16.9 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Un jove de 20 anys en mort cerebral per un accident de patinet en Tavernes Blanques

Patinet elèctric

Un conductor de patinet de 20 anys en mort cerebral | CEDIDA

 

Un conductor de patinet de 20 anys es troba en estat crític en l’Hospital Clínic de València en xocar contra una moto en la carretera entre el municipi de Tavernes Blanques a la pedania valenciana de Carpesa. Els fets van passar ahir de vesprada, cap a les 18.45 hores. El motorista, per la seua part, va ser traslladat a l’Hospital de la Fe per una unitat de Suport Vital Bàsic.

 

El conductor de la moto, un home de 38 anys, va patir contusions greus i va donar positiu en el control d’alcoholèmia que van realitzar agents de la policia local que s’havien acostat a atendre les víctimes i regular el trànsit. Per la seua banda, el xic de 20 anys va patir un colp molt fort en el cap i va ser assistit per un equip del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU).

 

Segons avança ‘las Provincias’, fonts mèdiques han informat que el conductor del patinet es troba en estat de mort cerebral, tot i que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Públic encara no ha confirmat cap dada i, de moment, el «pronòstic és reservat». Un equip de la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents de la policia local està inspeccionant els dos vehicles i ha obert diligències per a aclarir les causes de l’accident.

 

Un home de 73 anys atropellat en Castelló per un turisme

Este migdia ha sigut atropellat un home de 73 anys en l’avinguda de Ferrandis Salvador de Castelló. El ferit, que ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló, està en estat reservat, segons ha informat la policia local en un comunicat.

 

L’accident s’ha produït cap a les 11.00 hores del matí, a l’altura de la Platja del Gurugú, quan l’home passava per un pas zebra i ha sigut atropellat per un turisme que conduïa un home de 87 anys. A causa de l’impacte, el vianant ha caigut en terra i s’ha pegat un colp al cap i a l’esquena.

 

 

Diferents persones que estaven en el lloc del sinistre han tocat al Centre Integral Municipal de Seguretat i a Emergències, el 092, per a avisar de l’accident i informar a la Policia Local de Castelló que el ferit estava estés en terra i no es podia menejar, segons expliquen les mateixes fonts.

 

Patrulles de la policia local i una ambulància s’han desplaçat al lloc dels fets per a traslladar l’accidentat a l’Hospital. El conductor ha donat negatiu en la prova d’alcoholèmia.

Últimes notícies

El València es juga a Vigo tallar la seua ratxa sense guanyar fora

L'equip de Carlos Corberán visita al Celta per a buscar el seu primer triomf a domicili de la temporada i esquivar repetir el mal inici de la passada campanya.

Alacant ha aprovat ajudes de 300 euros per fill nascut en 2025 per a 332 famílies

L'Ajuntament ha aprovat la resolució definitiva de les ajudes de naixement de 2025: 300 euros per fill per a 332 famílies, amb un total de 100.000 euros. En 2026 el pressupost es duplica per a atendre tota la demanda.

Prop de 50 conductors al dia han donat positiu en alcohol i drogues en la Comunitat Valenciana

La campanya de la Guàrdia Civil entre el 15 i el 21 de desembre ha llançat 332 positius en alcohol i/o drogues després de 16.612 proves, amb reforç previst en Nit de cap d'any.

Cau la grip, puja la covid i baixen les infeccions respiratòries en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha reduït la incidència total d'infeccions respiratòries a 885,9 per 100.000, amb caiguda de la grip i repunt de la covid a 26,6. El VRS també ha baixat i les hospitalitzacions greus s'han mantingut estables en 25,7 per 100.000.

La Va unir xifra en 150 milions l’impacte de la meteorologia en el camp valencià en 2025

La Va unir eleva a uns 150 milions les pèrdues del camp valencià en 2025 per temporals amb pedra i per la caiguda de producció derivada de la dana de 2024. La recuperació és desigual i les ajudes arriben lentes.

Les fortes pluges danyen 1.700 hectàrees en la conca mediterrània, segons Agroseguro

Les precipitacions recents han deixat almenys 1.700 hectàrees afectades en la conca mediterrània, segons els primers parts de Agroseguro. Cítrics i hortalisses concentren els danys, que podrien augmentar a mesura que avancen les peritacions.

Emergències autoritza 71 festes de Nit de cap d’any en 41 municipis de la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha acceptat 71 de les 74 sol·licituds per a celebrar Nit de cap d'any; dos van arribar fora de termini i una es va desistir. Alacant reunix més municipis autoritzats.

Diana Morant defén que el PSOE no ha robat ni s’ha finançat il·legalment

Diana Morant sosté que l'auditoria forense encarregada pel PSOE buida dubtes sobre finançament il·legal. Obri la porta a accions si el partit es considera perjudicat.