Telecinco estrena ‘Sálvame Banana’ per a substituir a ‘Pasapalabra’

Los colaboradores en el plató de 'Sálvame'

Els col·laboradors en el plató de ‘Sálvame’ | Telecinco

 

S’ha confirmat la notícia més temuda pels amants de ‘Pasapalabra’, el programa deixarà d’emetre’s en Mediaset després de què la sentència del Tribunal Suprem els haja obligat a retirar-lo de la graella televisiva.

 

En contra, els fans de ‘Sálvame’ estan d’enhorabona, ja que el programa augmentarà les seues hores d’emisió amb una edició ‘Banana’ que es complementarà amb la ‘Limón’ i la ‘Naranja’ i que estarà destinat a persones majors de 16 anys.

 

Des de hui, 2 d’octubre, ‘Sálvame Banana’ formarà part de la graella televisiva de les 20:00 hores a les 21:10 hores, quan comença l’informatiu de Piqueras.

 

Es el final de ‘Pasapalabra’?

Pel moment, la cadena ha decidit prescindir del programa per causes legals, pero són molts els qui es pregunten si el conegut concurs presentat per Christian Gálvez tornarà a emetre’s de nou. 

 

Gálvez, presentador del programa en Telecinco desde 2007

Gálvez, presentador del programa en Telecinco des de 2007 | Mediaset

 

Segons algunes fonts, la companyia deixa oberta la possibilitat d’establir un acord amb ITV que permeta que ‘Pasapalabra’ es puga tornar a emetre. És tal la intenció de recuperar el programa que fins al mateix presentador ha assegurat que «de moment no em preocupa, continue gravant».

 

Sense cap dubte, la cadena és principal perjudicada per esta cancalació, ja que el concurs atraia a molts curiosos que estaven pendents cada vesprada de qui s’emportava el cobdiciat premi en completar el ‘rosco’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.