Telecinco haurà de deixar d’emetre ‘Pasapalabra’

 

El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació interposat per Mediaset Espanya contra la sentència de l’Audiència Provincial de Madrid sobre el contracte subscrit amb la productora ITV, en relació amb els drets d’emissió del programa Pasapalabra i haurà de cessar «immediatament» l’emissió del programa que presenta Christian Gálvez. L’Audiència Provincial va acordar condemnar a Telecinco a «cessar immediatament» l’emissió del format, quedant a més prohibit «reprendre en el futur, l’emissió, edició, producció, reproducció, comunicació pública, distribució, transformació d’un programa de característiques similars». 

 

De moment Mediaset no s’ha pronunciat i no se sap quan entrarà en vigor la decisió del Tribunal Suprem. El Suprem no va admetre ja el passat mes d’abril en la seua major part el recurs que la companyia havia presentat fa dos anys després d’una sentència de l’Audiència Provincial de Madrid de setembre del 2016, que venia precedida d’una altra dictada pel Jutjat del Mercantil de febrer del 2014, a on es condemnava a la propietària de Telecinco al pagament d’una indemnització de 5,4 milions d’euros «per la producció i emissió del programa durant els tres primers anys transcorreguts des de l’inici del conflicte».

 

També es fixava en eixe moment una indemnització a la britànica ITV de 1,1 milions d’euros en relació amb el contracte i una altra de 454.218 euros en concepte de beneficis obtinguts per la venda de marxandatge.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.