26.6 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

‘Després de tu’ aconsegueix un 8,6% d’audiència en l’estrena dominical

Després de tu va ser anit l’opció elegida per a la nit de diumenge de més de 229.000 espectadores i espectadors d’À Punt televisió. La nova aposta de la televisió pública va rebre una excel·lent resposta per part de l’audiència. Després de tu va aconseguir un 8,6% de quota de pantalla, amb 164.000 espectadors de mitjana en el primer capítol de la nit (“Teràpia familiar”) i va mantindre la fidelitat de l’audiència en el segon capítol (“Galetes”) amb un 8,7% de quota i mantenint els 164.000 espectadors de mitjana de la nit.

- Advertisement -Telegram València Diari

Els dos primers capítols de la coproducció d’À Punt i TV3 amb la col·laboració d’IB3 que es va veure de forma simultània en les tres cadenes públiques autonòmiques, va obtindre una audiència de 229.000 espectadors que en algun moment de la nit van seguir Després de tu.

Aquest diumenge la televisió pública valenciana ha aconseguit un share del 4,1% i s’han registrat dos moments destacats dins del seguiment d’À Punt per part de l’audiència amb un primer minut d’or en l’Informatiu NTC Nit amb 186.000 espectadors i un segon moment amb 185.000 espectadors, a les 22:06 hores, en el primer capítol de l’estrena de la sèrie, amb una fidelitat del 85,7%.

Els dos capítols de Després de tu superen en audiència mitjana tots els capítols d’aquesta temporada de L’Alqueria Blanca i À Punt registra el seu millor prime time, amb un 7,7% des del 5 de setembre (10,7%), tot i que empata amb el 28 de novembre (7,7%).

Després de tu es va seguir també per les xarxes al mateix temps que l’emissió i els comentaris que felicitaven la ficció valenciana ja anunciaven el bon inici d’una sèrie que de segur es consolida dins de la graella del prime time dels diumenges a la nit. La comèdia, de 20 capítols de 25 minuts, produïda per Albena Produccions i Minoria Absoluta, està rodada a l’estudi 1 del Centre de Producció d’À Punt Mèdia a Burjassot.

La nit de diumenge es va completar amb l’estrena de la sèrie Benvinguts a la família que va aconseguir una quota de pantalla del 6,5% i va ser vista en algun moment per més de 200.000 persones. Protagonitzada per l’actriu Melani Olivares en TV3 el 2018 i està produïda per Arca Audiovisual (Grup Filmax).

 

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.