Juanra Bonet serà el presentador de ‘¿Quién quiere ser millonario?’

Juanra Bonet serà el nou presentador de '¿Quén quiere ser millonario?'

Juanra Bonet serà el nou presentador de ‘¿Quén quiere ser millonario?’ | ANTENA 3

 

La cadena televisiva Antena 3 vol tornar a incloure en la seua programació el concurs que tantes emocions ha provocat gràcies als seus premis econòmics. Falta molt poc per a què es complisquen vint anys des de la seua primera emissió i ara ‘¿Quién quiere ser millonario?’ tornarà a la pantalla gràcies a Atresmedia.

 

Fins al moment no hi ha cap informació sobre el seu futur horari d’emissió, però sí se sap amb certesa que al front del programa no estarà Carlos Sobera, que havia estat fins ara a càrrec del concurs, sinó que ho serà l’actual presentador de ‘¡Boom!’, Juanra Bonet.

 

Antena 3 vol apostar per este presentador per a iniciar la nova etapa d’este mític format, ja que la seua trajectòria professional ha adquirit molta fama en els últims anys, gràcies a la seua proximitat amb el públic i el seu caràcter humorístic. La bona relació que manté amb l’audiència el va portar a presentar amb Eva González els directes dels programes de ‘La Voz Kids’ i de ‘La Voz’.

 

Juanra Bonet en una imatge promocional

Juanra Bonet s’ha convertit en un dels rostres més coneguts d’Atresmedia gràcies al seu carisma | ANTENA 3

 

Un programa molt ben rebut per l’audiència

Carlos Sobera mentre presentava '¿Quién quiere ser millonario?'

Carlos Sobera mentres presentava ‘¿Quién quiere ser millonario?’ en Telecinco  | TELECINCO

 

Tot i que en un principi ‘¿Quién quiere ser millonario?’ es va emetre en la cadena de Telecinco amb Carlos Sobera com a presentador, més avant Antena 3 va adquirir els drets del concurs i el va afegir a la seua cartellera d’entreteniment en l’any 2005, on va estar durant tres anys, fins al 2008.

 

Quasi quatre anys després, La Sexta i Antena 3 es van unir per a donar llum a un nou projecte, ‘El Millonario’, que va ser presentat per la valenciana Nuria Roca. Per desgràcia, el nou format es va cancel·lar uns pocs mesos després a causa dels baixos índex d’audiència, i fins ara no havien hagut intencions de recuperar el famós programa original.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.