En llibertat per l’atropellament mortal en la Ronda de la Magdalena de Castelló

 

ACTUALITZAT 03/01/2020 a les 08.45 hores. La xica detinguda fa unes setmanes en Castelló per l’atropellament mortal en la Ronda de la Magdalena ha quedat en llibertat provisional. La conductora té 30 anys, amb les inicials R.S.F. i de nacionalitat espanyola.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la implicada conduïa el cotxe de sa mare i, minuts abans del tràgic fet, circulava per la ciutat a gran velocitat, com és el cas del camí de la Plana, expliquen alguns testimonis. En un dels carrers de la capital de la Plana creuava un home de 43 anys d’origen paquistaní, que va morir en ser atropellat per la detinguda, que va pegar a fugir.

 

La xica, després de quedar en llibertat provisional, haurà d’acudir fins als jutjats de la ciutat cada 15 dies per a signar, segons ha ordenat la justícia com a mesura cautelar després de declarar davant del jutge.

 

La declaració de l’ama del cotxe de l’atropellament mortal en Castelló, clau per a detindre al conductor

ACTUALITZAT 19/12/2019 a les 07.25 horesLa Policia ja ha donat amb l’ama del cotxe que atropellà mortalment a un home, de 43 anys i nacionalitat pakistanesa, el passat dilluns en Castelló. Es tracta d’una dona, de més de 70 anys, que compartix pis amb cinc persones més.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, algunes de les cinc persones que viuen amb l’ama del cotxe ja han sigut investigades abans per altres delictes, pel que la Policia els té fixats. Ara, resulta clau la declaració de l’ama del cotxe, que és qui pot aclarir qui conduïa el vehicle la nit de l’atropellament amb un final tràgic.

 

La Policia científica ja ha arreplegat pistes del vehicle, que va ser trobat aparcat en un bado, amb la lluna trencada i un gran bony en un dels costats este mateix dimarts, només un dia després del succés, gràcies, en part, al fet que estava aparcat en un bado. L’autor de l’atropellament mortal s’enfronta, com a mínim, a un delicte d’homicidi imprudent i un altre d’omissió d’auxili.

 

A més, alguns testimonis han afirmat haver vist el vehicle implicat, un Peugeot 2016 de color gris, circular a una gran velocitat minuts abans de l’accident pel camí de la Plana, en direcció prohibida per alguns carrers i també saltant-se algun semàfor en roig.

  

 

 

Troben al conductor que pegà a fugir després d’atropellar mortalment a un vianant en Castelló

ACTUALITZAT 18/12/2019 a les 07.07 hores. La Policia Local de Castelló ha localitzat al propietari del cotxe, que pegà a fugir després d’atropellar mortalment a un vianant la nit d’este passat dilluns en la ronda de la Magdalena. Tot i això, han pogut saber que esta persona viu amb cinc persones més, pel que ara hauran d’investigar qui de tots conduïa en eixe moment o si va deixar-li el cotxe a algú.

 

Segons avança ‘Mediterráneo’, els agents de la Policia van trobar, a última hora de la vesprada de dimarts, el vehicle implicat amb la lluna mig trencada i un gran bony en un dels costats. Açò els va permetre conéixer qui n’és el propietari, encara que les càmeres que gravaren l’accident no permeten diferenciar molt bé qui conduïa.

 

Mor un vianant atropellat en Castelló

17/12/2019 a les 10.12 hores. Un home, de 43 anys, ha mort este dilluns, després de ser atropellat per un cotxe en la ronda de la Magdalena de Castelló de la Plana, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Els fets es van produir cap a les onze de la nit, quan el CICU va rebre l’avís. En eixe moment, es van mobilitzar cap al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip mèdic del SAMU no ha pogut fer res per salvar la vida del vianant, de 43 anys, i només ha pogut confirmar la seua mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.