Màxim Huerta estrena programa i parla del seu passat amb Hisenda

Màxim Huerta estrena programa a TVE

Màxim Huerta estrena programa en TVE | TVE

 

Màxim Huerta torna a la televisió. Dilluns passat inaugurava programa en TVE, ‘A partir de hoy’, del que serà el presentador i comptarà amb la presència de col·laboradors com Roberto Leal, Carlos Córdoba, Ana Garcia-Siñeriz i Maria Gómez.

 

I només començar el programa els col·laboradors feien una xicoteta entrevista al presentador, que ha tornat a la televisió després d’un període aïllat dels mitjans arran de la seua breu etapa com a ministre de Pedro Sánchez; d’eixa manera, Màxim Huerta ha revelat com va viure tota la polèmica de la seua dimissió i els motius pels que va ocultar els seus problemes amb Hisenda.

 

«Era una ferida cicatritzada»

Era Garcia-Sánchez qui preguntava a l’exministre pels motius que el van dur a ocultar i no comentar a Pedro Sánchez res sobre els seus antics problemes amb Hisenda: «Com que la vida va avançant i ja estava pagat i amortitzat des de feia temps… era com una ferida cicatritzada des de feia molt temps» comentava el presentador a tall de justificació, i continuava, «formava part del passat. No era res ocult. Jo ho havia recorregut i era públic. Ho havia perdut, havia pagat, i ja està.(…) Ho fèiem tots els que treballàvem en la televisió, bé, el que ens deien els gestors. No ho confesses o no ho dius perquè ja estava resolt».

 

Màxim Huerta, presentant la seua dimissió com a ministre espanyol | València Diari

 

Per la seua banda, Carlos Córdova li va voler preguntar a Màxim Huerta si havia experimentat una diferència de tracte per ser periodista, a la qual cosa, va contestar: «De vares de mesura crec que n’hi ha una per a cada grup. He aprés més de periodisme que de política. A les vares de mesura en la política, un s’acostuma, però en el periodisme són més ingrates per ser periodista. Jo era la foguera de Sant Joan, notes que hi ha un altre to amb tu, com si el fet de vindre de la televisió fora una cosa exòtica».

 

El presentador també ha volgut agrair a Roberto Leal, el fet que el convidara al seu aniversari, que va celebrar en el bar de Chicote en la Puerta del Sol de Madrid, ja que va ser la primera festa a la que va assistir Màxim Huerta després del seu període de reclusió: «Feia molt de temps que no assistia a cap celebració».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.