Xiquet a punt de morir dessagnat en Nules

Policia atén xiquet Nules

Imatge del policia salvant-li la vida al xiquet amb un torniquet | Policia de Nules

 

Fa uns dies, un xiquet d’onze anys de la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), va patir un accident a la porta de l’edifici on vivia. Com a conseqüència d’això, va estar molt prop de morir dessagnat si no haguera sigut per l’eficàcia de tres hòmens, els quals s’han convertit en els herois d’este municipi. Rafa Arrufat, Héctor Galvis i Ernesto Hurtado van improvisar un salvament in extremis per a que el jove nuler sobrevisquera a la complicada situació viscuda.

 

Primer va ser el torn de Rafa Arrufat, qui, en sentir els crits desesperats d’una dona, es va acostar cap a la direcció d’on venien i es va trobar l’escenari. Un xiquet tenia una ferida greu en el braç, s’estava dessagnant i tot pareixia que acabaria en tragèdia, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

No obstant això, Rafa va actuar amb decisió i coherència. ¿Què tocava fer mentres arribava la policia? Un torniquet, com en les pel·lícules, que va fer amb les seues mateixes mans. Rafa va pressionar amb força per damunt de la ferida i, efectivament, va comprovar que d’esta manera deixava d’eixir la sang. Ho tenia clar: no soltaria el braç per cap motiu.

 

En pocs minuts van arribar els altres dos herois del poble: Ernesto Hurtado i Héctor Galvis, dos policies locals que feien un servici en el col·legi Pius XII. Ernesto, actual cap de policia de la localitat, va coordinar l’operació. Héctor es va llevar el cinturó del pantaló i va fer un altre torniquet tàctic per a parar la pèrdua de sang arterial. En eixe moment, Arrufat va abandonar el lloc amb la faena feta. Gràcies a ell, el xiquet va tindre una segona oportunitat. 

 

Moments després va arribar l’ambulància per a emportar-se al xiquet a l’hospital. Un xiquet que va poder sobreviure gràcies a la responsabilitat d’un veí i l’eficàcia de dos agents de la Policia Local, persones normals i corrents del carrer que ens fan sentir una miqueta més segurs.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.