5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Telecinco haurà de deixar d’emetre ‘Pasapalabra’

 

El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació interposat per Mediaset Espanya contra la sentència de l’Audiència Provincial de Madrid sobre el contracte subscrit amb la productora ITV, en relació amb els drets d’emissió del programa Pasapalabra i haurà de cessar «immediatament» l’emissió del programa que presenta Christian Gálvez. L’Audiència Provincial va acordar condemnar a Telecinco a «cessar immediatament» l’emissió del format, quedant a més prohibit «reprendre en el futur, l’emissió, edició, producció, reproducció, comunicació pública, distribució, transformació d’un programa de característiques similars». 

 

De moment Mediaset no s’ha pronunciat i no se sap quan entrarà en vigor la decisió del Tribunal Suprem. El Suprem no va admetre ja el passat mes d’abril en la seua major part el recurs que la companyia havia presentat fa dos anys després d’una sentència de l’Audiència Provincial de Madrid de setembre del 2016, que venia precedida d’una altra dictada pel Jutjat del Mercantil de febrer del 2014, a on es condemnava a la propietària de Telecinco al pagament d’una indemnització de 5,4 milions d’euros «per la producció i emissió del programa durant els tres primers anys transcorreguts des de l’inici del conflicte».

 

També es fixava en eixe moment una indemnització a la britànica ITV de 1,1 milions d’euros en relació amb el contracte i una altra de 454.218 euros en concepte de beneficis obtinguts per la venda de marxandatge.

Últimes notícies

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.