Telecinco estrena ‘Sálvame Banana’ per a substituir a ‘Pasapalabra’

Los colaboradores en el plató de 'Sálvame'

Els col·laboradors en el plató de ‘Sálvame’ | Telecinco

 

S’ha confirmat la notícia més temuda pels amants de ‘Pasapalabra’, el programa deixarà d’emetre’s en Mediaset després de què la sentència del Tribunal Suprem els haja obligat a retirar-lo de la graella televisiva.

 

En contra, els fans de ‘Sálvame’ estan d’enhorabona, ja que el programa augmentarà les seues hores d’emisió amb una edició ‘Banana’ que es complementarà amb la ‘Limón’ i la ‘Naranja’ i que estarà destinat a persones majors de 16 anys.

 

Des de hui, 2 d’octubre, ‘Sálvame Banana’ formarà part de la graella televisiva de les 20:00 hores a les 21:10 hores, quan comença l’informatiu de Piqueras.

 

Es el final de ‘Pasapalabra’?

Pel moment, la cadena ha decidit prescindir del programa per causes legals, pero són molts els qui es pregunten si el conegut concurs presentat per Christian Gálvez tornarà a emetre’s de nou. 

 

Gálvez, presentador del programa en Telecinco desde 2007

Gálvez, presentador del programa en Telecinco des de 2007 | Mediaset

 

Segons algunes fonts, la companyia deixa oberta la possibilitat d’establir un acord amb ITV que permeta que ‘Pasapalabra’ es puga tornar a emetre. És tal la intenció de recuperar el programa que fins al mateix presentador ha assegurat que «de moment no em preocupa, continue gravant».

 

Sense cap dubte, la cadena és principal perjudicada per esta cancalació, ja que el concurs atraia a molts curiosos que estaven pendents cada vesprada de qui s’emportava el cobdiciat premi en completar el ‘rosco’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.