Telecinco estrena ‘Sálvame Banana’ per a substituir a ‘Pasapalabra’

Los colaboradores en el plató de 'Sálvame'

Els col·laboradors en el plató de ‘Sálvame’ | Telecinco

 

S’ha confirmat la notícia més temuda pels amants de ‘Pasapalabra’, el programa deixarà d’emetre’s en Mediaset després de què la sentència del Tribunal Suprem els haja obligat a retirar-lo de la graella televisiva.

 

En contra, els fans de ‘Sálvame’ estan d’enhorabona, ja que el programa augmentarà les seues hores d’emisió amb una edició ‘Banana’ que es complementarà amb la ‘Limón’ i la ‘Naranja’ i que estarà destinat a persones majors de 16 anys.

 

Des de hui, 2 d’octubre, ‘Sálvame Banana’ formarà part de la graella televisiva de les 20:00 hores a les 21:10 hores, quan comença l’informatiu de Piqueras.

 

Es el final de ‘Pasapalabra’?

Pel moment, la cadena ha decidit prescindir del programa per causes legals, pero són molts els qui es pregunten si el conegut concurs presentat per Christian Gálvez tornarà a emetre’s de nou. 

 

Gálvez, presentador del programa en Telecinco desde 2007

Gálvez, presentador del programa en Telecinco des de 2007 | Mediaset

 

Segons algunes fonts, la companyia deixa oberta la possibilitat d’establir un acord amb ITV que permeta que ‘Pasapalabra’ es puga tornar a emetre. És tal la intenció de recuperar el programa que fins al mateix presentador ha assegurat que «de moment no em preocupa, continue gravant».

 

Sense cap dubte, la cadena és principal perjudicada per esta cancalació, ja que el concurs atraia a molts curiosos que estaven pendents cada vesprada de qui s’emportava el cobdiciat premi en completar el ‘rosco’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.