Ferida una conductora de patinet en el centre de València

Ferida la conductora d’un patinet en el centre de València | València Diari

 

Una conductora d’un patinet, de 47 anys, i una jove ciclista han tingut un accident a les 14.15 hores en el centre de València. Els fets han tingut lloc en el carrer de Colom a l’altura del número 38, quan la conductora del patinet ha xocat contra la bicicleta, segons han informat fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU).

 

La dona del patinet ha sigut traslladada ràpidament a l’Hospital la de Fe amb una unitat de Suport Vital Bàsic, avisada pel CICU, que li ha proveït de les primeres atencions i li ha diagnosticat traumatisme cranioencefàlic i fractura nasal. El seu colp ha sigut més complicat, ja que ha pegat amb la cara contra terra.

 

Segons avança ‘las Provincias’, pareix ser que l’accident s’ha produït perquè el patinet ha fregat la bicicleta, quan la ciclista estava fent un avançament. L’accident s’ha succeït només una setmana després que un altre conductor de patinet, un jove de 20 anys, haja mort en un accident contra una moto també en la Ciutat de València.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.

Set ferits lleus per la solsida parcial del sostre d’un hotel a Benidorm

Set persones, entre elles un menor de 8 anys i un home de 78, van resultar contusionades després de la solsida parcial del sostre d'un hotel a Benidorm. Cinc afectats van ser traslladats a centres hospitalaris.

El Celta firma una remuntada brillant i afona al València a Mestalla

El Celta de Vigo remunta a Mestalla un gol inicial de Guido Rodríguez amb una segona part irresistible i consolida la seua plaça europea davant un València que va reaccionar massa tard.