Carlota Corredera amenaça de fer fora un col·laborador en directe: «O calles o te’n vas»

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’arribada de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ ha generat diverses opinions en els platós de televisió i consegüentment molts enfrontaments entre col·laboradors. Així doncs, podem trobar col·laboradors que defensen a capa i espasa a Rocío Carrasco i altres que decideixen remar en contra i defensar a Antonio David Flores.     […]

 

L’arribada de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ ha generat diverses opinions en els platós de televisió i consegüentment molts enfrontaments entre col·laboradors. Així doncs, podem trobar col·laboradors que defensen a capa i espasa a Rocío Carrasco i altres que decideixen remar en contra i defensar a Antonio David Flores.

 

 

Carlota Corredera defensa a Rocío Carrasco

No és cap secret si diem que Carlota Corredera s’ha convertit en una de les persones que defensen a Carrasco sense pensar-s’ho. Per este motiu, és l’actual presentadora dels debats especials i, a més, acompanyarà Jorge Javier Vázquez en la presentació de l’entrevista que concedirà Rocío Carrasco dimecres pròxim.

Carlota sap que entre els seus col·laboradors hi ha gent que fa tot el possible per desacreditar el testimoni de Rocío Carrasco. Este és el cas del periodista i advocat Jesús Manuel Ruiz, que ha afirmat que el cas de Carrasco ha estat desestimat per un jutge, però la presentadora ha assegurat que s’estan esperant noves proves.

Tot i això, l’advocat ha volgut defensar el seu argument i ha iniciat una disputa amb Carlota Corredera. Però clar, Jesús Manuel no ha estat conscient que els presentadors sempre ixen guanyant, ja que és la màxima autoritat en un plató de televisió, sempre sota la supervisió del director o directora del programa.

 

Per tant, Carlota Corredera ha decidit utilitzar el seu poder i advertir a Jesús Manuel que si no callava i deixava de donar falses informacions, seria expulsat de plató. Així doncs, l’advocat ha abaixat el to i ha fet cas a la presentadora.

Especial de Rocío Carrasco

María Patiño i Kiko Matamoros han vist reduïdes les seues col·laboracions a ‘Sálvame’, mentre que altres col·laboradores com Laura Fa han augmentat les seues intervencions. L’expectativa és molt alta i s’espera molt de l’especial en directe amb Rocío Carrasco. De moment, només sabem que tindrà dos presentadors i que estos seran Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, però no s’han revelat els noms dels col·laboradors que estaran a plató.

S’ha rumorejat que l’especial no comptarà amb la col·laboració dels tertulians, però això posaria en el punt de mira als dos presentadors. Caldrà esperar per a veure com es durà a terme.

Últimes notícies

Valencia Basket remunta davant del Fenerbahçe en una victòria clau

Valencia Basket ha guanyat el Fenerbahçe després de deixar escapar 16 punts d’avantatge. Xavi Albert ha destacat el valor del triomf i la capacitat de l’equip per a reaccionar.

El Villarreal goleja el Manacor i avança en la Copa del Rei

El Villarreal ha guanyat 0-5 el CE Manacor a Na Capellera i s’ha classificat per a la següent ronda de la Copa del Rei Mapfre.

El Valencia Basket supera al Fenerbahce amb un final decisiu

El Valencia Basket ha guanyat 86-78 el Fenerbahce en la huitena jornada de l’Eurolliga, després de resistir la remuntada visitant. TJ Shorts i Armori Brooks han liderat la reacció final.

El Elche remunta davant el Pinatar i avança en la Copa del Rei

El conjunt il·licità ha guanyat 1-3 la UD Pinatar a Lo Pagán, després de començar perdent, en la primera ronda de la Copa del Rei Mapfre.

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.