No consent que viva: l’esquinçador àudio de Rocío Carrasco

Telecinco va emetre un nou capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, on es va poder escoltar el desolador arxiu d’àudio en el qual la filla de ‘la más grande’ parla amb el jutge i li compta l’infern que ha viscut amb Antonio David Flores.

«Quin ha sigut el fet detonant perquè diga ‘ja no puc més’ i pose una denúncia?», li pregunta el jutge. «El fet és portar 17 anys suportant que una persona difame, que una persona m’arrabasse el més gran que pot tindre una mare que són els seus fills, haver d’escoltar tota mena de barbaritats, d’infidelitats, de mala mare, que he abandonat als meus fills, que no els he cuidats, que no m’he preocupat».

«Ja els meus fills no estan, veig que no cessa, això no cessa. Jo ja ho he fet tot per a procurar que este fet cessara i va a més. Jo no puc més», plora Rocío. «Porte en tractament des de 2011, no he volgut mai estar en tractament perquè estaven en procés tots estos tràmits per a llevar-me als meus fills, no volia tirar-li una arma perquè ho usara públicament i judicialment. No volia que aquest senyor s’agarrara al fet que no estava bé psicològicament», explica.

 

Rocío Carrasco va haver d’acudir desesperada al psiquiatre

Rocío es trenca i parla del fosc episodi que va viure amb la seua filla: «Conte al psiquiatre que a part de tindre’m així durant 17 anys ha posat als meus fills en contra, ha portat a la meua filla al fet que em pegue una pallissa, no em deixa viure, no consent que viva. Cada vegada que este senyor ix en una portada d’una revista dient el que diu jo m’he d’anar corrent al psiquiatre perquè m’ha de pujar la medicació. No dorm ni amb pastilles», revela.

«Este senyor ha fet que els meus fills m’odien, m’ha privat de l’amor, de l’afecte, del respecte, de la confiança dels meus fills. Ho ha fet privadament i públicament, em fa vergonya eixir al carrer. Em desmereix com a dona, com a persona em coarta, em mutila, que jo tinc un treball que has d’estar de cara al públic. No he treballat en moltes ocasions perquè no m’atrevisc», afig.

 

Últimes notícies

Cinc anys de presó per retindre i pegar a un menor que va aconseguir escapar i demanar ajuda

Dos hòmens han sigut condemnats a cinc anys de presó per segrestar i agredir un xic de 14 anys en un domicili de la Zona Nord d’Alacant. El menor va aprofitar que dormien per fugir, acudir a una tenda 24 hores i alertar la Policia.

Els Moros i Cristians d’Elda i Calp ja són Festa d’Interés Turístic Internacional

Indústria ha reconegut 16 noves festes d’interés turístic nacional i internacional, entre elles els Moros i Cristians d’Elda i de Calp. El ministeri destaca la participació ciutadana, la sostenibilitat i la diversitat cultural com a criteris clau.

El CCCC es transforma en el gran aparador de José Segrelles amb 155 obres úniques

El Centre del Carme Cultura Contemporània ha obert la major exposició dedicada a José Segrelles, amb 155 pintures originals de fantasia, 60 d’elles inèdites, oberta fins a gener de 2027. La mostra destaca la projecció internacional del pintor d’Albaida i el seu llegat en el cinema i la il·lustració actuals.

Tres viatges diaris tot l’any entre Tabarca i la península, en negociació amb les navilieres

La Generalitat i els ajuntaments d’Alacant i Santa Pola negocien amb huit navilieres per garantir tres connexions diàries tot l’any entre Tabarca i la península, a més de millores al port i a l’estació marítima.

La futura base logística de l’Exèrcit a Còrdova oferirà servicis a altres països aliats

La Base Logística de l’Exèrcit de Terra que es construïx a Còrdova es dissenya com un centre obert a països amb sistemes de defensa similars al d’Espanya i amb un alt component de digitalització i manteniment predictiu. Empresaris de la Comunitat Valenciana han conegut el projecte, que preveu ser operatiu en 2029 i generar 1.500 llocs de treball directes.

La jutgessa que investiga la DANA a Torrent reclama detalls del rescat dels dos menors morts

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha demanat als Bombers i a la Guàrdia Civil tota la informació sobre el rescat dels cossos sense vida de dos menors a Torrent.

Acte vandàlic al Pont de les Flors en plena renovació de les jardineres

Un acte vandàlic ha danyat 34 jardineres del Pont de les Flors de València, en ple procés de renovació integral finançat per l'Ajuntament. El consistori ha advertit que el sabotatge pot retardar el calendari dels treballs previstos fins a principis d'octubre.

Segon entrenament de Javier Aguirre amb un Diakhaby ja sobre la gespa

Javier Aguirre ha completat el seu segon entrenament com a tècnic del Valencia CF a Paterna, amb Mouctar Diakhaby incorporant-se parcialment al treball de grup. La plantilla encararà ara dos setmanes de parada abans de reprendre LaLiga EA Sports l’11 d’octubre.