Telecinco haurà de deixar d’emetre ‘Pasapalabra’

 

El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació interposat per Mediaset Espanya contra la sentència de l’Audiència Provincial de Madrid sobre el contracte subscrit amb la productora ITV, en relació amb els drets d’emissió del programa Pasapalabra i haurà de cessar «immediatament» l’emissió del programa que presenta Christian Gálvez. L’Audiència Provincial va acordar condemnar a Telecinco a «cessar immediatament» l’emissió del format, quedant a més prohibit «reprendre en el futur, l’emissió, edició, producció, reproducció, comunicació pública, distribució, transformació d’un programa de característiques similars». 

 

De moment Mediaset no s’ha pronunciat i no se sap quan entrarà en vigor la decisió del Tribunal Suprem. El Suprem no va admetre ja el passat mes d’abril en la seua major part el recurs que la companyia havia presentat fa dos anys després d’una sentència de l’Audiència Provincial de Madrid de setembre del 2016, que venia precedida d’una altra dictada pel Jutjat del Mercantil de febrer del 2014, a on es condemnava a la propietària de Telecinco al pagament d’una indemnització de 5,4 milions d’euros «per la producció i emissió del programa durant els tres primers anys transcorreguts des de l’inici del conflicte».

 

També es fixava en eixe moment una indemnització a la britànica ITV de 1,1 milions d’euros en relació amb el contracte i una altra de 454.218 euros en concepte de beneficis obtinguts per la venda de marxandatge.

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.