José Luis Gil i Cristina Medina no tornaran a ‘La que se avecina’

Ejemplo de shortcode con estilo
La temporada 13 de la serie, carregada de canvis importants, ja ha començat a rodar-se

En un intent per continuar sent líder d’audiència, ‘La que se avecina’ ja s’ha posat a la feina a l’hora de rodar la seua tretzena temporada. Una sèrie de nous capítols que prometen portar novetats al format, entre les quals està l’absència d’alguns dels pesos pesants de la producció.

Baixes que, per descomptat, són de força major, ja que els impedeixen ser presents durant el rodatge.

Per a revelar alguns dels detalls que giraran entorn d’aquesta nova temporada, Nano Boza i Carlota Boza s’han assegut en ‘El Taburete’ de la SER per a buidar incògnites: “Tenim un edifici nou. Com a edifici em sembla més bonic, l’altre era més simple i aquest està més adaptat a cada personatge (…) Amb dir que alguns pisos tenen gotelé… Va amb la personalitat”, deien, deixant entreveure que els pisos estan decorats en funció de la personalitat de cadascun dels seus inquilins en la ficció.

Però això no és tot. Durant l’animada entrevista, els germans també han parlat sobre l’absència de dos dels personatges més destacats de ‘La que se avecina’.

La sèrie es queda sense president i sense prima oportunista
En la ficció, José Luis Gil i Cristina Medina donen vida a Enrique i Nines respectivament. Tots dos personatges formen part del popular elenc de protagonistes d’una de les sèries que ha aconseguit fer història gràcies a la seua popularització i consolidació en la televisió.


En una entrevista a la cadena SER, Carlota Boza, que encarna a Carlota Rivas, filla d’Amador i Maite, ha revelat alguns detalls sobre la nova temporada de la qual encara no se sap quan serà la seua estrena, però tot apunta al fet que siga per al 2023.

Entre altres detalls, s’ha referit a la participació del president de la comunitat i la prima de Raquel donant a entendre que, malgrat que es troben recuperant-se de les seues respectives malalties i estiguen un temps, allunyats dels focus, la porta es manté oberta per a una possible incorporació esporàdica futura: «No sé si acabaran eixint com a episòdics, crec que hi ha diversos actors que entren per a un episodi, em sembla molt guay i molt interessant«.

A més, una altra de les grans preguntes que giren entorn de la nova temporada de la sèrie és l’aparició de Paz Padilla. Tot apuntava al fet que, després del seu acomiadament de Telecinco, la presentadora no tornaria a formar part de cap dels formats de la cadena. Una idea que ha fet un gir de 180 graus arran que la productora emetera un comunicat en el qual admetia haver représ el seu vincle laboral amb la gaditana.
Per a finalitzar, cal recordar que Vanesa Romero tampoc apareixerà en aquesta nova temporada de la longeva sèrie de Telecinco, encara que l’actriu va deixar la porta oberta a tornar.

Últimes notícies

Aguirre, preocupat pels tres partits sense guanyar del València

Javier Aguirre ha expressat la seua preocupació després de la derrota del València davant el Vila-real (1-2), que ha remuntat en el minut 96. L’entrenador també ha parlat de la lesió d’Otorbi i de l’anunci de venda d’accions del club.

El Villarreal supera al Valencia en Mestalla pese a complicarse el triunfo

Iñigo Pérez ha calificat de merescuda la victòria per 1-2 del Villarreal davant del Valencia, tot i admetre que el gol local ha complicat el partit.

Pepelu lamenta que el València haja perdut en l’últim minut

Pepelu ha admés que el València no ha jugat bé davant el Vila-real i ha lamentat la derrota en el minut 93. L’equip continua en zona de descens i encara no ha guanyat amb Javier Aguirre.

Carlos Macià destaca el gran desgaste del Villarreal en Mestalla

Carlos Macià ha afirmat que el Villarreal ha patit un desgast físic molt gran en la victòria per 1-2 a Mestalla. L’equip havia jugat esta setmana a Liverpool en la Lliga de Campions.

El Villarreal remunta al València en Mestalla amb un gol en el 96

Georges Mikautadze ha completat la remuntada del Villarreal davant el València amb un gol en el minut 96, després dels gols de Pepelu i Freeman.

Les màximes baixen fins a cinc graus i Elx registra 24,1 °C

Les temperatures màximes han baixat de manera generalitzada a la Comunitat Valenciana. Elx ha registrat 24,1 graus, mentre que Alacant ha perdut cinc graus respecte al divendres.

Gayà entra en el top 6 històric del València amb 416 partits

José Luis Gayà ha arribat als 416 partits oficials amb el València i és el sisé jugador amb més presències del club. En Lliga, ocupa el tercer lloc amb 351 partits.

David Otorbi abandona en llitera el València-Vila-real per una lesió

David Otorbi s’ha lesionat la cuixa dreta en el minut 14 del València-Vila-real i ha eixit del camp en llitera. Era la seua primera titularitat des de l’arribada de Javier Aguirre.