8.2 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Un jove de 20 anys en mort cerebral per un accident de patinet en Tavernes Blanques

Patinet elèctric

Un conductor de patinet de 20 anys en mort cerebral | CEDIDA

 

Un conductor de patinet de 20 anys es troba en estat crític en l’Hospital Clínic de València en xocar contra una moto en la carretera entre el municipi de Tavernes Blanques a la pedania valenciana de Carpesa. Els fets van passar ahir de vesprada, cap a les 18.45 hores. El motorista, per la seua part, va ser traslladat a l’Hospital de la Fe per una unitat de Suport Vital Bàsic.

 

El conductor de la moto, un home de 38 anys, va patir contusions greus i va donar positiu en el control d’alcoholèmia que van realitzar agents de la policia local que s’havien acostat a atendre les víctimes i regular el trànsit. Per la seua banda, el xic de 20 anys va patir un colp molt fort en el cap i va ser assistit per un equip del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU).

 

Segons avança ‘las Provincias’, fonts mèdiques han informat que el conductor del patinet es troba en estat de mort cerebral, tot i que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Públic encara no ha confirmat cap dada i, de moment, el «pronòstic és reservat». Un equip de la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents de la policia local està inspeccionant els dos vehicles i ha obert diligències per a aclarir les causes de l’accident.

 

Un home de 73 anys atropellat en Castelló per un turisme

Este migdia ha sigut atropellat un home de 73 anys en l’avinguda de Ferrandis Salvador de Castelló. El ferit, que ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló, està en estat reservat, segons ha informat la policia local en un comunicat.

 

L’accident s’ha produït cap a les 11.00 hores del matí, a l’altura de la Platja del Gurugú, quan l’home passava per un pas zebra i ha sigut atropellat per un turisme que conduïa un home de 87 anys. A causa de l’impacte, el vianant ha caigut en terra i s’ha pegat un colp al cap i a l’esquena.

 

 

Diferents persones que estaven en el lloc del sinistre han tocat al Centre Integral Municipal de Seguretat i a Emergències, el 092, per a avisar de l’accident i informar a la Policia Local de Castelló que el ferit estava estés en terra i no es podia menejar, segons expliquen les mateixes fonts.

 

Patrulles de la policia local i una ambulància s’han desplaçat al lloc dels fets per a traslladar l’accidentat a l’Hospital. El conductor ha donat negatiu en la prova d’alcoholèmia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.