L’actriu que ho ha perdut tot i demana desesperadament feina en Telecinco

Ejemplo de shortcode con estilo
  El món de les actrius i dels actors s’explica amb multitud de constants canvis. Durant temporades poden disfrutar de molta feina i trobar-se sense projectes i amb moltes dificultats per a fer front als pagaments que arriben constantment i que no entenen de terminis ni d’etapes. Este dimecres, Mar Regueras ha entrat en ‘Sálvame’ per a valorar […]

 

El món de les actrius i dels actors s’explica amb multitud de constants canvis. Durant temporades poden disfrutar de molta feina i trobar-se sense projectes i amb moltes dificultats per a fer front als pagaments que arriben constantment i que no entenen de terminis ni d’etapes. Este dimecres, Mar Regueras ha entrat en ‘Sálvame’ per a valorar l’arribada al món de la interpretació de Gloria Camila, ja que dies arrere la xica es convertia en notícia per haver fitxat com a actriu d’un serial diari de Televisió Espanyola.

 

Regueras no es posicionava a favor ni en contra del fitxatge, ja que considerava que la vàlua de Gloria Camila es demostraria quan s’emeteren els episodis i es voria la seua manera d’interpretar. Tot i això, avançava que si havia arribat fins allà, era perquè un director de càsting l’hauria vist i li va agradar. A demés, valorava el fet de la fama de la jove, ja que això també eren punts que sumaven i que podien jugar a favor seu en un moment donat.

 

Quan la conversa pareixia que s’acabava, Paz Padilla li preguntava a Regueras com es trobava ella, i si estava treballant. La resposta de l’actriu sorprenia a tots i confessava que fa molt de temps que està sense treballar com a actriu, i que fins i tot s’havia hagut de buscar la vida com a agent immobiliària per a tirar cap endavant. Segons ella, la seua desaparició es devia al fet de què no estava activa en les xarxes, i que per això la descartaven en moltes ocasions dels càstings.

 

Mar Regueras va tocar a la porta de Paolo Vasile

L’actriu ha explicat que fa alguns mesos li va escriure a Paolo Vasile, president de Mediaset España, per a reunir-se amb ell i explicar-li la mala situació per la que estava passant professionalment. Regueras ha confessat que el propietari de Telecinco havia sigut dels únics en rebre-la i escoltar-la, tornava a aprofitar l’oportunitat per a demanar-li a Vasile que li cridara per a treballar. L’actriu que ha treballat en sèries com ‘El comisario’ o ‘Hospital central’, ha explicat que va haver de vendre la casa que tenia de propietat per anar-se’n a viure de lloguer.

Últimes notícies

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.

Treballs en una desena de carreteres per reobrir el trànsit després de la dana Adam

Els equips de conservació de carreteres de la Generalitat treballen en una desena de vies, sobretot a la Safor i la Marina Alta, per restituir el trànsit després de les inundacions i despreniments causats per la dana Adam.

Torna la circulació dels Rodalies C1 i C2 després de les fortes pluges

Renfe ha restablit esta vesprada el servici a les línies de Rodalies C1 i C2, així com als trens de Llarga i Mitjana Distància afectats per les fortes pluges entre València i Alacant.

Els rescats més difícils ja s’han fet, però la Generalitat demana prudència per les inundacions

Els equips d’emergències han completat els rescats més complicats per les greus inundacions al sud de València i nord d’Alacant, però la Generalitat demana prudència perquè encara hi ha zones incomunicades i tres víctimes mortals.

Bernabé ressalta que la nova dana ha tingut avisos previs i millor coordinació

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha remarcat que la dana actual ha comptat amb anticipació, avisos a la població i coordinació institucional, a diferència de la de 2024, que va provocar 233 morts en la província de València.