Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

‘SUPERVIVIENTES’: Primer expulsado y estreno del paràsit de Playa Paraíso

‘Supervivientes’ va començar amb molta força, i segueix així, la segona gala ha continuat amb moltes ganes i moments a comentar, gràcies als al nivell d’implicació dels concursants en el format.

En la prova de líder, hi ha hagut canvi i sorpresa, ja que el grup liderat per Marta Peñate va guanyar una dura prova per equips, per la qual cosa l’equip de la canària es mudarà a l’anhelada Platja Royale, on fins ara residia el clan liderat per Anabel Pantoja.

En finalitzar aquesta, Lara Álvarez va inaugurar La Palapa, el plató d’Hondures, a més de discussions per temes com el robatori dels privilegiats als fatals d’unes ulleres per a bussejar, es va saber qui era el primer expulsat de ‘Supervivientes 2022’.

Ahir es va produir la primera expulsió entre els nominats, que eren Ainhoa Cantalapiedra, Charo Vega, Juan Muñoz i Rubén Sánchez, aquest últim va ser el primer a abandonar el grup i s’ha convertit en el paràsit de Platja Paradís.

L’expulsat viurà en aquesta privilegiada localització, encara que haurà de fer-ho en una xicoteta plataforma als peus del paradís i no podrà parlar amb les persones que visquen allí.

Es van prendre especialment bé el comiat Kiko Matamoros i Anuar Beno, que van esclatar en aplaudiments, alguna cosa que Peñate va considerar “molt lleig“.

Nous líders setmanals i quatre nominats

Després de saber-se això, es van celebrar les proves per a saber qui serien els líders grupals, alguna cosa que es va mesurar amb el desafiament de l’apnea. En el cas de l’equip d’Anabel Pantoja, aquesta va haver de passar-li el testimoni a Yulen Pereira, que va aguantar 2 minuts 19 segons sota l’aigua.

En el grup dels Royales, en canvi, Ignacio de Borbón va ser qui més va aguantar, per la qual cosa Marta Peñate li va passar el testimoni del lideratge al participant de sang blava.

Finalment, els concursants han participat en una nova ronda de nominacions i han triat a dos nominats en cada grup, que s’han convertit en els següents candidats a l’expulsió dijous que ve.

Les nominacions van tancar la gala, i van acabar amb Charo VegaJuan Muñoz, Ainhoa Cantalapiedra  (nominada directa d’Ignacio de Borbón com a líder) i Kiko Matamoros (nominat directe de Yulen Pereira com a líder) en la zona de perill.

Últimes notícies

L’onzena manifestació contra Mazón unirà Paiporta i València el 28 de setembre

Dos columnes eixiran a les 18.00 des de Paiporta i la Rambleta per a confluir en el 'Pont de la Solidaritat', en la vespra dels 11 mesos de la dana. La marxa manté la pressió per la gestió del 29 d'octubre

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.

Dijous amb temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'interior de la Comunitat encara un dijous més càlid del normal per a estes dates, amb cels buidats i brises d'este. El divendres es mantindrà l'estabilitat i solo es preveu un lleu respir tèrmic a l'interior.

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.