El programa ‘¡BOOM!’, acusat de tracte de favor als ‘Lobos’

Alguns espectadors afirmen que hi va haver 'tongo' en la ronda classificatòria

Alguns espectadors afirmen que hi va haver ‘tongo’ en la ronda classificatòria | Antena 3

 

El programa ‘¡BOOM!’ ha sigut acusat d’oferir un tracte de favor als concursants més veterans del seu espai: els ‘Lobos’. L’equip format per Erundino, Manu Zapata, Valentín Ferrero, i Alberto Sanfrutos té acumulats 2,3 milions d’euros i 400 programes, cosa que els ha convertit en uns habituals de les vesprades d’Antena 3.

 

Però les crítiques sobre les intencions poc clares de la cadena van començar a planar este dimarts passat sobre el programa i la sospita de ‘tongo’ de seguida es va estendre per les xarxes socials durant la ronda classificatòria. Els ‘Lobos’ s’enfrontaven a un equip de 4 dones anomenat ‘Las Desnortadas’, que els portaven un avantatge considerable en la prova de la bomba estratègica.

 

Les xarxes acusen '¡BOOM!' d'afavorir els 'Lobos'

Les xarxes acusen ‘¡BOOM!’ d’afavorir als ‘Lobos’ | Antena 3

 

Tot i això, els ‘Lobos’ van conseguir arribar a la bomba classificatòria amb 1.200 euros i les xarxes van esclafir considerant que Juanra Bonet havia llegit més a poc a poc les preguntes de l’equip de ‘Las Desnortadas’ per a que no els donara tant de temps a respondre-les, beneficiant d’eixa manera als ‘Lobos’. Damunt, per si això no fora prou, els espectadors també van voler deixar constància que les preguntes dels ‘Lobos’ eren molt més fàcils de contestar que les de l’equip de les xiques.

 

 

També et pot interessar… 

 

Últimes notícies

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.