Un xic greu ferit en un caure de la moto en València

 

Esta nit de diumenge, cap a les 21.10 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el que un xic de 28 anys s’ha caigut d’una moto en l’avinguda de les Corts Valencianes de la ciutat de València i s’ha quedat inconscient.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) amb personal d’infermeria. Una volta allí, els equips mèdics han fet al motorista maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització.

 

Finalment, els servicis sanitaris han pogut recuperar les constants vitals del motorista. Després de ser estabilitzat, el xic ha sigut traslladat fins a l’Hospital la Fe de la capital valenciana. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic per a assegurar 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la reforma del finançament autonòmic proposat pel Govern central, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda els 5.000 milions compromesos en inversions a la província d'Alacant.

La vivenda puja un 14,3% en el primer trimestre i s’aproxima als 2.000 euros per metre quadrat

El preu de la vivenda augmenta un 14,3% interanual en el primer trimestre, se situa en 1.987 euros per metre quadrat i marca fortes pujades a Madrid, Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa.

El Govern mobilitza quasi 800 milions per a impulsar la ciència i la indústria espacial

El Consell de Ministres aprova prop de 800 milions d'euros per a reforçar el lideratge científic i espacial d'Espanya, atraure talent internacional i donar suport a la creació de startups innovadores.

La jutgessa de la DANA cita a un treballador de la presa de Buseo i a un maquinista de Metrovalencia

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ordena citar com a testimonis a un treballador vinculat a la presa de Buseo i a un maquinista de Metrovalencia, a petició de l'acusació popular.