Lydia Lozano i Kiko Matamoros podrien coincidir en ‘Supervivientes’ l’any que ve

Ejemplo de shortcode con estilo
‘Supervivientes’ és un dels concursos de televisió en el qual els famosos més volen participar. Amb esta edició en marxa, ja s’està parlant molt de la qual vindrà l’any vinent. De fet, fa uns dies escoltàvem a Kiko Matamoros postular-se per a convertir-se en concursant. Ara, és Lydia Lozano qui parla de la seua possible participació en el 2021. Malgrat la mala […]

‘Supervivientes’ és un dels concursos de televisió en el qual els famosos més volen participar. Amb esta edició en marxa, ja s’està parlant molt de la qual vindrà l’any vinent. De fet, fa uns dies escoltàvem a Kiko Matamoros postular-se per a convertir-se en concursant. Ara, és Lydia Lozano qui parla de la seua possible participació en el 2021.

Malgrat la mala premsa que acostuma a acumular Lydia Lozano en ‘Sálvame‘, el seu rostre és un dels més habituals dins de Telecinco i és habitual veure-la fent doblets televisius com per exemple hui i que ha estat en el programa de les vesprades i ara està en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. No hi ha cap tema que se li escape a la televisiva i ella mateixa ha confessat que es veu tot el que sale en televisió i això fa que puga opinar i participar en tots o molts dels programes d’anàlisis de ‘realitys’ i formats del cor.

 

‘Supervivientes’ i Lydia Lozano fa que es pense la seua participació

 

Este dilluns, han parlat de la brutal tempesta que ha assotat els Cayos Cochinos: temperatures que han descendit de manera dràstica i una pluja torrencial. En plató, alguns ex concursants han parlat de la seua experiència davant esta mena de situacions, assegurant que això és el pitjor del concurs i la supervivència. «L’endemà és pitjor perquè estàs tot mullat i no t’asseques mai», començava dient Carolina Sobe. «No t’asseques encara que isca el sol, a més la marea té vida pròpia, a nosaltres ens arribava per la cintura», afegia també Vicky Larraz.

Després d’això, Jordi González va aprofitar per a fer una proposta a Lydia Lozano: «Per esta raó i per moltes altres, Lydia no vol perdre’s l’aventura l’any que ve. Veritat, Lydia?», li ha dit el presentador, mentre que la col·laboradora es desartillava. «Bé, tenim temps per a parlar», ha respost la mateixa Lydia Lozano sense confirmar ni que sí ni que no participarà en la pròxima edició de ‘Supervivents 2021’.

 

Kiko Matamoros sí que vol participar en la pròxima edició

 

El col·laborador de televisió vol enfrontar-se a un gran repte personal i per este motiu s’ha postulat com a candidat per a la pròxima edició de ‘Supervivientes’. Matamoros vol participar en l’edició de l’any que ve. Si bé és cert que en edicions anteriors, Kiko Matamoros ha sigut temptat per Mediaset per a participar en el reality. Malgrat això, per unes circumstàncies o altres mai va decidir fer el pas. Una decisió de la qual es penedeix i per això confessa les ganes que té de participar. «L’any que ve vull anar ‘Supervivientes’ i vull guanyar, per a mi s’ha convertit en un repte i ja ho dic molt de debò», ha verbalitzat Kiko als seus companys de plató en ‘Sálvame.

Això podria suposar que Kiko Matamoros i Lydia Lozano coincidisquen en els Cayos Cochinos. Tots dos col·laboradors podrien viure esta aventura junts. Es convertirien en el millor suport l’u de l’altre? Com seria la seua relació a Hondures?

 

Últimes notícies

Rescatades dos pateres amb 18 migrants en aigües d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat este cap de setmana 18 migrants d’origen algerià en dues pateres a Alacant, quatre d’ells presumptament menors, després d’una travessia de quinze dies.

La jueza de la DANA ordena destruir les mostres d’ADN dels cadàvers identificats

La jutgessa que investiga la DANA de 2024 a Catarroja ha ordenat destruir les mostres d’ADN usades per identificar les 233 víctimes de la província de València, una vegada confirmades totes les identitats.

Una dona de 33 anys queda hospitalitzada per una ganivetada a Benicarló

Una dona de 33 anys ha resultat ferida per arma blanca a Benicarló i està ingressada amb pronòstic reservat, mentres la policia busca el presumpte agressor.

Tres morts, 145 municipis confinats i desenes de rescats per les pluges torrencials

L’episodi de fortes pluges a la Comunitat Valenciana ha deixat tres víctimes mortals, ha obligat a confinar fins a 145 municipis i ha provocat nombrosos rescats i greus incidències, sobretot a la Safor i la Marina Alta.

L’alcaldessa de Catarroja critica que l’Es-Alert no va servir durant la dana de 2024

Lorena Silvent ha explicat davant la jutgessa que els avisos Es-Alert van arribar amb el municipi ja inundat i sense informació oficial prèvia, mentres els veïns improvisaven rescats.

Sanitat munta un dispositiu al pavelló d’Oliva per a la gent rescatada per la pluja

La Conselleria de Sanitat ha habilitat el pavelló polivalent d’Oliva com a punt d’atenció sanitària per a les persones rescatades per les fortes pluges a la Safor, amb personal mèdic i recursos d’emergències especialitzats.

El Suprem obliga Escal a tornar 209,7 milions pel magatzem Castor

El Tribunal Suprem ha confirmat que Escal Underground ha de reintegrar 209,7 milions d’euros vinculats al magatzem submarí de gas Castor, davant les costes de Castelló, després que el Constitucional anul·là el decret llei que reconeixia una inversió d’1.350,7 milions.

Mor d’un infart un home en un càmping d’Oliva després de les inundacions de la DANA Adam

Un home de 64 anys ha mort d’un infart en un càmping d’Oliva greument inundat per la DANA Adam, que ha deixat ja tres víctimes mortals a la província de València.