L’actriu que ho ha perdut tot i demana desesperadament feina en Telecinco

 

El món de les actrius i dels actors s’explica amb multitud de constants canvis. Durant temporades poden disfrutar de molta feina i trobar-se sense projectes i amb moltes dificultats per a fer front als pagaments que arriben constantment i que no entenen de terminis ni d’etapes. Este dimecres, Mar Regueras ha entrat en ‘Sálvame’ per a valorar l’arribada al món de la interpretació de Gloria Camila, ja que dies arrere la xica es convertia en notícia per haver fitxat com a actriu d’un serial diari de Televisió Espanyola.

 

Regueras no es posicionava a favor ni en contra del fitxatge, ja que considerava que la vàlua de Gloria Camila es demostraria quan s’emeteren els episodis i es voria la seua manera d’interpretar. Tot i això, avançava que si havia arribat fins allà, era perquè un director de càsting l’hauria vist i li va agradar. A demés, valorava el fet de la fama de la jove, ja que això també eren punts que sumaven i que podien jugar a favor seu en un moment donat.

 

Quan la conversa pareixia que s’acabava, Paz Padilla li preguntava a Regueras com es trobava ella, i si estava treballant. La resposta de l’actriu sorprenia a tots i confessava que fa molt de temps que està sense treballar com a actriu, i que fins i tot s’havia hagut de buscar la vida com a agent immobiliària per a tirar cap endavant. Segons ella, la seua desaparició es devia al fet de què no estava activa en les xarxes, i que per això la descartaven en moltes ocasions dels càstings.

 

Mar Regueras va tocar a la porta de Paolo Vasile

L’actriu ha explicat que fa alguns mesos li va escriure a Paolo Vasile, president de Mediaset España, per a reunir-se amb ell i explicar-li la mala situació per la que estava passant professionalment. Regueras ha confessat que el propietari de Telecinco havia sigut dels únics en rebre-la i escoltar-la, tornava a aprofitar l’oportunitat per a demanar-li a Vasile que li cridara per a treballar. L’actriu que ha treballat en sèries com ‘El comisario’ o ‘Hospital central’, ha explicat que va haver de vendre la casa que tenia de propietat per anar-se’n a viure de lloguer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.