saltar les alarmes de l’estament oficial, arribant a sostraure diversos efectes, entre els quals destacava la paqueteria que estava pendent de ser entregada als seus legítims destinataris, produint este fet un perjudici significatiu, atés que molts es tractaven de regals per a la festivitat de reis.

El segon robatori es va produir a mitjan mes d’abril, on es va executar el fet amb el mateix modus operandi, sostraient efectes de similars característiques als de principis d’any, detectant-se pels investigadors, que els autors coneixien el lloc donada la celeritat en la comissió dels robatoris.

Fruit de labors d’investigació, es va aconseguir esbrinar que es tractava dels mateixos autors. Arran de l’anterior, es va realitzar, una intensa investigació que va aconseguir la identificació i detenció de dos homes de nacionalitat marroquina i uruguaiana, de 45 i 49 anys, qui resultaven estar en possessió d’una sèrie d’efectes que havien sigut sostrets en els robatoris. Pels presumptes delictes de dos robatoris amb força en oficines de correus.

Les diligències practicades han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció Núm. 1 de Gandia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.