No consent que viva: l’esquinçador àudio de Rocío Carrasco

Ejemplo de shortcode con estilo
Telecinco va emetre un nou capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, on es va poder escoltar el desolador arxiu d’àudio en el qual la filla de ‘la más grande’ parla amb el jutge i li compta l’infern que ha viscut amb Antonio David Flores. «Quin ha sigut el fet detonant perquè diga ‘ja no […]

Telecinco va emetre un nou capítol de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’, on es va poder escoltar el desolador arxiu d’àudio en el qual la filla de ‘la más grande’ parla amb el jutge i li compta l’infern que ha viscut amb Antonio David Flores.

«Quin ha sigut el fet detonant perquè diga ‘ja no puc més’ i pose una denúncia?», li pregunta el jutge. «El fet és portar 17 anys suportant que una persona difame, que una persona m’arrabasse el més gran que pot tindre una mare que són els seus fills, haver d’escoltar tota mena de barbaritats, d’infidelitats, de mala mare, que he abandonat als meus fills, que no els he cuidats, que no m’he preocupat».

«Ja els meus fills no estan, veig que no cessa, això no cessa. Jo ja ho he fet tot per a procurar que este fet cessara i va a més. Jo no puc més», plora Rocío. «Porte en tractament des de 2011, no he volgut mai estar en tractament perquè estaven en procés tots estos tràmits per a llevar-me als meus fills, no volia tirar-li una arma perquè ho usara públicament i judicialment. No volia que aquest senyor s’agarrara al fet que no estava bé psicològicament», explica.

 

Rocío Carrasco va haver d’acudir desesperada al psiquiatre

Rocío es trenca i parla del fosc episodi que va viure amb la seua filla: «Conte al psiquiatre que a part de tindre’m així durant 17 anys ha posat als meus fills en contra, ha portat a la meua filla al fet que em pegue una pallissa, no em deixa viure, no consent que viva. Cada vegada que este senyor ix en una portada d’una revista dient el que diu jo m’he d’anar corrent al psiquiatre perquè m’ha de pujar la medicació. No dorm ni amb pastilles», revela.

«Este senyor ha fet que els meus fills m’odien, m’ha privat de l’amor, de l’afecte, del respecte, de la confiança dels meus fills. Ho ha fet privadament i públicament, em fa vergonya eixir al carrer. Em desmereix com a dona, com a persona em coarta, em mutila, que jo tinc un treball que has d’estar de cara al públic. No he treballat en moltes ocasions perquè no m’atrevisc», afig.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.