Un motorista mort i tres ferits en un xoc en Alacant

Un motorista, de 47 anys, ha mort este dilluns en un accident de trànsit entre una moto i dos cotxes en la carretera d’Ocaña en Alacant, en el que altres tres hòmens han resultat ferits, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El CICU ha rebut sobre les 7.30 hores d’este dilluns l’avís de l’accident, al que ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB). Els servicis mèdics han confirmat la defunció del motorista, un home de 47 anys.

 

En l’accident han resultat ferits, a més, altres tres hòmens: un de 42 anys amb traumatisme toràcic i cervical, que ha sigut evacuat a l’Hospital General Universitari d’Alacant; i altres dos, de 51 i 61 anys, amb policontusions, que han sigut traslladats a les seues corresponents mútues d’accidents de treball.

 

La Unitat d’Atestats de la Policia Local ha detingut al conductor d’un dels vehicles, un home de 42 anys, que ha donat positiu en alcoholèmia i ha sigut acusat d’un presumpte delicte d’homicidi imprudent i contra la seguretat viària, després de provocar l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investigat per circular a 219 km/h a l’A7 a Castalla amb límit de 120

La Guàrdia Civil ha enxampat un conductor de 34 anys quan circulava a 219 km/h per l’A7 a Castalla, on el límit era de 120. Ara està investigat per un delicte contra la seguretat viària.

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.