Un jove de 20 anys en mort cerebral per un accident de patinet en Tavernes Blanques

Patinet elèctric

Un conductor de patinet de 20 anys en mort cerebral | CEDIDA

 

Un conductor de patinet de 20 anys es troba en estat crític en l’Hospital Clínic de València en xocar contra una moto en la carretera entre el municipi de Tavernes Blanques a la pedania valenciana de Carpesa. Els fets van passar ahir de vesprada, cap a les 18.45 hores. El motorista, per la seua part, va ser traslladat a l’Hospital de la Fe per una unitat de Suport Vital Bàsic.

 

El conductor de la moto, un home de 38 anys, va patir contusions greus i va donar positiu en el control d’alcoholèmia que van realitzar agents de la policia local que s’havien acostat a atendre les víctimes i regular el trànsit. Per la seua banda, el xic de 20 anys va patir un colp molt fort en el cap i va ser assistit per un equip del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU).

 

Segons avança ‘las Provincias’, fonts mèdiques han informat que el conductor del patinet es troba en estat de mort cerebral, tot i que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Públic encara no ha confirmat cap dada i, de moment, el «pronòstic és reservat». Un equip de la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents de la policia local està inspeccionant els dos vehicles i ha obert diligències per a aclarir les causes de l’accident.

 

Un home de 73 anys atropellat en Castelló per un turisme

Este migdia ha sigut atropellat un home de 73 anys en l’avinguda de Ferrandis Salvador de Castelló. El ferit, que ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló, està en estat reservat, segons ha informat la policia local en un comunicat.

 

L’accident s’ha produït cap a les 11.00 hores del matí, a l’altura de la Platja del Gurugú, quan l’home passava per un pas zebra i ha sigut atropellat per un turisme que conduïa un home de 87 anys. A causa de l’impacte, el vianant ha caigut en terra i s’ha pegat un colp al cap i a l’esquena.

 

 

Diferents persones que estaven en el lloc del sinistre han tocat al Centre Integral Municipal de Seguretat i a Emergències, el 092, per a avisar de l’accident i informar a la Policia Local de Castelló que el ferit estava estés en terra i no es podia menejar, segons expliquen les mateixes fonts.

 

Patrulles de la policia local i una ambulància s’han desplaçat al lloc dels fets per a traslladar l’accidentat a l’Hospital. El conductor ha donat negatiu en la prova d’alcoholèmia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.