El programa ‘¡BOOM!’, acusat de tracte de favor als ‘Lobos’

Alguns espectadors afirmen que hi va haver 'tongo' en la ronda classificatòria

Alguns espectadors afirmen que hi va haver ‘tongo’ en la ronda classificatòria | Antena 3

 

El programa ‘¡BOOM!’ ha sigut acusat d’oferir un tracte de favor als concursants més veterans del seu espai: els ‘Lobos’. L’equip format per Erundino, Manu Zapata, Valentín Ferrero, i Alberto Sanfrutos té acumulats 2,3 milions d’euros i 400 programes, cosa que els ha convertit en uns habituals de les vesprades d’Antena 3.

 

Però les crítiques sobre les intencions poc clares de la cadena van començar a planar este dimarts passat sobre el programa i la sospita de ‘tongo’ de seguida es va estendre per les xarxes socials durant la ronda classificatòria. Els ‘Lobos’ s’enfrontaven a un equip de 4 dones anomenat ‘Las Desnortadas’, que els portaven un avantatge considerable en la prova de la bomba estratègica.

 

Les xarxes acusen '¡BOOM!' d'afavorir els 'Lobos'

Les xarxes acusen ‘¡BOOM!’ d’afavorir als ‘Lobos’ | Antena 3

 

Tot i això, els ‘Lobos’ van conseguir arribar a la bomba classificatòria amb 1.200 euros i les xarxes van esclafir considerant que Juanra Bonet havia llegit més a poc a poc les preguntes de l’equip de ‘Las Desnortadas’ per a que no els donara tant de temps a respondre-les, beneficiant d’eixa manera als ‘Lobos’. Damunt, per si això no fora prou, els espectadors també van voler deixar constància que les preguntes dels ‘Lobos’ eren molt més fàcils de contestar que les de l’equip de les xiques.

 

 

També et pot interessar… 

 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.