Telecinco estrena ‘Sálvame Banana’ per a substituir a ‘Pasapalabra’

Los colaboradores en el plató de 'Sálvame'

Els col·laboradors en el plató de ‘Sálvame’ | Telecinco

 

S’ha confirmat la notícia més temuda pels amants de ‘Pasapalabra’, el programa deixarà d’emetre’s en Mediaset després de què la sentència del Tribunal Suprem els haja obligat a retirar-lo de la graella televisiva.

 

En contra, els fans de ‘Sálvame’ estan d’enhorabona, ja que el programa augmentarà les seues hores d’emisió amb una edició ‘Banana’ que es complementarà amb la ‘Limón’ i la ‘Naranja’ i que estarà destinat a persones majors de 16 anys.

 

Des de hui, 2 d’octubre, ‘Sálvame Banana’ formarà part de la graella televisiva de les 20:00 hores a les 21:10 hores, quan comença l’informatiu de Piqueras.

 

Es el final de ‘Pasapalabra’?

Pel moment, la cadena ha decidit prescindir del programa per causes legals, pero són molts els qui es pregunten si el conegut concurs presentat per Christian Gálvez tornarà a emetre’s de nou. 

 

Gálvez, presentador del programa en Telecinco desde 2007

Gálvez, presentador del programa en Telecinco des de 2007 | Mediaset

 

Segons algunes fonts, la companyia deixa oberta la possibilitat d’establir un acord amb ITV que permeta que ‘Pasapalabra’ es puga tornar a emetre. És tal la intenció de recuperar el programa que fins al mateix presentador ha assegurat que «de moment no em preocupa, continue gravant».

 

Sense cap dubte, la cadena és principal perjudicada per esta cancalació, ja que el concurs atraia a molts curiosos que estaven pendents cada vesprada de qui s’emportava el cobdiciat premi en completar el ‘rosco’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un motorista en la A-31 a Monforte del Cid en un xoc amb un cotxe

Un home de 42 anys ha mort en un accident entre la seua motocicleta i un cotxe a l’A-31, a Monforte del Cid, mentre que el conductor del turisme, de 19 anys, ha resultat il·lés.

Els bombers mantenen la vigilància i busquen extingir l’incendi d’El Saler

Els bombers de València continuen treballant a la Devesa d’El Saler per controlar punts calents i aconseguir l’extinció total després de cremar-se 37 hectàrees.

Divendres amb temperatures màximes molt altes a l’interior i prelitoral valencià

Este divendres el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana i les temperatures màximes pujaran, amb valors significativament alts en zones de l’interior i del prelitoral. Dissabte es mantindrà la calor, especialment a l’interior, amb vents fluixos de direcció variable que giraran a component este.

Avís groc este divendres per temperatures de fins a 38 graus a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc a tota la província de València per calor intensa, amb fins a 38 graus a l’interior i 36 al litoral.

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.