Lydia Lozano i Kiko Matamoros podrien coincidir en ‘Supervivientes’ l’any que ve

‘Supervivientes’ és un dels concursos de televisió en el qual els famosos més volen participar. Amb esta edició en marxa, ja s’està parlant molt de la qual vindrà l’any vinent. De fet, fa uns dies escoltàvem a Kiko Matamoros postular-se per a convertir-se en concursant. Ara, és Lydia Lozano qui parla de la seua possible participació en el 2021.

Malgrat la mala premsa que acostuma a acumular Lydia Lozano en ‘Sálvame‘, el seu rostre és un dels més habituals dins de Telecinco i és habitual veure-la fent doblets televisius com per exemple hui i que ha estat en el programa de les vesprades i ara està en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. No hi ha cap tema que se li escape a la televisiva i ella mateixa ha confessat que es veu tot el que sale en televisió i això fa que puga opinar i participar en tots o molts dels programes d’anàlisis de ‘realitys’ i formats del cor.

 

‘Supervivientes’ i Lydia Lozano fa que es pense la seua participació

 

Este dilluns, han parlat de la brutal tempesta que ha assotat els Cayos Cochinos: temperatures que han descendit de manera dràstica i una pluja torrencial. En plató, alguns ex concursants han parlat de la seua experiència davant esta mena de situacions, assegurant que això és el pitjor del concurs i la supervivència. «L’endemà és pitjor perquè estàs tot mullat i no t’asseques mai», començava dient Carolina Sobe. «No t’asseques encara que isca el sol, a més la marea té vida pròpia, a nosaltres ens arribava per la cintura», afegia també Vicky Larraz.

Després d’això, Jordi González va aprofitar per a fer una proposta a Lydia Lozano: «Per esta raó i per moltes altres, Lydia no vol perdre’s l’aventura l’any que ve. Veritat, Lydia?», li ha dit el presentador, mentre que la col·laboradora es desartillava. «Bé, tenim temps per a parlar», ha respost la mateixa Lydia Lozano sense confirmar ni que sí ni que no participarà en la pròxima edició de ‘Supervivents 2021’.

 

Kiko Matamoros sí que vol participar en la pròxima edició

 

El col·laborador de televisió vol enfrontar-se a un gran repte personal i per este motiu s’ha postulat com a candidat per a la pròxima edició de ‘Supervivientes’. Matamoros vol participar en l’edició de l’any que ve. Si bé és cert que en edicions anteriors, Kiko Matamoros ha sigut temptat per Mediaset per a participar en el reality. Malgrat això, per unes circumstàncies o altres mai va decidir fer el pas. Una decisió de la qual es penedeix i per això confessa les ganes que té de participar. «L’any que ve vull anar ‘Supervivientes’ i vull guanyar, per a mi s’ha convertit en un repte i ja ho dic molt de debò», ha verbalitzat Kiko als seus companys de plató en ‘Sálvame.

Això podria suposar que Kiko Matamoros i Lydia Lozano coincidisquen en els Cayos Cochinos. Tots dos col·laboradors podrien viure esta aventura junts. Es convertirien en el millor suport l’u de l’altre? Com seria la seua relació a Hondures?

 

Últimes notícies

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.