26.6 C
València
Dimecres, 16 juliol, 2025

Laura Fa s’estrena com a presentadora de ‘Sálvame’

Laura Fa s’estrena com a presentadora en ‘Sálvame’ | Telecinco

‘Sálvame’, un dels programes amb més anys de recorregut i més hores d’emissió en les esquenes, ha estrenat esta setmana una nova presentadora: la periodista Laura Fa. Últimament, l’elenc de presentadors està en continu moviment, de manera que ‘Sálvame’ s’ha convertit en un programa especial que dura moltes hores i que s’emet en directe ininterrompudament; és per això que els presentadors s’han d’anar intercalant, per a evitar el cansament i l’estrés que suposa un format tan exigent.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Tenint això en compte, cal recordar que els presentadors habituals de ‘Sálvame’ són Paz Padilla, Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, a qui se li suma més esporàdicament, el col·laborador Kiko Hernández.

 

El programa prova nous presentadors

Però el programa està ‘provant’ nous presentadors, no sabem si per la durada del format, que a causa de la cancel·lació de ‘Pasapalabra’ s’ha allargat fins a les 20.40 amb el ‘Sálvame Banana’, o perquè necessiten més rotació de presentadors. La qüestió és que la setmana passada era el col·laborador Rafa Móra qui s’estrenava com a presentador i este dimecres li ha tocat el torn a la periodista Laura Fa, que ha conduït el programa des de les 16.00 h fins a les 17.00 h, quan ja ha entrat en acció Jorge Javier Vázquez.

 

Rafa Móra va debutar com a presentador a 'Sálvame' la setmana passada

Rafa Móra va debutar com a presentador en ‘Sálvame’ la setmana passada | TELECINCO

Vorem si en els pròxims dies nous col·laboradors entren en el paper de presentadors o si tot això és una prova pilot a tall de càsting per a seleccionar a un nou presentador que podria ser el substitut d’algun pes pesant del programa com Jorge Javier, Paz Padilla o Carlota Corredera.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.