Carlota Corredera amenaça de fer fora un col·laborador en directe: «O calles o te’n vas»

 

L’arribada de la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ ha generat diverses opinions en els platós de televisió i consegüentment molts enfrontaments entre col·laboradors. Així doncs, podem trobar col·laboradors que defensen a capa i espasa a Rocío Carrasco i altres que decideixen remar en contra i defensar a Antonio David Flores.

 

 

Carlota Corredera defensa a Rocío Carrasco

No és cap secret si diem que Carlota Corredera s’ha convertit en una de les persones que defensen a Carrasco sense pensar-s’ho. Per este motiu, és l’actual presentadora dels debats especials i, a més, acompanyarà Jorge Javier Vázquez en la presentació de l’entrevista que concedirà Rocío Carrasco dimecres pròxim.

Carlota sap que entre els seus col·laboradors hi ha gent que fa tot el possible per desacreditar el testimoni de Rocío Carrasco. Este és el cas del periodista i advocat Jesús Manuel Ruiz, que ha afirmat que el cas de Carrasco ha estat desestimat per un jutge, però la presentadora ha assegurat que s’estan esperant noves proves.

Tot i això, l’advocat ha volgut defensar el seu argument i ha iniciat una disputa amb Carlota Corredera. Però clar, Jesús Manuel no ha estat conscient que els presentadors sempre ixen guanyant, ja que és la màxima autoritat en un plató de televisió, sempre sota la supervisió del director o directora del programa.

 

Per tant, Carlota Corredera ha decidit utilitzar el seu poder i advertir a Jesús Manuel que si no callava i deixava de donar falses informacions, seria expulsat de plató. Així doncs, l’advocat ha abaixat el to i ha fet cas a la presentadora.

Especial de Rocío Carrasco

María Patiño i Kiko Matamoros han vist reduïdes les seues col·laboracions a ‘Sálvame’, mentre que altres col·laboradores com Laura Fa han augmentat les seues intervencions. L’expectativa és molt alta i s’espera molt de l’especial en directe amb Rocío Carrasco. De moment, només sabem que tindrà dos presentadors i que estos seran Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, però no s’han revelat els noms dels col·laboradors que estaran a plató.

S’ha rumorejat que l’especial no comptarà amb la col·laboració dels tertulians, però això posaria en el punt de mira als dos presentadors. Caldrà esperar per a veure com es durà a terme.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.