Anuncios

L’escola amb una mestra contagiada en Tavernes de la Valldigna planteja posposar l’inici del curs

Una mestra del col·legi públic ‘Alfandec’ de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (València) ha donat positiu per coronavirus. Este fet ha fet botar totes les alarmes i obligarà a una desena dels seus companys a fer-se les proves PCR per a descartar contagis. Es tracta del primer confinament de professors en el territori valencià, ja que els fets es produïxen després de les vacacions.

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, després d’anunciar-se la notícia, el centre educatiu ha contactat amb els mestres que han estat en contacte amb l’afectada els dies 1 i 2 de setembre per a que no acudisquen a l’escola, a on ja s’estaven preparant per a iniciar les classes el dilluns pròxim 7 de setembre. 

Anuncios

 

La Conselleria de Sanitat ha comunicat que, després de detectar-se el contagi, s’ha activat el protocol habitual establit per als llocs de treball que és l’aïllament de la docent i, també, dels altres mestres que havien estat amb l’afectada estos dies.

 

Ara, Sanitat i Educació han de prendre una decisió sobre si es posposa l’inici de l’activitat docent en este col·legi concret. En eixe sentit, Sanitat ha d’avaluar el número total dels contagis per Covid-19 dins del centre. D’altra banda, Educació ha confirmat que està garantida la substitució de la mestra que ha donat positiu i de la resta de docents que estaran aïllats fins que es confirmen els resultats del PCR.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.
Anuncios