Telecinco haurà de deixar d’emetre ‘Pasapalabra’

 

El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació interposat per Mediaset Espanya contra la sentència de l’Audiència Provincial de Madrid sobre el contracte subscrit amb la productora ITV, en relació amb els drets d’emissió del programa Pasapalabra i haurà de cessar «immediatament» l’emissió del programa que presenta Christian Gálvez. L’Audiència Provincial va acordar condemnar a Telecinco a «cessar immediatament» l’emissió del format, quedant a més prohibit «reprendre en el futur, l’emissió, edició, producció, reproducció, comunicació pública, distribució, transformació d’un programa de característiques similars». 

 

De moment Mediaset no s’ha pronunciat i no se sap quan entrarà en vigor la decisió del Tribunal Suprem. El Suprem no va admetre ja el passat mes d’abril en la seua major part el recurs que la companyia havia presentat fa dos anys després d’una sentència de l’Audiència Provincial de Madrid de setembre del 2016, que venia precedida d’una altra dictada pel Jutjat del Mercantil de febrer del 2014, a on es condemnava a la propietària de Telecinco al pagament d’una indemnització de 5,4 milions d’euros «per la producció i emissió del programa durant els tres primers anys transcorreguts des de l’inici del conflicte».

 

També es fixava en eixe moment una indemnització a la britànica ITV de 1,1 milions d’euros en relació amb el contracte i una altra de 454.218 euros en concepte de beneficis obtinguts per la venda de marxandatge.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.