No consent que viva: l’esquinçador àudio de Rocío Carrasco

Telecinco va emetre un nou capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, on es va poder escoltar el desolador arxiu d’àudio en el qual la filla de ‘la más grande’ parla amb el jutge i li compta l’infern que ha viscut amb Antonio David Flores.

«Quin ha sigut el fet detonant perquè diga ‘ja no puc més’ i pose una denúncia?», li pregunta el jutge. «El fet és portar 17 anys suportant que una persona difame, que una persona m’arrabasse el més gran que pot tindre una mare que són els seus fills, haver d’escoltar tota mena de barbaritats, d’infidelitats, de mala mare, que he abandonat als meus fills, que no els he cuidats, que no m’he preocupat».

«Ja els meus fills no estan, veig que no cessa, això no cessa. Jo ja ho he fet tot per a procurar que este fet cessara i va a més. Jo no puc més», plora Rocío. «Porte en tractament des de 2011, no he volgut mai estar en tractament perquè estaven en procés tots estos tràmits per a llevar-me als meus fills, no volia tirar-li una arma perquè ho usara públicament i judicialment. No volia que aquest senyor s’agarrara al fet que no estava bé psicològicament», explica.

 

Rocío Carrasco va haver d’acudir desesperada al psiquiatre

Rocío es trenca i parla del fosc episodi que va viure amb la seua filla: «Conte al psiquiatre que a part de tindre’m així durant 17 anys ha posat als meus fills en contra, ha portat a la meua filla al fet que em pegue una pallissa, no em deixa viure, no consent que viva. Cada vegada que este senyor ix en una portada d’una revista dient el que diu jo m’he d’anar corrent al psiquiatre perquè m’ha de pujar la medicació. No dorm ni amb pastilles», revela.

«Este senyor ha fet que els meus fills m’odien, m’ha privat de l’amor, de l’afecte, del respecte, de la confiança dels meus fills. Ho ha fet privadament i públicament, em fa vergonya eixir al carrer. Em desmereix com a dona, com a persona em coarta, em mutila, que jo tinc un treball que has d’estar de cara al públic. No he treballat en moltes ocasions perquè no m’atrevisc», afig.

 

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa hàbitats protegits a la Serra d’Espadà

L’incendi declarat en juliol a la Vall d’Uixó ha cremat més de 9.500 hectàrees i ha afectat greument espais Red Natura 2000 i el Parc Natural de la Serra d’Espadà, segons SEO/BirdLife. L’entitat alerta del risc d’erosió, de la pèrdua d’hàbitats per a aus rapinyaires i forestals i reclama una recuperació basada en criteris científics.

Un estudi de la UPV desvela quan va començar a cremar la ‘Porta de l’Infern’ de Darvaza

Un equip del grup LARS-IIAMA de la UPV ha reconstruit per primera vegada la història del cràter de gas de Darvaza, a Turkmenistan, i ha quantificat que ha emés més de 900.000 tones de metà en cinc dècades. El treball situa l’inici del foc entre setembre de 1987 i febrer de 1988 i destaca este punt com una de les fonts persistents de metà més importants detectades des de satèl·lit.

Rototom Benicàssim es consolida com una miniciutat vacacional amb mil formes de viure el festival

El Rototom Sunsplash de Benicàssim, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost, ha convertit el recinte en una miniciutat mediterrània on conviuen música reggae, benestar, activisme social, gastronomia del món i espais adaptats a totes les edats.

Elena Buenavida ja figura en la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA

Elena Buenavida ja apareix com a jugadora de la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA, tot i que el Valencia Basket i la Federació Espanyola de Baloncesto mantenen que el seu contracte amb la lliga nord-americana està previst per a 2027.

Onze arrestats a València per una estafa piramidal amb falses inversions

La Policia Nacional ha detingut 11 persones a València per integrar suposadament un grup criminal que ha comés una estafa piramidal amb falses inversions, amb un perjuí estimat de més de 50.000 euros i almenys 16 víctimes identificades.

La inflació puja al 3,5% en juliol a la Comunitat, per davall de la mitjana estatal

La inflació s’ha situat en el 3,5% en juliol a la Comunitat Valenciana, una dècima per davall de la mitjana estatal del 3,6%. El transport, les activitats recreatives i la vivenda han liderat les pujades, mentres que el vestit, el calçat i alguns aliments han abaratit.

Investiguen la mort d’un home major trobat en una casa abandonada de Vilamarxant

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home de molta edat localitzat en una casa de camp abandonada de Vilamarxant, amb el cadàver momificat i sense signes aparents de violència. El jutjat de guàrdia de Llíria porta la instrucció i el fill ha sigut detingut, segons diversos mitjans, per presumptament ocultar el decés per a continuar cobrant la pensió.

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.