Intentaren segrestar a Isabel Pantoja

 

El programa de Telecinco ‘Socialité‘ ha tret en exclusiva un dels episodis més tràgics de la vida d’Isabel Pantoja, qui suposadament va ser segrestada i retinguda amb clau per una persona bastant coneguda. Un fet que només hauria compartit amb el seu cercle més pròxim.

A més, segons expliquen en el programa de María Patiño, Isabel Pantoja no pot evitar trencar a plorar en explicar-ho. «Va arribar a tindre por per la seua vida, van ser minuts i hores en les quals estava desesperada i sense saber què fer». Pel que sembla, la persona en qüestió «estava enamorat i obsessionat amb Ia Pantoja. Va començar a suplicar: ‘Per favor, Per favor, deixa’m marxar’».

Este fatidic incident ha eixit a la llum ara quan Isabel Pantoja ha tornat a la televisió i visiblement molt més prima, després de mesos allunyada de l’ull públic. Així, s’enfrontava a la roda de premsa del nou programa en el qual exercirà de jurat, ‘Top Star. ¿Cuánto vale tu voz?‘, on comparteix escena amb Risto MejideDanna Paola i Jesús Vázquez.
 

 

Isabel Pantoja torna a estar en pantalla

Visiblement més prima, la cançonetista ha parlat sobre com ha suportat estos últims mesos després que el seu fill l’haja atacat públicament per l’herència del seu pare, el difunt Paquirri. «Ha estat un any difícil, dur, estrany, fatídic… Ara tornar a veure els focos cap a la meua persona, ha estat il·luminar-me. He conegut a gent meravellosa, que em cuida, m’acarona, i em fa la calor que necessite. Ha estat un any dur, però ja estic ací».

L’artista ha insistit a recalcar que «no he estat amagada, jo he estat a la meua casa, cuidant a la meua mare, que és el més gran que tinc». Encara que, això sí, s’ha negat parlar de la relació amb el seu fill.

Un poc més insegura i espantada, Pantoja ha deixat les seues pors a un costat i ha tret forces per a tornar a sotmetre’s a l’escrutini dels mitjans. Arriba protegida i abrigallada pel seu equip. No la deixen sola en cap moment, l’ajuden a caminar i fins i tot a beure aigua. Tot i això, es mostra nerviosa, perquè sap que les preguntes sobre la seua vida personal són inevitables i així ocurreix, li es pregunta per la seua vida personal al que l’artista esquiva molt bé.

És més, després de tota la polèmica generada amb una fotografia en la qual no surt molt afavorida i que el seu company de Top Star, Risto Mejide, ha compartit, la Pantoja ha revisat amb lupa tots els detalls de la roda de premsa en la qual s’ha presentat el programa.

Un conegut líder polític va intentar segrestar a Isabel Pantoja

No obstant això, sembla que el conflicte amb el seu fill, Kiko Rivera, i fins i tot la seua etapa en la presó, no han estat els pitjors moments en vida de la cançonetista, ja que segons han destapat en exclusiva en ‘Socialité’, l’artista va sofrir un intent de segrest.

«Van intentar segrestar a Isabel Pantoja a Panamà. Un líder polític estava obsessionat i enamorat d’Isabel, i el motiu d’este viatge era la trobada que li havia proposat este líder polític, que volia conéixer-la. Quan arriba, ell exigeix que en la reunió només poden estar els dos sols. En este moment, la tanca amb clau, i ella comença espantar-se perquè se sent pressionada i forçada», ha relatat un testimoni anònim de la història.

«Estava tan obsessionat i enamorat d’ella, que volia que es quedés allà a viure amb ell per sempre. Li va arribar a oferir convertir-se en la propietària de Panamà. Isabel va enfonsar-se mentre ho explicava, perquè va sentir que mai tornaria a sortir d’allí. Ho recorda com un dels pitjors moments de la seua vida».

I és que este episodi la va impactar tant, que a partir d’este moment, la cançonetista no va tornar a trepitjar el país llatinoamericà. «Isabel Pantoja li va explicar a Juan Gabriel i al seu germà Agustín en una reunió privada, que havien intentat segrestar-la. Els va explicar que li havia passat una cosa tremenda, i que durant este període a l’habitació va ocórrer una cosa fosca. Va dir que es trobava amb un líder polític i que va ocórrer una cosa fosca, i la van amenaçar que si no accedia al que allí ocorria, no podria tornar a eixir».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.