11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Un motorista mort i tres ferits en un xoc en Alacant

Un motorista, de 47 anys, ha mort este dilluns en un accident de trànsit entre una moto i dos cotxes en la carretera d’Ocaña en Alacant, en el que altres tres hòmens han resultat ferits, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El CICU ha rebut sobre les 7.30 hores d’este dilluns l’avís de l’accident, al que ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB). Els servicis mèdics han confirmat la defunció del motorista, un home de 47 anys.

 

En l’accident han resultat ferits, a més, altres tres hòmens: un de 42 anys amb traumatisme toràcic i cervical, que ha sigut evacuat a l’Hospital General Universitari d’Alacant; i altres dos, de 51 i 61 anys, amb policontusions, que han sigut traslladats a les seues corresponents mútues d’accidents de treball.

 

La Unitat d’Atestats de la Policia Local ha detingut al conductor d’un dels vehicles, un home de 42 anys, que ha donat positiu en alcoholèmia i ha sigut acusat d’un presumpte delicte d’homicidi imprudent i contra la seguretat viària, després de provocar l’accident.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Robatori de cable provoca retards en Metrovalencia i afecta a les línies 1, 2 i 7

Les línies 1, 2 i 7 registren demores des de primera hora per un robatori de cable nocturn entre València Sud i Castelló. La seguretat està garantida i es treballa en la reparació.

Tres detinguts, un menor, per robatoris amb violència de telèfons valorats en 24.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'un grup, un d'ells menor, per assalts a botigues de telefonia a Llíria, Moncada i la Vall d'Uixó. Se'ls atribuïxen quatre robatoris i resistència després d'una persecució.

Dimarts solejat i temperatures lleugerament més altes en la Comunitat Valenciana

Jornada poc nuvolosa o buidada, amb boires i bancs de boira en el litoral a primeres i últimes hores. Vent fluix i descens de les màximes el dimecres.

L’incendi d’un camió causa retencions de 4 quilòmetres en l’AP-7 a l’altura de Xeraco

Un camió crema en l'AP-7 a l'altura de Xeraco i provoca cues d'uns 4 quilòmetres en els dos sentits. La DGT desvia el trànsit per l'eixida 572 i no es registren ferits.

Gaudir, Celler de Ca Roca, Diverxo i Etxeberri, ‘Top of the Tops’ de la Guia Macarfi

Gaudir, el Celler de Ca Roca, Diverxo i Rostidor Etxeberri han sigut reconeguts com 'Top of the Tops' per liderar la Guia Macarfi tres anys seguits. Restaurant Fontané s'ha emportat el 'Rookie de l'Any' 2025.

Saravia tria al València malgrat altres ofertes i firma fins a final de temporada

El lateral argentí va triar al València malgrat altres ofertes, va firmar fins a final de temporada i va arribar lliure per a reforçar el carril dret. Aporta caràcter i polivalència i va demanar el suport de l'afició

Baskonia ha conquistat la Copa del Rei: sorpresa relativa i més de 100.000 aficionats

El Baskonia ha alçat la Copa del Rei 17 anys després en un torneig amb gran assistència en el Roig Arena. La sorpresa ha sigut relativa pel domini dels caps de sèrie i la potència dels equips Eurolliga.

El València fitxa el lateral argentí Renzo Saravia fins al final de temporada

El club incorpora al lateral dret com a agent lliure fins a juny i li assigna la llicència de Foulquier, de baixa de llarga duració després de passar per quiròfan. El jugador, de 32 anys, va arribar el diumenge, va superar el reconeixement mèdic i va firmar el seu contracte.