9.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

L’escola amb una mestra contagiada en Tavernes de la Valldigna planteja posposar l’inici del curs

Una mestra del col·legi públic ‘Alfandec’ de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (València) ha donat positiu per coronavirus. Este fet ha fet botar totes les alarmes i obligarà a una desena dels seus companys a fer-se les proves PCR per a descartar contagis. Es tracta del primer confinament de professors en el territori valencià, ja que els fets es produïxen després de les vacacions.

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, després d’anunciar-se la notícia, el centre educatiu ha contactat amb els mestres que han estat en contacte amb l’afectada els dies 1 i 2 de setembre per a que no acudisquen a l’escola, a on ja s’estaven preparant per a iniciar les classes el dilluns pròxim 7 de setembre. 

 

La Conselleria de Sanitat ha comunicat que, després de detectar-se el contagi, s’ha activat el protocol habitual establit per als llocs de treball que és l’aïllament de la docent i, també, dels altres mestres que havien estat amb l’afectada estos dies.

 

Ara, Sanitat i Educació han de prendre una decisió sobre si es posposa l’inici de l’activitat docent en este col·legi concret. En eixe sentit, Sanitat ha d’avaluar el número total dels contagis per Covid-19 dins del centre. D’altra banda, Educació ha confirmat que està garantida la substitució de la mestra que ha donat positiu i de la resta de docents que estaran aïllats fins que es confirmen els resultats del PCR.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.