No consent que viva: l’esquinçador àudio de Rocío Carrasco

Telecinco va emetre un nou capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, on es va poder escoltar el desolador arxiu d’àudio en el qual la filla de ‘la más grande’ parla amb el jutge i li compta l’infern que ha viscut amb Antonio David Flores.

«Quin ha sigut el fet detonant perquè diga ‘ja no puc més’ i pose una denúncia?», li pregunta el jutge. «El fet és portar 17 anys suportant que una persona difame, que una persona m’arrabasse el més gran que pot tindre una mare que són els seus fills, haver d’escoltar tota mena de barbaritats, d’infidelitats, de mala mare, que he abandonat als meus fills, que no els he cuidats, que no m’he preocupat».

«Ja els meus fills no estan, veig que no cessa, això no cessa. Jo ja ho he fet tot per a procurar que este fet cessara i va a més. Jo no puc més», plora Rocío. «Porte en tractament des de 2011, no he volgut mai estar en tractament perquè estaven en procés tots estos tràmits per a llevar-me als meus fills, no volia tirar-li una arma perquè ho usara públicament i judicialment. No volia que aquest senyor s’agarrara al fet que no estava bé psicològicament», explica.

 

Rocío Carrasco va haver d’acudir desesperada al psiquiatre

Rocío es trenca i parla del fosc episodi que va viure amb la seua filla: «Conte al psiquiatre que a part de tindre’m així durant 17 anys ha posat als meus fills en contra, ha portat a la meua filla al fet que em pegue una pallissa, no em deixa viure, no consent que viva. Cada vegada que este senyor ix en una portada d’una revista dient el que diu jo m’he d’anar corrent al psiquiatre perquè m’ha de pujar la medicació. No dorm ni amb pastilles», revela.

«Este senyor ha fet que els meus fills m’odien, m’ha privat de l’amor, de l’afecte, del respecte, de la confiança dels meus fills. Ho ha fet privadament i públicament, em fa vergonya eixir al carrer. Em desmereix com a dona, com a persona em coarta, em mutila, que jo tinc un treball que has d’estar de cara al públic. No he treballat en moltes ocasions perquè no m’atrevisc», afig.

 

Últimes notícies

Última prova de l’Elx davant el Toulouse abans de l’estrena en LALIGA

L’Elx tanca este dissabte la pretemporada contra el Toulouse en Pinatar Arena, amb el debut possible de Javi Morcillo i diverses baixes per lesió abans d’estrenar-se en LALIGA davant el Deportivo el 17 d’agost.

Així serà la flota llogada per a l’eixida de The Ocean Race a Alacant

La SPTD ha tret a licitació per 517.217 euros el lloguer de més de 40 embarcacions que garantiran l’organització, la seguretat i la cobertura mediàtica de l’eixida de The Ocean Race Alicante 2027.

El propietari d’un bar de València que ha matat un jove passarà hui a disposició judicial

El propietari del bar 'La Esquina Tropical' de València, detingut per la mort d’un jove de 20 anys, passarà esta vesprada a disposició judicial després de confessar el crim al 091.

Presó per a quatre homes per robar cotxes d’alta gamma clonant les claus electròniques

Quatre homes han ingressat en presó provisional després de ser detinguts a Alacant i Múrcia, acusats de robar quatre cotxes d’alta gamma valorats en 400.000 euros amb claus electròniques clonades.

Crítiques a un cartell de festes de Sagunt per una imatge de sotmetiment sexual

La Coordinadora Feminista de Camp de Morvedre ha denunciat un cartell d’una penya de les festes de Sagunt per mostrar la imatge d’un toro sotmetent sexualment una dona nua i qüestiona el silenci de l’Ajuntament.

La sinistralitat laboral deixa 32 morts en mig any a la Comunitat Valenciana, 12 menys que en 2025

Els accidents laborals han causat 32 morts en la Comunitat Valenciana en el primer semestre de 2026, 12 menys que un any abans, dins d’un context estatal amb 358 víctimes mortals. La majoria de sinistres s’han produït en jornada de treball i afecten sobretot treballadors assalariats i sectors com servicis i construcció.

La compravenda de vivendes es manté estable al juny a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes ha mantingut al juny el mateix volum que fa un any a la Comunitat Valenciana, amb 8.558 operacions, en un context de lleu repunt a Espanya després de cinc mesos de caigudes.

Cauen 77 detinguts en Espanya d’una macroxarxa de tràfic de migrants i drogues al Mediterrani

Una operació internacional ha desmantellat una de les majors xarxes de tràfic de migrants, drogues i armes al Mediterrani, amb 77 detinguts en Espanya i ramificacions en la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU