Lydia Lozano i Kiko Matamoros podrien coincidir en ‘Supervivientes’ l’any que ve

‘Supervivientes’ és un dels concursos de televisió en el qual els famosos més volen participar. Amb esta edició en marxa, ja s’està parlant molt de la qual vindrà l’any vinent. De fet, fa uns dies escoltàvem a Kiko Matamoros postular-se per a convertir-se en concursant. Ara, és Lydia Lozano qui parla de la seua possible participació en el 2021.

Malgrat la mala premsa que acostuma a acumular Lydia Lozano en ‘Sálvame‘, el seu rostre és un dels més habituals dins de Telecinco i és habitual veure-la fent doblets televisius com per exemple hui i que ha estat en el programa de les vesprades i ara està en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. No hi ha cap tema que se li escape a la televisiva i ella mateixa ha confessat que es veu tot el que sale en televisió i això fa que puga opinar i participar en tots o molts dels programes d’anàlisis de ‘realitys’ i formats del cor.

 

‘Supervivientes’ i Lydia Lozano fa que es pense la seua participació

 

Este dilluns, han parlat de la brutal tempesta que ha assotat els Cayos Cochinos: temperatures que han descendit de manera dràstica i una pluja torrencial. En plató, alguns ex concursants han parlat de la seua experiència davant esta mena de situacions, assegurant que això és el pitjor del concurs i la supervivència. «L’endemà és pitjor perquè estàs tot mullat i no t’asseques mai», començava dient Carolina Sobe. «No t’asseques encara que isca el sol, a més la marea té vida pròpia, a nosaltres ens arribava per la cintura», afegia també Vicky Larraz.

Després d’això, Jordi González va aprofitar per a fer una proposta a Lydia Lozano: «Per esta raó i per moltes altres, Lydia no vol perdre’s l’aventura l’any que ve. Veritat, Lydia?», li ha dit el presentador, mentre que la col·laboradora es desartillava. «Bé, tenim temps per a parlar», ha respost la mateixa Lydia Lozano sense confirmar ni que sí ni que no participarà en la pròxima edició de ‘Supervivents 2021’.

 

Kiko Matamoros sí que vol participar en la pròxima edició

 

El col·laborador de televisió vol enfrontar-se a un gran repte personal i per este motiu s’ha postulat com a candidat per a la pròxima edició de ‘Supervivientes’. Matamoros vol participar en l’edició de l’any que ve. Si bé és cert que en edicions anteriors, Kiko Matamoros ha sigut temptat per Mediaset per a participar en el reality. Malgrat això, per unes circumstàncies o altres mai va decidir fer el pas. Una decisió de la qual es penedeix i per això confessa les ganes que té de participar. «L’any que ve vull anar ‘Supervivientes’ i vull guanyar, per a mi s’ha convertit en un repte i ja ho dic molt de debò», ha verbalitzat Kiko als seus companys de plató en ‘Sálvame.

Això podria suposar que Kiko Matamoros i Lydia Lozano coincidisquen en els Cayos Cochinos. Tots dos col·laboradors podrien viure esta aventura junts. Es convertirien en el millor suport l’u de l’altre? Com seria la seua relació a Hondures?

 

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.