En llibertat per l’atropellament mortal en la Ronda de la Magdalena de Castelló

 

ACTUALITZAT 03/01/2020 a les 08.45 hores. La xica detinguda fa unes setmanes en Castelló per l’atropellament mortal en la Ronda de la Magdalena ha quedat en llibertat provisional. La conductora té 30 anys, amb les inicials R.S.F. i de nacionalitat espanyola.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la implicada conduïa el cotxe de sa mare i, minuts abans del tràgic fet, circulava per la ciutat a gran velocitat, com és el cas del camí de la Plana, expliquen alguns testimonis. En un dels carrers de la capital de la Plana creuava un home de 43 anys d’origen paquistaní, que va morir en ser atropellat per la detinguda, que va pegar a fugir.

 

La xica, després de quedar en llibertat provisional, haurà d’acudir fins als jutjats de la ciutat cada 15 dies per a signar, segons ha ordenat la justícia com a mesura cautelar després de declarar davant del jutge.

 

La declaració de l’ama del cotxe de l’atropellament mortal en Castelló, clau per a detindre al conductor

ACTUALITZAT 19/12/2019 a les 07.25 horesLa Policia ja ha donat amb l’ama del cotxe que atropellà mortalment a un home, de 43 anys i nacionalitat pakistanesa, el passat dilluns en Castelló. Es tracta d’una dona, de més de 70 anys, que compartix pis amb cinc persones més.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, algunes de les cinc persones que viuen amb l’ama del cotxe ja han sigut investigades abans per altres delictes, pel que la Policia els té fixats. Ara, resulta clau la declaració de l’ama del cotxe, que és qui pot aclarir qui conduïa el vehicle la nit de l’atropellament amb un final tràgic.

 

La Policia científica ja ha arreplegat pistes del vehicle, que va ser trobat aparcat en un bado, amb la lluna trencada i un gran bony en un dels costats este mateix dimarts, només un dia després del succés, gràcies, en part, al fet que estava aparcat en un bado. L’autor de l’atropellament mortal s’enfronta, com a mínim, a un delicte d’homicidi imprudent i un altre d’omissió d’auxili.

 

A més, alguns testimonis han afirmat haver vist el vehicle implicat, un Peugeot 2016 de color gris, circular a una gran velocitat minuts abans de l’accident pel camí de la Plana, en direcció prohibida per alguns carrers i també saltant-se algun semàfor en roig.

  

 

 

Troben al conductor que pegà a fugir després d’atropellar mortalment a un vianant en Castelló

ACTUALITZAT 18/12/2019 a les 07.07 hores. La Policia Local de Castelló ha localitzat al propietari del cotxe, que pegà a fugir després d’atropellar mortalment a un vianant la nit d’este passat dilluns en la ronda de la Magdalena. Tot i això, han pogut saber que esta persona viu amb cinc persones més, pel que ara hauran d’investigar qui de tots conduïa en eixe moment o si va deixar-li el cotxe a algú.

 

Segons avança ‘Mediterráneo’, els agents de la Policia van trobar, a última hora de la vesprada de dimarts, el vehicle implicat amb la lluna mig trencada i un gran bony en un dels costats. Açò els va permetre conéixer qui n’és el propietari, encara que les càmeres que gravaren l’accident no permeten diferenciar molt bé qui conduïa.

 

Mor un vianant atropellat en Castelló

17/12/2019 a les 10.12 hores. Un home, de 43 anys, ha mort este dilluns, després de ser atropellat per un cotxe en la ronda de la Magdalena de Castelló de la Plana, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Els fets es van produir cap a les onze de la nit, quan el CICU va rebre l’avís. En eixe moment, es van mobilitzar cap al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip mèdic del SAMU no ha pogut fer res per salvar la vida del vianant, de 43 anys, i només ha pogut confirmar la seua mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alerons de Fórmula 1 i bancs urbans ja es fabriquen en 3D en gran format

Aimplas ha desenvolupat a València un sistema d’impressió 3D de gran format que permet fabricar peces XL, com alerons de Fórmula 1 o mobiliari urbà, dins d’un programa d’R+D+i finançat amb fons europeus.

El Valencia Basket es marca com a meta tornar a jugar els playoffs d’Eurolliga

El Valencia Basket enceta una nova Eurolliga amb l’objectiu d’entrar de nou en els playoffs, després d’un curs sorprenent i d’una profunda reconstrucció de la plantilla. El club confia en el jove tècnic Xavi Albert i en fitxatges com Nikola Mirotic per mantindre’s entre els aspirants.

Els quatre equips espanyols i els nous rics desafien el tron de l’Olympiacos en l’Eurolliga

Real Madrid, Valencia Basket, Barça i Kosner Baskonia encapçalen l’ofensiva espanyola en una Eurolliga marcada per l’Olympiacos campió i els projectes milionaris com Dubai o Hapoel Tel Aviv.

Pérez Llorca exigix completar la plantilla de la Policia adscrita a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha reclamat al Ministeri de l’Interior que cobrisca prompte les més de 130 vacants de la Unitat de Policia Nacional adscrita a la Comunitat Valenciana, que hauria de tindre 500 agents. Ho ha fet durant l’acte del Dia de la Unitat Adscrita, on s’han reconegut 102 policies i altres professionals pel seu mèrit.

Un jutjat embarga part del Eldense a l’ex presidenta en plena venda a Messi

Un jutjat de Madrid ha embargat de manera preventiva el 15,8% de les accions del Eldense de l’ex presidenta Carolina Holguin per un deute amb l’expropietari Pascual Pérez, mentres el club negocia la seua venda a Leo Messi.

Els hotels de la Comunitat, tercer destí dels viatgers espanyols en agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han concentrat el 12,8 % de les pernoctacions de turistes espanyols en agost, només per darrere d’Andalusia i Catalunya. Els preus hotelers a Espanya han pujat un 6,3 % respecte a 2025 i encadenen 62 mesos a l’alça.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 688 plantes en una vivenda de Serra Engarceran

La Guàrdia Civil ha desmantellat una plantació de marihuana amb 688 plantes en una vivenda de Serra Engarceran i ha detingut un home de 29 anys per delictes contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Set detinguts a Alcoi i Madrid per explotar sexualment dones estrangeres

La Policia Nacional ha detingut sis persones a Alcoi i una a Madrid per la seua presumpta vinculacio amb una xarxa que explotava sexualment dones estrangeres en pisos ocupats o llogats. L’organitzacio hauria obtingut quasi 100.000 euros i els arrestats han passat a disposicio del jutjat d’instruccio d’Alcoi.