Telecinco assegura que ‘Pasapalabra’ es cancel·larà demà

Telecinco assegura que ‘Pasapalabra’ deixarà d’emetre’s demà | Pasapalabra

 

Telecinco posarà hui mateixa el punt final a ‘Pasapalabra’. Igualment, ho ha comunicat Mediaset a través d’un comunicat, a on assegura que el que ha sigut un dels seus programes estrela dels últims vint anys deixarà d’emetre’s demà. És a dir, que el de hui serà l’últim programa del famós concurs de televisió, a no ser que arriben a un acord amb la cadena propietària del programa, la britànica ITV, una cosa que només podria passar de manera extrema i inesperada. 

 

 

A pesar de què era una notícia anunciada, la cadena d’origen italià tenia previst esperar fins a què arribara la sentència per a prendre mesures en l’assumpte —també ho han fet públic a través del seu compte de Twitter unes hores arrere—, una cosa que ha passat esta mateixa vesprada. 

 

Batalla judicial amb la cadena britànica

La guerra entre Mediaset i ITV es remunta a anys arrere, concretament, quan el grup italià va deixar de pagar els drets del programa a la cadena que n’és propietària. El motiu que van al·legar des de Mediaset va ser que ITV mai havia sigut la vertadera propietària del format perquè hi havia algunes proves —com ara el famós ‘rosco’— que no formaven part del programa britànic.

 

I, a pesar de què segons ‘El País’ podria ser que els responsables dels canals estigueren negociant de manera privada, de moment tot apunta que no hi ha solució al problema. 

 

ITV voldria instal·lar-se en Espanya

Amb tot, hi ha qui creu que la realitat és que tot es tracta d’una mera estratègia negociadora, ja que presumiblement ITV voldria instal·lar-se en Espanya i produir de manera autònoma el programa, una cosa que fins al dia de hui han estat fent les productores de Mediaset i Xanela Producciones. 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

El ple de l'AVL ha rebutjat la proposta municipal per a canviar l'accent de la ciutat i sosté la forma València. L'informe passa ara a la Generalitat.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.