13.3 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

En llibertat per l’atropellament mortal en la Ronda de la Magdalena de Castelló

 

ACTUALITZAT 03/01/2020 a les 08.45 hores. La xica detinguda fa unes setmanes en Castelló per l’atropellament mortal en la Ronda de la Magdalena ha quedat en llibertat provisional. La conductora té 30 anys, amb les inicials R.S.F. i de nacionalitat espanyola.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la implicada conduïa el cotxe de sa mare i, minuts abans del tràgic fet, circulava per la ciutat a gran velocitat, com és el cas del camí de la Plana, expliquen alguns testimonis. En un dels carrers de la capital de la Plana creuava un home de 43 anys d’origen paquistaní, que va morir en ser atropellat per la detinguda, que va pegar a fugir.

 

La xica, després de quedar en llibertat provisional, haurà d’acudir fins als jutjats de la ciutat cada 15 dies per a signar, segons ha ordenat la justícia com a mesura cautelar després de declarar davant del jutge.

 

La declaració de l’ama del cotxe de l’atropellament mortal en Castelló, clau per a detindre al conductor

ACTUALITZAT 19/12/2019 a les 07.25 horesLa Policia ja ha donat amb l’ama del cotxe que atropellà mortalment a un home, de 43 anys i nacionalitat pakistanesa, el passat dilluns en Castelló. Es tracta d’una dona, de més de 70 anys, que compartix pis amb cinc persones més.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, algunes de les cinc persones que viuen amb l’ama del cotxe ja han sigut investigades abans per altres delictes, pel que la Policia els té fixats. Ara, resulta clau la declaració de l’ama del cotxe, que és qui pot aclarir qui conduïa el vehicle la nit de l’atropellament amb un final tràgic.

 

La Policia científica ja ha arreplegat pistes del vehicle, que va ser trobat aparcat en un bado, amb la lluna trencada i un gran bony en un dels costats este mateix dimarts, només un dia després del succés, gràcies, en part, al fet que estava aparcat en un bado. L’autor de l’atropellament mortal s’enfronta, com a mínim, a un delicte d’homicidi imprudent i un altre d’omissió d’auxili.

 

A més, alguns testimonis han afirmat haver vist el vehicle implicat, un Peugeot 2016 de color gris, circular a una gran velocitat minuts abans de l’accident pel camí de la Plana, en direcció prohibida per alguns carrers i també saltant-se algun semàfor en roig.

  

 

 

Troben al conductor que pegà a fugir després d’atropellar mortalment a un vianant en Castelló

ACTUALITZAT 18/12/2019 a les 07.07 hores. La Policia Local de Castelló ha localitzat al propietari del cotxe, que pegà a fugir després d’atropellar mortalment a un vianant la nit d’este passat dilluns en la ronda de la Magdalena. Tot i això, han pogut saber que esta persona viu amb cinc persones més, pel que ara hauran d’investigar qui de tots conduïa en eixe moment o si va deixar-li el cotxe a algú.

 

Segons avança ‘Mediterráneo’, els agents de la Policia van trobar, a última hora de la vesprada de dimarts, el vehicle implicat amb la lluna mig trencada i un gran bony en un dels costats. Açò els va permetre conéixer qui n’és el propietari, encara que les càmeres que gravaren l’accident no permeten diferenciar molt bé qui conduïa.

 

Mor un vianant atropellat en Castelló

17/12/2019 a les 10.12 hores. Un home, de 43 anys, ha mort este dilluns, després de ser atropellat per un cotxe en la ronda de la Magdalena de Castelló de la Plana, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Els fets es van produir cap a les onze de la nit, quan el CICU va rebre l’avís. En eixe moment, es van mobilitzar cap al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip mèdic del SAMU no ha pogut fer res per salvar la vida del vianant, de 43 anys, i només ha pogut confirmar la seua mort.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.