9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

La notícia que podria rebre Tom Brusse en Supervivientes que li faria tornar a Espanya

 

‘Supervivientes’ destaca per la gran a audiència que aconsegueix Telecinco cada vegada que emet qualsevol cosa del programa, per això, la cadena ha decidit emetre un especial, per això des de la productora intenten explotar el producte al màxim.
Així esta nit s’emetrà una edició especial, que se centrarà en la relació entre Sandra Pica, nóvia de Tom Brusse, que va anunciar en el ‘Deluxe’ que tenia molts dubtes entorn de la relació que té amb l’empresari i que es troba actualment participant en ‘Supervivientes’.

Llavors, coincidint que Jorge Javier Vázquez estava presentant el programa del dissabte, este li va oferir a Pica que acudís al plató de ‘Supervivientes’ i que li digués a la cara al seu nóvio el que li estava passant. Esta va acceptar i per este motiu la cadena ha programat per a demà un retrobament per videotrucada de la parella, que podrem seguir en directe per Telecinco. No hi ha dubte que esta trobada té un interés mediàtic molt gran, però no obstant això, no serà del tot just per a Tom Brusse, perquè el missatge que se li donarà no li jugarà per a res a favor ara que es troba concursant en un programa tan dur com este.

 

Sandra té pensat dir-li al seu nóvio que a Espanya les coses han canviat i que ja no sent el mateix per ell. De fet, la jove ha estat quedant amb diversos amics i s’ha mostrat d’allò més afectuosa amb alguns d’ells a través de les seues xarxes socials. Això ha precipitat la decisió de Sandra, que ha vist com la pressió mediàtica l’ha portat a parlar amb el seu nóvio i dir-li que potser ha arribat el moment d’iniciar camins per separat.

L’audiència creu que Sandra no està sent gens justa amb Tom, perquè esta informació pot deixar-ho per terra i el seu estat anímic pot caure fins al més profund en un moment en el qual l’única cosa que necessita són ànims i algú fora que el secunde en el seu pas per ‘Supervivientes’.

 

El programa se salta la norma més important

No tota la culpa ha de recaure sobre Pica, perquè el programa oferint-li este cara a cara també se salta un dels principis fonamentals de qualsevol ‘reality’. Este no és un altre que evitar proporcionar dades de l’exterior sobre les famílies i afins dels concursants, perquè això pot desestabilitzar-los i fer que el seu pas pel programa acabe del tot condicionat per les dades que els arriben de l’exterior.

 

Últimes notícies

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.