Laura Fa s’estrena com a presentadora de ‘Sálvame’

Laura Fa s’estrena com a presentadora en ‘Sálvame’ | Telecinco

‘Sálvame’, un dels programes amb més anys de recorregut i més hores d’emissió en les esquenes, ha estrenat esta setmana una nova presentadora: la periodista Laura Fa. Últimament, l’elenc de presentadors està en continu moviment, de manera que ‘Sálvame’ s’ha convertit en un programa especial que dura moltes hores i que s’emet en directe ininterrompudament; és per això que els presentadors s’han d’anar intercalant, per a evitar el cansament i l’estrés que suposa un format tan exigent.

 

Tenint això en compte, cal recordar que els presentadors habituals de ‘Sálvame’ són Paz Padilla, Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, a qui se li suma més esporàdicament, el col·laborador Kiko Hernández.

 

El programa prova nous presentadors

Però el programa està ‘provant’ nous presentadors, no sabem si per la durada del format, que a causa de la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ s’ha allargat fins a les 20.40 amb el ‘Sálvame Banana’, o perquè necessiten més rotació de presentadors. La qüestió és que la setmana passada era el col·laborador Rafa Móra qui s’estrenava com a presentador i este dimecres li ha tocat el torn a la periodista Laura Fa, que ha conduït el programa des de les 16.00 h fins a les 17.00 h, quan ja ha entrat en acció Jorge Javier Vázquez.

 

Rafa Móra va debutar com a presentador a 'Sálvame' la setmana passada

Rafa Móra va debutar com a presentador en ‘Sálvame’ la setmana passada | TELECINCO

Vorem si en els pròxims dies nous col·laboradors entren en el paper de presentadors o si tot això és una prova pilot a tall de càsting per a seleccionar a un nou presentador que podria ser el substitut d’algun pes pesant del programa com Jorge Javier, Paz Padilla o Carlota Corredera.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.