22.1 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

Telecinco haurà de deixar d’emetre ‘Pasapalabra’

 

El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació interposat per Mediaset Espanya contra la sentència de l’Audiència Provincial de Madrid sobre el contracte subscrit amb la productora ITV, en relació amb els drets d’emissió del programa Pasapalabra i haurà de cessar «immediatament» l’emissió del programa que presenta Christian Gálvez. L’Audiència Provincial va acordar condemnar a Telecinco a «cessar immediatament» l’emissió del format, quedant a més prohibit «reprendre en el futur, l’emissió, edició, producció, reproducció, comunicació pública, distribució, transformació d’un programa de característiques similars». 

- Advertisement -Telegram València Diari

 

De moment Mediaset no s’ha pronunciat i no se sap quan entrarà en vigor la decisió del Tribunal Suprem. El Suprem no va admetre ja el passat mes d’abril en la seua major part el recurs que la companyia havia presentat fa dos anys després d’una sentència de l’Audiència Provincial de Madrid de setembre del 2016, que venia precedida d’una altra dictada pel Jutjat del Mercantil de febrer del 2014, a on es condemnava a la propietària de Telecinco al pagament d’una indemnització de 5,4 milions d’euros «per la producció i emissió del programa durant els tres primers anys transcorreguts des de l’inici del conflicte».

 

També es fixava en eixe moment una indemnització a la britànica ITV de 1,1 milions d’euros en relació amb el contracte i una altra de 454.218 euros en concepte de beneficis obtinguts per la venda de marxandatge.

Últimes notícies

Margallo alerta de la necessitat de reformes estructurals a Espanya davant els aranzels

José Manuel García-Margallo, exministre d'Assumptes Exteriors, critica l'assenyalat ritual polític al Congrés i reclama un pla integral per a abordar els problemes estructurals d'Espanya en el context dels aranzels imposats per l'administració Trump.

Incrementen a quasi 52.800 les víctimes palestines a causa de l’ofensiva israeliana a Gaza

La xifra de palestins morts per l'ofensiva israeliana a Gaza ha arribat a quasi 52.800, amb un increment notable en les darreres hores. L'Exèrcit israelià prossegueix amb els atacs contra objectius de Hamàs i altres grups armats.

Prorrogada la continuïtat del manteniment de les 16.376 papereres de València

L'Ajuntament de València ha prorrogat el contracte per al manteniment i llavat de 16.376 papereres, incloent 46 unitats intel·ligents que utilitzen energia solar. Aquest servei garantirà una ciutat més neta mentre es prepara un nou procés de licitació.

Deliberació Triunfo: Els Premis Jaume I reivindiquen el talent científic i empresarial en el càsting d’OT

Els Premis Jaume I s'involucren en el càsting d'OT a València amb la campanya 'Deliberació Triunfo' per reivindicar la importància del talent en ciència i empresa.

Catarroja reobre el Parc dels Barraques amb la col·laboració de Finop

Catarroja inaugura el renovat Parc dels Barraques, un espai essencial per al municipi, gràcies a l'acord amb Finop de Juan Roig, reforçant la col·laboració públic-privada en la millora d'infraestructures.

Morant a la jutgessa: ‘Els alcaldes no tenien informació per protegir els ciutadans’

Diana Morant critica la gestió de la crisi per part del president Mazón i de la Generalitat Valenciana, ressaltant que els alcaldes no van rebre informació durant la riuada que va causar 228 morts i destrosses importants.

Compromís demana trencar el Tractat amb la Santa Seu en l’elecció de Lleó XIV

Compromís instarà al Govern a aprofitar l'elecció del nou Papa, Lleó XIV, per acabar amb el conveni fiscal que beneficia l'Església, apostant per un sistema més equitatiu i laïcista.

El papa Lleó XIV: un líder americà en una Església en transformació

José Manuel García-Margallo destaca el nou papa Lleó XIV com un líder americà amb una visió progressista que promou la pau i la naturalesa misional de l'Església.