El programa ‘¡BOOM!’, acusat de tracte de favor als ‘Lobos’

Alguns espectadors afirmen que hi va haver 'tongo' en la ronda classificatòria

Alguns espectadors afirmen que hi va haver ‘tongo’ en la ronda classificatòria | Antena 3

 

El programa ‘¡BOOM!’ ha sigut acusat d’oferir un tracte de favor als concursants més veterans del seu espai: els ‘Lobos’. L’equip format per Erundino, Manu Zapata, Valentín Ferrero, i Alberto Sanfrutos té acumulats 2,3 milions d’euros i 400 programes, cosa que els ha convertit en uns habituals de les vesprades d’Antena 3.

 

Però les crítiques sobre les intencions poc clares de la cadena van començar a planar este dimarts passat sobre el programa i la sospita de ‘tongo’ de seguida es va estendre per les xarxes socials durant la ronda classificatòria. Els ‘Lobos’ s’enfrontaven a un equip de 4 dones anomenat ‘Las Desnortadas’, que els portaven un avantatge considerable en la prova de la bomba estratègica.

 

Les xarxes acusen '¡BOOM!' d'afavorir els 'Lobos'

Les xarxes acusen ‘¡BOOM!’ d’afavorir als ‘Lobos’ | Antena 3

 

Tot i això, els ‘Lobos’ van conseguir arribar a la bomba classificatòria amb 1.200 euros i les xarxes van esclafir considerant que Juanra Bonet havia llegit més a poc a poc les preguntes de l’equip de ‘Las Desnortadas’ per a que no els donara tant de temps a respondre-les, beneficiant d’eixa manera als ‘Lobos’. Damunt, per si això no fora prou, els espectadors també van voler deixar constància que les preguntes dels ‘Lobos’ eren molt més fàcils de contestar que les de l’equip de les xiques.

 

 

També et pot interessar… 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig