El programa ‘¡BOOM!’, acusat de tracte de favor als ‘Lobos’

Alguns espectadors afirmen que hi va haver 'tongo' en la ronda classificatòria

Alguns espectadors afirmen que hi va haver ‘tongo’ en la ronda classificatòria | Antena 3

 

El programa ‘¡BOOM!’ ha sigut acusat d’oferir un tracte de favor als concursants més veterans del seu espai: els ‘Lobos’. L’equip format per Erundino, Manu Zapata, Valentín Ferrero, i Alberto Sanfrutos té acumulats 2,3 milions d’euros i 400 programes, cosa que els ha convertit en uns habituals de les vesprades d’Antena 3.

 

Però les crítiques sobre les intencions poc clares de la cadena van començar a planar este dimarts passat sobre el programa i la sospita de ‘tongo’ de seguida es va estendre per les xarxes socials durant la ronda classificatòria. Els ‘Lobos’ s’enfrontaven a un equip de 4 dones anomenat ‘Las Desnortadas’, que els portaven un avantatge considerable en la prova de la bomba estratègica.

 

Les xarxes acusen '¡BOOM!' d'afavorir els 'Lobos'

Les xarxes acusen ‘¡BOOM!’ d’afavorir als ‘Lobos’ | Antena 3

 

Tot i això, els ‘Lobos’ van conseguir arribar a la bomba classificatòria amb 1.200 euros i les xarxes van esclafir considerant que Juanra Bonet havia llegit més a poc a poc les preguntes de l’equip de ‘Las Desnortadas’ per a que no els donara tant de temps a respondre-les, beneficiant d’eixa manera als ‘Lobos’. Damunt, per si això no fora prou, els espectadors també van voler deixar constància que les preguntes dels ‘Lobos’ eren molt més fàcils de contestar que les de l’equip de les xiques.

 

 

També et pot interessar… 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.

Set ferits lleus per la solsida parcial del sostre d’un hotel a Benidorm

Set persones, entre elles un menor de 8 anys i un home de 78, van resultar contusionades després de la solsida parcial del sostre d'un hotel a Benidorm. Cinc afectats van ser traslladats a centres hospitalaris.

El Celta firma una remuntada brillant i afona al València a Mestalla

El Celta de Vigo remunta a Mestalla un gol inicial de Guido Rodríguez amb una segona part irresistible i consolida la seua plaça europea davant un València que va reaccionar massa tard.