La sospita de favoritisme s’apodera de ‘Pasapalabra’

Els espectadors acusen el programa de beneficiar a Orestes, a la dreta de la imatge

Els espectadors acusen el programa de beneficiar a Orestes, a la dreta de la imatge | TELECINCO

 

‘Pasapalabra’ s’ha vist estos dies envoltat de polèmica per un possible engany a l’audiència. El programa de Telecinco presentat per Christian Gálvez fa mesos que té a dos concursants, Orestes i Jero, protagonitzant un duel en el ‘rosco’ final del programa, en què s’enfronten a preguntes de cada lletra de l’abecedari per a poder guanyar el premi de 560 mil euros. Els dos concursants són uns dels més longeus que ha acollit el programa, arribant ja a les 40 emissions ininterrompudes. Però, en els últims dies els espectadors han notat que alguna cosa havia canviat i és que el programa podria estar facilitant-li la faena a un dels dos.

 

L’audiència, a través de les xarxes socials, ha començat a manifestar un evident descontent en creure que ‘Pasapalabra’ li està oferint preguntes més fàcils a Orestes que a Jero, afavorint-lo i possibilitant d’eixa manera que el duel s’allargue més del compte.

 

Jero durant la prova final en una imatge d'arxiu

Jero durant la prova final en una imatge d’arxiu | TELECINCO

 

En la denúncia pública que han volgut fer alguns dels internautes, manifesten que el programa li està regalant clarament el ‘rosco’ a Orestes. Altres parlen d’una situació «d’autèntica vergonya», o d’estar «cantat»; la indignació s’ha apoderat de molts espectadors, com Álvaro Borja, que ha escrit: «Kirk Douglas, Buñuel, Tequila, Spielberg. I hui se suma a la llista de gent súper, súper difícil, a les preguntes d’Orestes: Induráin».

 

També pots llegir… 

Últimes notícies

Nous aturs en el metre de València i Alacant amb un 80% de servicis mínims per la PAU

El metre i tramvia de València i Alacant afronten nous aturs convocats pel sindicat de maquinistes coincidint amb els exàmens de la PAU, amb servicis mínims reforçats per a garantir la mobilitat de l'alumnat.

José María Ángel declararà al Senat per la seua gestió després de la dana a València

El excomisionado per a la reconstrucció després de la dana a València, José María Ángel Batalla, compareixerà el 15 de juny davant la comissió del Senat que investiga la tragèdia. El PP, amb majoria en la Cambra alta, centrarà les preguntes en la seua gestió i en la polèmica sobre el seu currículum.

Cocemfe denuncia que les persones amb discapacitat seguixen fora de les platges d’Alacant al juny

Cocemfe Alacant denuncia que les platges de la ciutat obrin l'1 de juny mentres els punts accessibles es retarden fins a juliol, deixant un mes més fora de la mar a les persones amb discapacitat.

Ryanair supera el milió de passatgers a Castelló i estrena rutes a Manchester i Bolonya

Ryanair celebra en l'aeroport de Castelló l'estrena de dos rutes estivals a Manchester i Bolonya després de superar el milió de passatgers des de 2015. L'aeròdrom aconseguix 15 connexions regulars i encara la seua major programació de vols.

El València Basket encadena dos segons llocs en la Lliga Endesa i firma el seu millor curs en Eurolliga

El València Basket assegura per segon any seguit el subcampionat de la fase regular de la Lliga Endesa i el fa per primera vegada en una temporada amb participació en l'Eurolliga i presència històrica en la Final a Quatre.

CSIF denuncia amenaces als seus delegats i demana rebaixar la tensió en la negociació educativa

CSIF denuncia agressions i amenaces contra els seus delegats en la negociació amb Educació i reclama rebaixar la tensió per a centrar el diàleg en les millores de l'educació pública valenciana.

Presó per al jove que va provocar un incendi i va amenaçar a veïns a Callosa de Segura

Un home de 26 anys ha ingressat a la presó acusat de provocar un incendi intencionat a Callosa de Segura que va calcinar vehicles, va danyar vivendes i es va sumar a diverses amenaces amb arma de foc i gossos d'atac.

Sindicats escenifiquen un funeral davant Sanitat per a denunciar el greu estat de la sanitat pública valenciana

Els principals sindicats sanitaris valencians escenifiquen un funeral simbòlic davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar la greu deterioració de la sanitat pública, el desviament de fons a la privada i reclamar més plantilla i jornada de 35 hores.