Tres cotxes s’accidenten en un xoc múltiple a l’A-7 al seu pas per Nules

Ejemplo de shortcode con estilo
Un accident múltiple amb tres cotxes implicats s'ha produït este matí a l'autovia A-7, a l'altura del terme municipal de Nules, a la Plana Baixa. El sinistre ha ocorregut este mateix matí, a primera hora, a les 7.40 hores, una hora d'afluència en les autopistes i autovies. Segons ha informat el Subsector de Trànsit de […]

Un accident múltiple amb tres cotxes implicats s'ha produït este matí a l'autovia A-7, a l'altura del terme municipal de Nules, a la Plana Baixa. El sinistre ha ocorregut este mateix matí, a primera hora, a les 7.40 hores, una hora d'afluència en les autopistes i autovies. Segons ha informat el Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló, l'accident s'ha produït en el kilòmetre 274,7 degut a un xoc entre tres vehicles que ha col·lisionat entre ells per proximitat i per no poder frenar a temps. A causa de la col·lisió hi ha hagut diversos ferits lleus. Fins al lloc han acudit efectius mèdics i la Guàrdia Civil de trànsit per a assistir els possibles ferits. Per altra banda l'aparatós accident ha originat nombroses retencions. Les grues i l'assistència en carretera ja han retirat els cotxes a hores d'ara i no han sofrit talls, a pesar d'estar en un horari de màxima afluència de trànsit.

Mor un motorista i un altre resulta ferit en col·lisionar a Ontinyent

 

Un altre accident es va produir este passat diumenge deixant un ferit i una víctima mortal a les carreteres valencianes. Un motorista de 44 anys ha mort al patir una col·lisió amb un altre motorista que sols ha resultat ferit en l'anomenat 'barranc d'Ontinyent', que es troba en la carretera entre les localitats d'Ontinyent i Bocairent, a la Vall d'Albaida. El xoc mortal ha ocorregut a les 12.00 hores i s'han vist implicades sols les dos motos, que degut a l'impacte han quedat greument danyades. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit l'altre motorista, un home de 47 anys i l'han traslladat a continuació fins a l'Hospital d'Ontinyent per policontusions. L'altre motorista, que ha rebut l'impacte més fort no ha pogut ser salvat pels efectius mèdics i ha mort en l'acte. Es desconeixen per ara els motius que han portat a l'accident.

Últimes notícies

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.

El PP convida Pedro Sánchez a vindre a València en AVE

Fernando Pastor ha convidat Pedro Sánchez a visitar València este divendres en AVE i no en Falcon. També ha demanat que José Luis Rodríguez Zapatero participe en un míting.

Una destral de 7.000 anys és la peça més antiga del Museo de Elda

El Museo Arqueológico de Elda dedica la seua peça del trimestre a una destral neolítica trobada el 1967. L’objecte és el més antic de la seua col·lecció.