L’actriu que ho ha perdut tot i demana desesperadament feina en Telecinco

 

El món de les actrius i dels actors s’explica amb multitud de constants canvis. Durant temporades poden disfrutar de molta feina i trobar-se sense projectes i amb moltes dificultats per a fer front als pagaments que arriben constantment i que no entenen de terminis ni d’etapes. Este dimecres, Mar Regueras ha entrat en ‘Sálvame’ per a valorar l’arribada al món de la interpretació de Gloria Camila, ja que dies arrere la xica es convertia en notícia per haver fitxat com a actriu d’un serial diari de Televisió Espanyola.

 

Regueras no es posicionava a favor ni en contra del fitxatge, ja que considerava que la vàlua de Gloria Camila es demostraria quan s’emeteren els episodis i es voria la seua manera d’interpretar. Tot i això, avançava que si havia arribat fins allà, era perquè un director de càsting l’hauria vist i li va agradar. A demés, valorava el fet de la fama de la jove, ja que això també eren punts que sumaven i que podien jugar a favor seu en un moment donat.

 

Quan la conversa pareixia que s’acabava, Paz Padilla li preguntava a Regueras com es trobava ella, i si estava treballant. La resposta de l’actriu sorprenia a tots i confessava que fa molt de temps que està sense treballar com a actriu, i que fins i tot s’havia hagut de buscar la vida com a agent immobiliària per a tirar cap endavant. Segons ella, la seua desaparició es devia al fet de què no estava activa en les xarxes, i que per això la descartaven en moltes ocasions dels càstings.

 

Mar Regueras va tocar a la porta de Paolo Vasile

L’actriu ha explicat que fa alguns mesos li va escriure a Paolo Vasile, president de Mediaset España, per a reunir-se amb ell i explicar-li la mala situació per la que estava passant professionalment. Regueras ha confessat que el propietari de Telecinco havia sigut dels únics en rebre-la i escoltar-la, tornava a aprofitar l’oportunitat per a demanar-li a Vasile que li cridara per a treballar. L’actriu que ha treballat en sèries com ‘El comisario’ o ‘Hospital central’, ha explicat que va haver de vendre la casa que tenia de propietat per anar-se’n a viure de lloguer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.