L’escola amb una mestra contagiada en Tavernes de la Valldigna planteja posposar l’inici del curs

Una mestra del col·legi públic ‘Alfandec’ de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (València) ha donat positiu per coronavirus. Este fet ha fet botar totes les alarmes i obligarà a una desena dels seus companys a fer-se les proves PCR per a descartar contagis. Es tracta del primer confinament de professors en el territori valencià, ja que els fets es produïxen després de les vacacions.

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, després d’anunciar-se la notícia, el centre educatiu ha contactat amb els mestres que han estat en contacte amb l’afectada els dies 1 i 2 de setembre per a que no acudisquen a l’escola, a on ja s’estaven preparant per a iniciar les classes el dilluns pròxim 7 de setembre. 

 

La Conselleria de Sanitat ha comunicat que, després de detectar-se el contagi, s’ha activat el protocol habitual establit per als llocs de treball que és l’aïllament de la docent i, també, dels altres mestres que havien estat amb l’afectada estos dies.

 

Ara, Sanitat i Educació han de prendre una decisió sobre si es posposa l’inici de l’activitat docent en este col·legi concret. En eixe sentit, Sanitat ha d’avaluar el número total dels contagis per Covid-19 dins del centre. D’altra banda, Educació ha confirmat que està garantida la substitució de la mestra que ha donat positiu i de la resta de docents que estaran aïllats fins que es confirmen els resultats del PCR.

Últimes notícies

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.

El Ministeri envia a Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni del Parc Central

El Ministeri de Transports ha remés a l’Ajuntament d’Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni per al futur Parc Central, amb una inversió prevista de 347 milions d’euros, que ara analitzen els tècnics municipals.

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.