22.1 C
València
Dijous, 12 juny, 2025

El Benidorm Fest aconsegueix emplenar un 60% de la planta hostalera de la ciutat

El festival Benidorm Fest ha culminat amb l’ocupació del 60 % de les places hostaleres oferides en l’últim cap de setmana del mes de gener, a la turística ciutat de la Costa Blanca segons ha informat Ximo Puig.

- Advertisement -Telegram València Diari

Així ho ha confirmat el president de la Generalitat en un comunicat per valorar la transcendència del festival en termes socials, econòmics i culturals.

Puig assegura que el Benidorm Fest ha contribuït a “desestacionalitzar en una època complexa” i a la “reactivació econòmica”. “El Benidorm Fest ha estat un èxit. Un èxit avalat pels espectadors, més de deu milions, i sobretot per l’ambient que s’ha creat en aquesta ciutat. És el moment de la recuperació emocional i és l’embrió del qual serà la consolidació del festival”, ha explicat.

Al mateix temps, el president ha confirmat que l’esdeveniment continuarà celebrant-se a la ciutat l’any vinent i treballarà amb RTVE per “traure’l tota la potencialitat” i ha indicat que Benidorm “no soles ha sigut notícia a Espanya sinó també a la resta d’Europa”.

“El Benidorm Fest ha de ser una peça estratègica en la recuperació turística de la Comunitat Valenciana i del seu emblema, com ho és Benidorm”, ha recalcat Puig.

Pel que fa a les xifres d’audiència, la final d’ahir va ser seguida per vora tres milions de persones (2.966.000) i prop d’onze milions de persones han presenciat alguna de les tres gales de l’edició d’enguany.

Chanel a Eurovisió
En el pla artístic, la gran triomfadora de la nit va ser Chanel que representarà a Espanya al Festival d’Eurovisió. Amb la seua cançó ‘SloMo’, la vocalista quedà per davant de les favorites del públic ‘Ay mamá’, de Rigoberta Bandini, i ‘Terra’, de les folklòriques Tanxungueiras; i podrà presentar-se a l’edició de Torí, que se celebrarà el 10, 12 i 14 de maig.

Últimes notícies

Mor una dona apunyalada a Villena (Alacant) i detenen a quatre persones

Una dona de 42 anys mor després d'una agressió amb arma blanca a Villena, Alacant. Quatre persones, totes de nacionalitat búlgara, han sigut detingudes, entre elles el presumpte homicida.

Toni Pérez garantix servicis òptims en el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de preacord històric

El president de la Diputació d'Alacant, Toni Pérez, confirma la millora i estabilitat en els servicis i condicions laborals del Consorci Provincial de Bombers després d'un preacord amb sindicats.

El Captiu, la nova pel·lícula d’Amenábar sobre Cervantes que s’estrena al setembre després de rodar-se a Alacant

El Captiu, la pel·lícula dirigida per Alejandro Amenábar sobre la joventut i captivitat de Miguel de Cervantes, s'estrenarà el 12 de setembre després del seu rodatge a Alacant i altres localitzacions.

L’interior de València aconseguix màximes de fins a 35,3 graus a Chelva

L'interior de la província de València registra temperatures màximes que superen els 34 graus, amb un rècord de 35,3 a Chelva, segons Aemet.

La Policia Nacional reforça Alacant amb 307 agents en l’Operació Estiu 2025 per a garantir la seguretat turística

La Policia Nacional incrementarà la seua presència a Alacant amb 307 agents durant l'Operació Estiu 2025, de l'1 de juliol al 31 d'agost, per a protegir turistes i residents en zones d'alta afluència.

Santiago Posteguillo anuncia ‘Els tres mons’, el tercer lliurament de la seua saga sobre Juli Cèsar

Santiago Posteguillo llançarà el 21 d'octubre 'Els tres mons', tercera part de la seua exitosa saga sobre Juli Cèsar, centrada en la conquesta de la Gàl·lia i l'ascens militar del líder romà.

Pilar Bernabé defén al fiscal general i critica la constant pressió del PP sobre la justícia

Pilar Bernabé, delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, expressa el seu suport al fiscal general Álvaro García Ortiz i critica la pressió constant que el Partit Popular exercix sobre la justícia espanyola.

Mor un gos després de quedar atrapat amb un altre en un cotxe a ple sol a Montanejos

Un gos va morir i un altre va ser salvat després de ser trobats tancats en un cotxe exposat al sol a Montanejos. La Guàrdia Civil investiga un possible cas de maltractament animal.