Carlota Corredera amenaça de fer fora un col·laborador en directe: «O calles o te’n vas»

 

L’arribada de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ ha generat diverses opinions en els platós de televisió i consegüentment molts enfrontaments entre col·laboradors. Així doncs, podem trobar col·laboradors que defensen a capa i espasa a Rocío Carrasco i altres que decideixen remar en contra i defensar a Antonio David Flores.

 

 

Carlota Corredera defensa a Rocío Carrasco

No és cap secret si diem que Carlota Corredera s’ha convertit en una de les persones que defensen a Carrasco sense pensar-s’ho. Per este motiu, és l’actual presentadora dels debats especials i, a més, acompanyarà Jorge Javier Vázquez en la presentació de l’entrevista que concedirà Rocío Carrasco dimecres pròxim.

Carlota sap que entre els seus col·laboradors hi ha gent que fa tot el possible per desacreditar el testimoni de Rocío Carrasco. Este és el cas del periodista i advocat Jesús Manuel Ruiz, que ha afirmat que el cas de Carrasco ha estat desestimat per un jutge, però la presentadora ha assegurat que s’estan esperant noves proves.

Tot i això, l’advocat ha volgut defensar el seu argument i ha iniciat una disputa amb Carlota Corredera. Però clar, Jesús Manuel no ha estat conscient que els presentadors sempre ixen guanyant, ja que és la màxima autoritat en un plató de televisió, sempre sota la supervisió del director o directora del programa.

 

Per tant, Carlota Corredera ha decidit utilitzar el seu poder i advertir a Jesús Manuel que si no callava i deixava de donar falses informacions, seria expulsat de plató. Així doncs, l’advocat ha abaixat el to i ha fet cas a la presentadora.

Especial de Rocío Carrasco

María Patiño i Kiko Matamoros han vist reduïdes les seues col·laboracions a ‘Sálvame’, mentre que altres col·laboradores com Laura Fa han augmentat les seues intervencions. L’expectativa és molt alta i s’espera molt de l’especial en directe amb Rocío Carrasco. De moment, només sabem que tindrà dos presentadors i que estos seran Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, però no s’han revelat els noms dels col·laboradors que estaran a plató.

S’ha rumorejat que l’especial no comptarà amb la col·laboració dels tertulians, però això posaria en el punt de mira als dos presentadors. Caldrà esperar per a veure com es durà a terme.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.