La sospita de favoritisme s’apodera de ‘Pasapalabra’

Els espectadors acusen el programa de beneficiar a Orestes, a la dreta de la imatge

Els espectadors acusen el programa de beneficiar a Orestes, a la dreta de la imatge | TELECINCO

 

‘Pasapalabra’ s’ha vist estos dies envoltat de polèmica per un possible engany a l’audiència. El programa de Telecinco presentat per Christian Gálvez fa mesos que té a dos concursants, Orestes i Jero, protagonitzant un duel en el ‘rosco’ final del programa, en què s’enfronten a preguntes de cada lletra de l’abecedari per a poder guanyar el premi de 560 mil euros. Els dos concursants són uns dels més longeus que ha acollit el programa, arribant ja a les 40 emissions ininterrompudes. Però, en els últims dies els espectadors han notat que alguna cosa havia canviat i és que el programa podria estar facilitant-li la faena a un dels dos.

 

L’audiència, a través de les xarxes socials, ha començat a manifestar un evident descontent en creure que ‘Pasapalabra’ li està oferint preguntes més fàcils a Orestes que a Jero, afavorint-lo i possibilitant d’eixa manera que el duel s’allargue més del compte.

 

Jero durant la prova final en una imatge d'arxiu

Jero durant la prova final en una imatge d’arxiu | TELECINCO

 

En la denúncia pública que han volgut fer alguns dels internautes, manifesten que el programa li està regalant clarament el ‘rosco’ a Orestes. Altres parlen d’una situació «d’autèntica vergonya», o d’estar «cantat»; la indignació s’ha apoderat de molts espectadors, com Álvaro Borja, que ha escrit: «Kirk Douglas, Buñuel, Tequila, Spielberg. I hui se suma a la llista de gent súper, súper difícil, a les preguntes d’Orestes: Induráin».

 

També pots llegir… 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.