El programa ‘¡BOOM!’, acusat de tracte de favor als ‘Lobos’

Alguns espectadors afirmen que hi va haver 'tongo' en la ronda classificatòria

Alguns espectadors afirmen que hi va haver ‘tongo’ en la ronda classificatòria | Antena 3

 

El programa ‘¡BOOM!’ ha sigut acusat d’oferir un tracte de favor als concursants més veterans del seu espai: els ‘Lobos’. L’equip format per Erundino, Manu Zapata, Valentín Ferrero, i Alberto Sanfrutos té acumulats 2,3 milions d’euros i 400 programes, cosa que els ha convertit en uns habituals de les vesprades d’Antena 3.

 

Però les crítiques sobre les intencions poc clares de la cadena van començar a planar este dimarts passat sobre el programa i la sospita de ‘tongo’ de seguida es va estendre per les xarxes socials durant la ronda classificatòria. Els ‘Lobos’ s’enfrontaven a un equip de 4 dones anomenat ‘Las Desnortadas’, que els portaven un avantatge considerable en la prova de la bomba estratègica.

 

Les xarxes acusen '¡BOOM!' d'afavorir els 'Lobos'

Les xarxes acusen ‘¡BOOM!’ d’afavorir als ‘Lobos’ | Antena 3

 

Tot i això, els ‘Lobos’ van conseguir arribar a la bomba classificatòria amb 1.200 euros i les xarxes van esclafir considerant que Juanra Bonet havia llegit més a poc a poc les preguntes de l’equip de ‘Las Desnortadas’ per a que no els donara tant de temps a respondre-les, beneficiant d’eixa manera als ‘Lobos’. Damunt, per si això no fora prou, els espectadors també van voler deixar constància que les preguntes dels ‘Lobos’ eren molt més fàcils de contestar que les de l’equip de les xiques.

 

 

També et pot interessar… 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.