Telecinco estrena ‘Sálvame Banana’ per a substituir a ‘Pasapalabra’

Los colaboradores en el plató de 'Sálvame'

Els col·laboradors en el plató de ‘Sálvame’ | Telecinco

 

S’ha confirmat la notícia més temuda pels amants de ‘Pasapalabra’, el programa deixarà d’emetre’s en Mediaset després de què la sentència del Tribunal Suprem els haja obligat a retirar-lo de la graella televisiva.

 

En contra, els fans de ‘Sálvame’ estan d’enhorabona, ja que el programa augmentarà les seues hores d’emisió amb una edició ‘Banana’ que es complementarà amb la ‘Limón’ i la ‘Naranja’ i que estarà destinat a persones majors de 16 anys.

 

Des de hui, 2 d’octubre, ‘Sálvame Banana’ formarà part de la graella televisiva de les 20:00 hores a les 21:10 hores, quan comença l’informatiu de Piqueras.

 

Es el final de ‘Pasapalabra’?

Pel moment, la cadena ha decidit prescindir del programa per causes legals, pero són molts els qui es pregunten si el conegut concurs presentat per Christian Gálvez tornarà a emetre’s de nou. 

 

Gálvez, presentador del programa en Telecinco desde 2007

Gálvez, presentador del programa en Telecinco des de 2007 | Mediaset

 

Segons algunes fonts, la companyia deixa oberta la possibilitat d’establir un acord amb ITV que permeta que ‘Pasapalabra’ es puga tornar a emetre. És tal la intenció de recuperar el programa que fins al mateix presentador ha assegurat que «de moment no em preocupa, continue gravant».

 

Sense cap dubte, la cadena és principal perjudicada per esta cancalació, ja que el concurs atraia a molts curiosos que estaven pendents cada vesprada de qui s’emportava el cobdiciat premi en completar el ‘rosco’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.