10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Sanitat confina a tot l’equip directiu de l’institut Leonardo da Vinci d’Alacant per un positiu en coronavirus

 

La Conselleria de Salut Pública i Sanitat Universal ha confinat a la totalitat de l’equip directiu de l’institut Leonardo da Vinci d’Alacant per un cas positiu de coronavirus, a només uns dies de començar el curs escolar.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, als quatre membres de l’equip directiu confinat, es sumen els tres administratius del centre educatiu. 

 

D’esta forma, la direcció d’este institut ha decidit enviar un comunicat a tots els professors per a alertar-los de la situació i avisar-los de què el pròxim dilluns han d’assistir al centre per a iniciar el curs amb relativa normalitat, ja que es farà de forma escalonada. 

 

De la mateixa manera, tot l’equip directiu, encara sense més positius confirmats, seguirà teletreballant, ja que han estat en contacte amb la persona contagiada, seguint els protocols imposats per Sanitat. 

 

El cas de Tavernes de la Valldigna

Es tracta d’una situació molt pareguda a la que està passant en la localitat de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (València), en la una mestra del col·legi públic ‘Alfandec’ ha donat positiu en coronavirus.

 

D’esta manera, el centre educatiu ha decidit confinar a més de deu docents i es plantegen posposar l’inici de curs. 

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.