José Luis Gil i Cristina Medina no tornaran a ‘La que se avecina’

En un intent per continuar sent líder d’audiència, ‘La que se avecina’ ja s’ha posat a la feina a l’hora de rodar la seua tretzena temporada. Una sèrie de nous capítols que prometen portar novetats al format, entre les quals està l’absència d’alguns dels pesos pesants de la producció.

Baixes que, per descomptat, són de força major, ja que els impedeixen ser presents durant el rodatge.

Per a revelar alguns dels detalls que giraran entorn d’aquesta nova temporada, Nano Boza i Carlota Boza s’han assegut en ‘El Taburete’ de la SER per a buidar incògnites: “Tenim un edifici nou. Com a edifici em sembla més bonic, l’altre era més simple i aquest està més adaptat a cada personatge (…) Amb dir que alguns pisos tenen gotelé… Va amb la personalitat”, deien, deixant entreveure que els pisos estan decorats en funció de la personalitat de cadascun dels seus inquilins en la ficció.

Però això no és tot. Durant l’animada entrevista, els germans també han parlat sobre l’absència de dos dels personatges més destacats de ‘La que se avecina’.

La sèrie es queda sense president i sense prima oportunista
En la ficció, José Luis Gil i Cristina Medina donen vida a Enrique i Nines respectivament. Tots dos personatges formen part del popular elenc de protagonistes d’una de les sèries que ha aconseguit fer història gràcies a la seua popularització i consolidació en la televisió.


En una entrevista a la cadena SER, Carlota Boza, que encarna a Carlota Rivas, filla d’Amador i Maite, ha revelat alguns detalls sobre la nova temporada de la qual encara no se sap quan serà la seua estrena, però tot apunta al fet que siga per al 2023.

Entre altres detalls, s’ha referit a la participació del president de la comunitat i la prima de Raquel donant a entendre que, malgrat que es troben recuperant-se de les seues respectives malalties i estiguen un temps, allunyats dels focus, la porta es manté oberta per a una possible incorporació esporàdica futura: «No sé si acabaran eixint com a episòdics, crec que hi ha diversos actors que entren per a un episodi, em sembla molt guay i molt interessant«.

A més, una altra de les grans preguntes que giren entorn de la nova temporada de la sèrie és l’aparició de Paz Padilla. Tot apuntava al fet que, després del seu acomiadament de Telecinco, la presentadora no tornaria a formar part de cap dels formats de la cadena. Una idea que ha fet un gir de 180 graus arran que la productora emetera un comunicat en el qual admetia haver représ el seu vincle laboral amb la gaditana.
Per a finalitzar, cal recordar que Vanesa Romero tampoc apareixerà en aquesta nova temporada de la longeva sèrie de Telecinco, encara que l’actriu va deixar la porta oberta a tornar.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.