9.4 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Juanra Bonet serà el presentador de ‘¿Quién quiere ser millonario?’

Juanra Bonet serà el nou presentador de '¿Quén quiere ser millonario?'

Juanra Bonet serà el nou presentador de ‘¿Quén quiere ser millonario?’ | ANTENA 3

 

La cadena televisiva Antena 3 vol tornar a incloure en la seua programació el concurs que tantes emocions ha provocat gràcies als seus premis econòmics. Falta molt poc per a què es complisquen vint anys des de la seua primera emissió i ara ‘¿Quién quiere ser millonario?’ tornarà a la pantalla gràcies a Atresmedia.

 

Fins al moment no hi ha cap informació sobre el seu futur horari d’emissió, però sí se sap amb certesa que al front del programa no estarà Carlos Sobera, que havia estat fins ara a càrrec del concurs, sinó que ho serà l’actual presentador de ‘¡Boom!’, Juanra Bonet.

 

Antena 3 vol apostar per este presentador per a iniciar la nova etapa d’este mític format, ja que la seua trajectòria professional ha adquirit molta fama en els últims anys, gràcies a la seua proximitat amb el públic i el seu caràcter humorístic. La bona relació que manté amb l’audiència el va portar a presentar amb Eva González els directes dels programes de ‘La Voz Kids’ i de ‘La Voz’.

 

Juanra Bonet en una imatge promocional

Juanra Bonet s’ha convertit en un dels rostres més coneguts d’Atresmedia gràcies al seu carisma | ANTENA 3

 

Un programa molt ben rebut per l’audiència

Carlos Sobera mentre presentava '¿Quién quiere ser millonario?'

Carlos Sobera mentres presentava ‘¿Quién quiere ser millonario?’ en Telecinco  | TELECINCO

 

Tot i que en un principi ‘¿Quién quiere ser millonario?’ es va emetre en la cadena de Telecinco amb Carlos Sobera com a presentador, més avant Antena 3 va adquirir els drets del concurs i el va afegir a la seua cartellera d’entreteniment en l’any 2005, on va estar durant tres anys, fins al 2008.

 

Quasi quatre anys després, La Sexta i Antena 3 es van unir per a donar llum a un nou projecte, ‘El Millonario’, que va ser presentat per la valenciana Nuria Roca. Per desgràcia, el nou format es va cancel·lar uns pocs mesos després a causa dels baixos índex d’audiència, i fins ara no havien hagut intencions de recuperar el famós programa original.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.