Lydia Lozano i Kiko Matamoros podrien coincidir en ‘Supervivientes’ l’any que ve

‘Supervivientes’ és un dels concursos de televisió en el qual els famosos més volen participar. Amb esta edició en marxa, ja s’està parlant molt de la qual vindrà l’any vinent. De fet, fa uns dies escoltàvem a Kiko Matamoros postular-se per a convertir-se en concursant. Ara, és Lydia Lozano qui parla de la seua possible participació en el 2021.

Malgrat la mala premsa que acostuma a acumular Lydia Lozano en ‘Sálvame‘, el seu rostre és un dels més habituals dins de Telecinco i és habitual veure-la fent doblets televisius com per exemple hui i que ha estat en el programa de les vesprades i ara està en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. No hi ha cap tema que se li escape a la televisiva i ella mateixa ha confessat que es veu tot el que sale en televisió i això fa que puga opinar i participar en tots o molts dels programes d’anàlisis de ‘realitys’ i formats del cor.

 

‘Supervivientes’ i Lydia Lozano fa que es pense la seua participació

 

Este dilluns, han parlat de la brutal tempesta que ha assotat els Cayos Cochinos: temperatures que han descendit de manera dràstica i una pluja torrencial. En plató, alguns ex concursants han parlat de la seua experiència davant esta mena de situacions, assegurant que això és el pitjor del concurs i la supervivència. «L’endemà és pitjor perquè estàs tot mullat i no t’asseques mai», començava dient Carolina Sobe. «No t’asseques encara que isca el sol, a més la marea té vida pròpia, a nosaltres ens arribava per la cintura», afegia també Vicky Larraz.

Després d’això, Jordi González va aprofitar per a fer una proposta a Lydia Lozano: «Per esta raó i per moltes altres, Lydia no vol perdre’s l’aventura l’any que ve. Veritat, Lydia?», li ha dit el presentador, mentre que la col·laboradora es desartillava. «Bé, tenim temps per a parlar», ha respost la mateixa Lydia Lozano sense confirmar ni que sí ni que no participarà en la pròxima edició de ‘Supervivents 2021’.

 

Kiko Matamoros sí que vol participar en la pròxima edició

 

El col·laborador de televisió vol enfrontar-se a un gran repte personal i per este motiu s’ha postulat com a candidat per a la pròxima edició de ‘Supervivientes’. Matamoros vol participar en l’edició de l’any que ve. Si bé és cert que en edicions anteriors, Kiko Matamoros ha sigut temptat per Mediaset per a participar en el reality. Malgrat això, per unes circumstàncies o altres mai va decidir fer el pas. Una decisió de la qual es penedeix i per això confessa les ganes que té de participar. «L’any que ve vull anar ‘Supervivientes’ i vull guanyar, per a mi s’ha convertit en un repte i ja ho dic molt de debò», ha verbalitzat Kiko als seus companys de plató en ‘Sálvame.

Això podria suposar que Kiko Matamoros i Lydia Lozano coincidisquen en els Cayos Cochinos. Tots dos col·laboradors podrien viure esta aventura junts. Es convertirien en el millor suport l’u de l’altre? Com seria la seua relació a Hondures?

 

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.