11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Un jove de 20 anys en mort cerebral per un accident de patinet en Tavernes Blanques

Patinet elèctric

Un conductor de patinet de 20 anys en mort cerebral | CEDIDA

 

Un conductor de patinet de 20 anys es troba en estat crític en l’Hospital Clínic de València en xocar contra una moto en la carretera entre el municipi de Tavernes Blanques a la pedania valenciana de Carpesa. Els fets van passar ahir de vesprada, cap a les 18.45 hores. El motorista, per la seua part, va ser traslladat a l’Hospital de la Fe per una unitat de Suport Vital Bàsic.

 

El conductor de la moto, un home de 38 anys, va patir contusions greus i va donar positiu en el control d’alcoholèmia que van realitzar agents de la policia local que s’havien acostat a atendre les víctimes i regular el trànsit. Per la seua banda, el xic de 20 anys va patir un colp molt fort en el cap i va ser assistit per un equip del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU).

 

Segons avança ‘las Provincias’, fonts mèdiques han informat que el conductor del patinet es troba en estat de mort cerebral, tot i que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Públic encara no ha confirmat cap dada i, de moment, el «pronòstic és reservat». Un equip de la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents de la policia local està inspeccionant els dos vehicles i ha obert diligències per a aclarir les causes de l’accident.

 

Un home de 73 anys atropellat en Castelló per un turisme

Este migdia ha sigut atropellat un home de 73 anys en l’avinguda de Ferrandis Salvador de Castelló. El ferit, que ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló, està en estat reservat, segons ha informat la policia local en un comunicat.

 

L’accident s’ha produït cap a les 11.00 hores del matí, a l’altura de la Platja del Gurugú, quan l’home passava per un pas zebra i ha sigut atropellat per un turisme que conduïa un home de 87 anys. A causa de l’impacte, el vianant ha caigut en terra i s’ha pegat un colp al cap i a l’esquena.

 

 

Diferents persones que estaven en el lloc del sinistre han tocat al Centre Integral Municipal de Seguretat i a Emergències, el 092, per a avisar de l’accident i informar a la Policia Local de Castelló que el ferit estava estés en terra i no es podia menejar, segons expliquen les mateixes fonts.

 

Patrulles de la policia local i una ambulància s’han desplaçat al lloc dels fets per a traslladar l’accidentat a l’Hospital. El conductor ha donat negatiu en la prova d’alcoholèmia.

Últimes notícies

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema