La sospita de favoritisme s’apodera de ‘Pasapalabra’

Els espectadors acusen el programa de beneficiar a Orestes, a la dreta de la imatge

Els espectadors acusen el programa de beneficiar a Orestes, a la dreta de la imatge | TELECINCO

 

‘Pasapalabra’ s’ha vist estos dies envoltat de polèmica per un possible engany a l’audiència. El programa de Telecinco presentat per Christian Gálvez fa mesos que té a dos concursants, Orestes i Jero, protagonitzant un duel en el ‘rosco’ final del programa, en què s’enfronten a preguntes de cada lletra de l’abecedari per a poder guanyar el premi de 560 mil euros. Els dos concursants són uns dels més longeus que ha acollit el programa, arribant ja a les 40 emissions ininterrompudes. Però, en els últims dies els espectadors han notat que alguna cosa havia canviat i és que el programa podria estar facilitant-li la faena a un dels dos.

 

L’audiència, a través de les xarxes socials, ha començat a manifestar un evident descontent en creure que ‘Pasapalabra’ li està oferint preguntes més fàcils a Orestes que a Jero, afavorint-lo i possibilitant d’eixa manera que el duel s’allargue més del compte.

 

Jero durant la prova final en una imatge d'arxiu

Jero durant la prova final en una imatge d’arxiu | TELECINCO

 

En la denúncia pública que han volgut fer alguns dels internautes, manifesten que el programa li està regalant clarament el ‘rosco’ a Orestes. Altres parlen d’una situació «d’autèntica vergonya», o d’estar «cantat»; la indignació s’ha apoderat de molts espectadors, com Álvaro Borja, que ha escrit: «Kirk Douglas, Buñuel, Tequila, Spielberg. I hui se suma a la llista de gent súper, súper difícil, a les preguntes d’Orestes: Induráin».

 

També pots llegir… 

Últimes notícies

El professorat valencià es decanta per suspendre la vaga indefinida i mantindre la pressió

STEPV, CCOO PV i UGT-PV aposten per suspendre la vaga indefinida del professorat valencià i continuar la negociació amb Educació, mentre la base sindical vota en consulta fins a les 20 hores.

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.

Més ajudes i menys burocràcia per al camp valencià en els Premis Agrovalor

La Generalitat ha reforçat el suport al sector agroalimentari valencià amb més de 100 milions en ajudes, destacats durant la segona edició dels Premis Agrovalor, que reconeixen la feina de professionals i entitats del camp, la mar i l’aigua.

Benidorm reforça la seguretat pel Mundial davant l’augment de vols des del Regne Unit

Benidorm ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat pel Mundial després de detectar un augment del 18 % dels vols des del Regne Unit cap a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández en les dates del campionat.

Barrachina carrega contra el Govern per l’etiquetatge de l’arròs i reclama que exigisca el seu origen a la UE

El conseller d’Agricultura Miguel Barrachina sosté que és el Govern espanyol qui ha de reclamar a la Unió Europea que obligue a indicar l’origen de l’arròs en les etiquetes, després de les crítiques del ministre Pablo Bustinduy des de Sueca.

Sanitat manté l’estatut marc malgrat el xoc amb autonomies i metges

El Ministeri de Sanitat ha defensat que no renunciarà a la reforma de l’estatut marc del personal del SNS, malgrat l’oposició de la majoria de comunitats autònomes i el malestar dels sindicats mèdics.

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.