Lydia Lozano i Kiko Matamoros podrien coincidir en ‘Supervivientes’ l’any que ve

Ejemplo de shortcode con estilo
‘Supervivientes’ és un dels concursos de televisió en el qual els famosos més volen participar. Amb esta edició en marxa, ja s’està parlant molt de la qual vindrà l’any vinent. De fet, fa uns dies escoltàvem a Kiko Matamoros postular-se per a convertir-se en concursant. Ara, és Lydia Lozano qui parla de la seua possible participació en el 2021. Malgrat la mala […]

‘Supervivientes’ és un dels concursos de televisió en el qual els famosos més volen participar. Amb esta edició en marxa, ja s’està parlant molt de la qual vindrà l’any vinent. De fet, fa uns dies escoltàvem a Kiko Matamoros postular-se per a convertir-se en concursant. Ara, és Lydia Lozano qui parla de la seua possible participació en el 2021.

Malgrat la mala premsa que acostuma a acumular Lydia Lozano en ‘Sálvame‘, el seu rostre és un dels més habituals dins de Telecinco i és habitual veure-la fent doblets televisius com per exemple hui i que ha estat en el programa de les vesprades i ara està en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’. No hi ha cap tema que se li escape a la televisiva i ella mateixa ha confessat que es veu tot el que sale en televisió i això fa que puga opinar i participar en tots o molts dels programes d’anàlisis de ‘realitys’ i formats del cor.

 

‘Supervivientes’ i Lydia Lozano fa que es pense la seua participació

 

Este dilluns, han parlat de la brutal tempesta que ha assotat els Cayos Cochinos: temperatures que han descendit de manera dràstica i una pluja torrencial. En plató, alguns ex concursants han parlat de la seua experiència davant esta mena de situacions, assegurant que això és el pitjor del concurs i la supervivència. «L’endemà és pitjor perquè estàs tot mullat i no t’asseques mai», començava dient Carolina Sobe. «No t’asseques encara que isca el sol, a més la marea té vida pròpia, a nosaltres ens arribava per la cintura», afegia també Vicky Larraz.

Després d’això, Jordi González va aprofitar per a fer una proposta a Lydia Lozano: «Per esta raó i per moltes altres, Lydia no vol perdre’s l’aventura l’any que ve. Veritat, Lydia?», li ha dit el presentador, mentre que la col·laboradora es desartillava. «Bé, tenim temps per a parlar», ha respost la mateixa Lydia Lozano sense confirmar ni que sí ni que no participarà en la pròxima edició de ‘Supervivents 2021’.

 

Kiko Matamoros sí que vol participar en la pròxima edició

 

El col·laborador de televisió vol enfrontar-se a un gran repte personal i per este motiu s’ha postulat com a candidat per a la pròxima edició de ‘Supervivientes’. Matamoros vol participar en l’edició de l’any que ve. Si bé és cert que en edicions anteriors, Kiko Matamoros ha sigut temptat per Mediaset per a participar en el reality. Malgrat això, per unes circumstàncies o altres mai va decidir fer el pas. Una decisió de la qual es penedeix i per això confessa les ganes que té de participar. «L’any que ve vull anar ‘Supervivientes’ i vull guanyar, per a mi s’ha convertit en un repte i ja ho dic molt de debò», ha verbalitzat Kiko als seus companys de plató en ‘Sálvame.

Això podria suposar que Kiko Matamoros i Lydia Lozano coincidisquen en els Cayos Cochinos. Tots dos col·laboradors podrien viure esta aventura junts. Es convertirien en el millor suport l’u de l’altre? Com seria la seua relació a Hondures?

 

Últimes notícies

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.