26.8 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Ferida una conductora de patinet en el centre de València

Ferida la conductora d’un patinet en el centre de València | València Diari

 

Una conductora d’un patinet, de 47 anys, i una jove ciclista han tingut un accident a les 14.15 hores en el centre de València. Els fets han tingut lloc en el carrer de Colom a l’altura del número 38, quan la conductora del patinet ha xocat contra la bicicleta, segons han informat fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU).

- Advertisement -Telegram València Diari

 

La dona del patinet ha sigut traslladada ràpidament a l’Hospital la de Fe amb una unitat de Suport Vital Bàsic, avisada pel CICU, que li ha proveït de les primeres atencions i li ha diagnosticat traumatisme cranioencefàlic i fractura nasal. El seu colp ha sigut més complicat, ja que ha pegat amb la cara contra terra.

 

Segons avança ‘las Provincias’, pareix ser que l’accident s’ha produït perquè el patinet ha fregat la bicicleta, quan la ciclista estava fent un avançament. L’accident s’ha succeït només una setmana després que un altre conductor de patinet, un jove de 20 anys, haja mort en un accident contra una moto també en la Ciutat de València.

 

Últimes notícies

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.

L’escultura de Camilo Sesto finançada pels seus fans se situarà en el museu d’Alcoi

L'escultura de Camilo Sesto, sufragada pels seus seguidors de tot el món, s'instal·larà al pati interior del futur museu dedicat al cantant a Alcoi, Alacant.