L’escola amb una mestra contagiada en Tavernes de la Valldigna planteja posposar l’inici del curs

Una mestra del col·legi públic ‘Alfandec’ de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (València) ha donat positiu per coronavirus. Este fet ha fet botar totes les alarmes i obligarà a una desena dels seus companys a fer-se les proves PCR per a descartar contagis. Es tracta del primer confinament de professors en el territori valencià, ja que els fets es produïxen després de les vacacions.

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, després d’anunciar-se la notícia, el centre educatiu ha contactat amb els mestres que han estat en contacte amb l’afectada els dies 1 i 2 de setembre per a que no acudisquen a l’escola, a on ja s’estaven preparant per a iniciar les classes el dilluns pròxim 7 de setembre. 

 

La Conselleria de Sanitat ha comunicat que, després de detectar-se el contagi, s’ha activat el protocol habitual establit per als llocs de treball que és l’aïllament de la docent i, també, dels altres mestres que havien estat amb l’afectada estos dies.

 

Ara, Sanitat i Educació han de prendre una decisió sobre si es posposa l’inici de l’activitat docent en este col·legi concret. En eixe sentit, Sanitat ha d’avaluar el número total dels contagis per Covid-19 dins del centre. D’altra banda, Educació ha confirmat que està garantida la substitució de la mestra que ha donat positiu i de la resta de docents que estaran aïllats fins que es confirmen els resultats del PCR.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La família de Tejero, feta mal després de la negativa de l’arquebisbe castrense al funeral en la catedral

La família ha lamentat que l'arquebisbe general castrense, Juan Antonio Aznárez, denegara el funeral en la Catedral de les Forces Armades, previst per al 25 de març. En un comunicat, els sis fills parlen de 'profund pesar' i suggerixen que s'han imposat raons polítiques sobre les eclesials

Un cotxe ha caigut per un terraplé i ha tallat la via del TRAM d’Alacant a la Vila Joiosa, sense ferits

Un cotxe s'ha precipitat des d'un pont sobre la línia 1 del TRAM d'Alacant, a l'altura de Paradís, i ha obligat a tallar la circulació entre Cala Piteres i Creueta. No hi ha ferits; FGV ha activat autobusos entre El Campello i Creueta i preveu reprendre el servici a primera hora de la vesprada.

La Policia ha desarticulat una xarxa que va captar a 55 dones ucraïneses per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant i València una organització ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i moure 4,7 milions estafats a plataformes d'apostes. L'operació Gira-sols suma 12 detinguts per tràfic, frau informàtic i blanqueig.

Barcala afirma estar a la sencera disposició de Les Corts per a donar totes les explicacions per les VPP de la Platja de Sant...

L'alcalde d'Alacant ha reiterat que està a la sencera disposició de la comissió que es constituïx el dijous en Les Corts per les irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan. Diu que facilitarà tota la informació i que l'objectiu és aclarir l''escàndol' i garantir la fi social de les vivendes.

Pérez Llorca anuncia que un jutjat de Ceuta recolza el recurs contra el repartiment de menors migrants

El president ha informat en Les Corts d'una fallada del Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta favorable a la Generalitat i ha criticat la política migratòria estatal. També ha detallat mesures autonòmiques en matèria de protecció de menors i seguretat.

Un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors, segons Pérez Llorca

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs de la Generalitat contra el decret estatal de repartiment de menors no acompanyats.

Les Corts rebutgen la petició de Compromís de llevar privilegis als expresidents

El ple de Les Corts ha rebutjat la reforma de Compromís per a suprimir avantatges dels expresidents i manté oficina, xofera, dos assessors i opció al CJC. La majoria de PP i Vox ha frenat comissions d'investigació i han tirat avant iniciatives de PP i Vox.

Avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora

Aemet ha establit per a este divendres l'avís groc en la Comunitat Valenciana per precipitacions de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant hi haurà a més avís costaner per vent del sud-oest de 50-60 km/h i ones de 3 m; este dijous hi ha avisos per pluja en Castellon, València i el litoral nord d'Alacant.