No consent que viva: l’esquinçador àudio de Rocío Carrasco

Telecinco va emetre un nou capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, on es va poder escoltar el desolador arxiu d’àudio en el qual la filla de ‘la más grande’ parla amb el jutge i li compta l’infern que ha viscut amb Antonio David Flores.

«Quin ha sigut el fet detonant perquè diga ‘ja no puc més’ i pose una denúncia?», li pregunta el jutge. «El fet és portar 17 anys suportant que una persona difame, que una persona m’arrabasse el més gran que pot tindre una mare que són els seus fills, haver d’escoltar tota mena de barbaritats, d’infidelitats, de mala mare, que he abandonat als meus fills, que no els he cuidats, que no m’he preocupat».

«Ja els meus fills no estan, veig que no cessa, això no cessa. Jo ja ho he fet tot per a procurar que este fet cessara i va a més. Jo no puc més», plora Rocío. «Porte en tractament des de 2011, no he volgut mai estar en tractament perquè estaven en procés tots estos tràmits per a llevar-me als meus fills, no volia tirar-li una arma perquè ho usara públicament i judicialment. No volia que aquest senyor s’agarrara al fet que no estava bé psicològicament», explica.

 

Rocío Carrasco va haver d’acudir desesperada al psiquiatre

Rocío es trenca i parla del fosc episodi que va viure amb la seua filla: «Conte al psiquiatre que a part de tindre’m així durant 17 anys ha posat als meus fills en contra, ha portat a la meua filla al fet que em pegue una pallissa, no em deixa viure, no consent que viva. Cada vegada que este senyor ix en una portada d’una revista dient el que diu jo m’he d’anar corrent al psiquiatre perquè m’ha de pujar la medicació. No dorm ni amb pastilles», revela.

«Este senyor ha fet que els meus fills m’odien, m’ha privat de l’amor, de l’afecte, del respecte, de la confiança dels meus fills. Ho ha fet privadament i públicament, em fa vergonya eixir al carrer. Em desmereix com a dona, com a persona em coarta, em mutila, que jo tinc un treball que has d’estar de cara al públic. No he treballat en moltes ocasions perquè no m’atrevisc», afig.

 

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.