La sospita de favoritisme s’apodera de ‘Pasapalabra’

Els espectadors acusen el programa de beneficiar a Orestes, a la dreta de la imatge

Els espectadors acusen el programa de beneficiar a Orestes, a la dreta de la imatge | TELECINCO

 

‘Pasapalabra’ s’ha vist estos dies envoltat de polèmica per un possible engany a l’audiència. El programa de Telecinco presentat per Christian Gálvez fa mesos que té a dos concursants, Orestes i Jero, protagonitzant un duel en el ‘rosco’ final del programa, en què s’enfronten a preguntes de cada lletra de l’abecedari per a poder guanyar el premi de 560 mil euros. Els dos concursants són uns dels més longeus que ha acollit el programa, arribant ja a les 40 emissions ininterrompudes. Però, en els últims dies els espectadors han notat que alguna cosa havia canviat i és que el programa podria estar facilitant-li la faena a un dels dos.

 

L’audiència, a través de les xarxes socials, ha començat a manifestar un evident descontent en creure que ‘Pasapalabra’ li està oferint preguntes més fàcils a Orestes que a Jero, afavorint-lo i possibilitant d’eixa manera que el duel s’allargue més del compte.

 

Jero durant la prova final en una imatge d'arxiu

Jero durant la prova final en una imatge d’arxiu | TELECINCO

 

En la denúncia pública que han volgut fer alguns dels internautes, manifesten que el programa li està regalant clarament el ‘rosco’ a Orestes. Altres parlen d’una situació «d’autèntica vergonya», o d’estar «cantat»; la indignació s’ha apoderat de molts espectadors, com Álvaro Borja, que ha escrit: «Kirk Douglas, Buñuel, Tequila, Spielberg. I hui se suma a la llista de gent súper, súper difícil, a les preguntes d’Orestes: Induráin».

 

També pots llegir… 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.