12.1 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Carlota Corredera amenaça de fer fora un col·laborador en directe: «O calles o te’n vas»

 

L’arribada de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ ha generat diverses opinions en els platós de televisió i consegüentment molts enfrontaments entre col·laboradors. Així doncs, podem trobar col·laboradors que defensen a capa i espasa a Rocío Carrasco i altres que decideixen remar en contra i defensar a Antonio David Flores.

 

 

Carlota Corredera defensa a Rocío Carrasco

No és cap secret si diem que Carlota Corredera s’ha convertit en una de les persones que defensen a Carrasco sense pensar-s’ho. Per este motiu, és l’actual presentadora dels debats especials i, a més, acompanyarà Jorge Javier Vázquez en la presentació de l’entrevista que concedirà Rocío Carrasco dimecres pròxim.

Carlota sap que entre els seus col·laboradors hi ha gent que fa tot el possible per desacreditar el testimoni de Rocío Carrasco. Este és el cas del periodista i advocat Jesús Manuel Ruiz, que ha afirmat que el cas de Carrasco ha estat desestimat per un jutge, però la presentadora ha assegurat que s’estan esperant noves proves.

Tot i això, l’advocat ha volgut defensar el seu argument i ha iniciat una disputa amb Carlota Corredera. Però clar, Jesús Manuel no ha estat conscient que els presentadors sempre ixen guanyant, ja que és la màxima autoritat en un plató de televisió, sempre sota la supervisió del director o directora del programa.

 

Per tant, Carlota Corredera ha decidit utilitzar el seu poder i advertir a Jesús Manuel que si no callava i deixava de donar falses informacions, seria expulsat de plató. Així doncs, l’advocat ha abaixat el to i ha fet cas a la presentadora.

Especial de Rocío Carrasco

María Patiño i Kiko Matamoros han vist reduïdes les seues col·laboracions a ‘Sálvame’, mentre que altres col·laboradores com Laura Fa han augmentat les seues intervencions. L’expectativa és molt alta i s’espera molt de l’especial en directe amb Rocío Carrasco. De moment, només sabem que tindrà dos presentadors i que estos seran Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, però no s’han revelat els noms dels col·laboradors que estaran a plató.

S’ha rumorejat que l’especial no comptarà amb la col·laboració dels tertulians, però això posaria en el punt de mira als dos presentadors. Caldrà esperar per a veure com es durà a terme.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.