En llibertat per l’atropellament mortal en la Ronda de la Magdalena de Castelló

 

ACTUALITZAT 03/01/2020 a les 08.45 hores. La xica detinguda fa unes setmanes en Castelló per l’atropellament mortal en la Ronda de la Magdalena ha quedat en llibertat provisional. La conductora té 30 anys, amb les inicials R.S.F. i de nacionalitat espanyola.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la implicada conduïa el cotxe de sa mare i, minuts abans del tràgic fet, circulava per la ciutat a gran velocitat, com és el cas del camí de la Plana, expliquen alguns testimonis. En un dels carrers de la capital de la Plana creuava un home de 43 anys d’origen paquistaní, que va morir en ser atropellat per la detinguda, que va pegar a fugir.

 

La xica, després de quedar en llibertat provisional, haurà d’acudir fins als jutjats de la ciutat cada 15 dies per a signar, segons ha ordenat la justícia com a mesura cautelar després de declarar davant del jutge.

 

La declaració de l’ama del cotxe de l’atropellament mortal en Castelló, clau per a detindre al conductor

ACTUALITZAT 19/12/2019 a les 07.25 horesLa Policia ja ha donat amb l’ama del cotxe que atropellà mortalment a un home, de 43 anys i nacionalitat pakistanesa, el passat dilluns en Castelló. Es tracta d’una dona, de més de 70 anys, que compartix pis amb cinc persones més.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, algunes de les cinc persones que viuen amb l’ama del cotxe ja han sigut investigades abans per altres delictes, pel que la Policia els té fixats. Ara, resulta clau la declaració de l’ama del cotxe, que és qui pot aclarir qui conduïa el vehicle la nit de l’atropellament amb un final tràgic.

 

La Policia científica ja ha arreplegat pistes del vehicle, que va ser trobat aparcat en un bado, amb la lluna trencada i un gran bony en un dels costats este mateix dimarts, només un dia després del succés, gràcies, en part, al fet que estava aparcat en un bado. L’autor de l’atropellament mortal s’enfronta, com a mínim, a un delicte d’homicidi imprudent i un altre d’omissió d’auxili.

 

A més, alguns testimonis han afirmat haver vist el vehicle implicat, un Peugeot 2016 de color gris, circular a una gran velocitat minuts abans de l’accident pel camí de la Plana, en direcció prohibida per alguns carrers i també saltant-se algun semàfor en roig.

  

 

 

Troben al conductor que pegà a fugir després d’atropellar mortalment a un vianant en Castelló

ACTUALITZAT 18/12/2019 a les 07.07 hores. La Policia Local de Castelló ha localitzat al propietari del cotxe, que pegà a fugir després d’atropellar mortalment a un vianant la nit d’este passat dilluns en la ronda de la Magdalena. Tot i això, han pogut saber que esta persona viu amb cinc persones més, pel que ara hauran d’investigar qui de tots conduïa en eixe moment o si va deixar-li el cotxe a algú.

 

Segons avança ‘Mediterráneo’, els agents de la Policia van trobar, a última hora de la vesprada de dimarts, el vehicle implicat amb la lluna mig trencada i un gran bony en un dels costats. Açò els va permetre conéixer qui n’és el propietari, encara que les càmeres que gravaren l’accident no permeten diferenciar molt bé qui conduïa.

 

Mor un vianant atropellat en Castelló

17/12/2019 a les 10.12 hores. Un home, de 43 anys, ha mort este dilluns, després de ser atropellat per un cotxe en la ronda de la Magdalena de Castelló de la Plana, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Els fets es van produir cap a les onze de la nit, quan el CICU va rebre l’avís. En eixe moment, es van mobilitzar cap al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip mèdic del SAMU no ha pogut fer res per salvar la vida del vianant, de 43 anys, i només ha pogut confirmar la seua mort.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.