Juanra Bonet serà el presentador de ‘¿Quién quiere ser millonario?’

Juanra Bonet serà el nou presentador de '¿Quén quiere ser millonario?'

Juanra Bonet serà el nou presentador de ‘¿Quén quiere ser millonario?’ | ANTENA 3

 

La cadena televisiva Antena 3 vol tornar a incloure en la seua programació el concurs que tantes emocions ha provocat gràcies als seus premis econòmics. Falta molt poc per a què es complisquen vint anys des de la seua primera emissió i ara ‘¿Quién quiere ser millonario?’ tornarà a la pantalla gràcies a Atresmedia.

 

Fins al moment no hi ha cap informació sobre el seu futur horari d’emissió, però sí se sap amb certesa que al front del programa no estarà Carlos Sobera, que havia estat fins ara a càrrec del concurs, sinó que ho serà l’actual presentador de ‘¡Boom!’, Juanra Bonet.

 

Antena 3 vol apostar per este presentador per a iniciar la nova etapa d’este mític format, ja que la seua trajectòria professional ha adquirit molta fama en els últims anys, gràcies a la seua proximitat amb el públic i el seu caràcter humorístic. La bona relació que manté amb l’audiència el va portar a presentar amb Eva González els directes dels programes de ‘La Voz Kids’ i de ‘La Voz’.

 

Juanra Bonet en una imatge promocional

Juanra Bonet s’ha convertit en un dels rostres més coneguts d’Atresmedia gràcies al seu carisma | ANTENA 3

 

Un programa molt ben rebut per l’audiència

Carlos Sobera mentre presentava '¿Quién quiere ser millonario?'

Carlos Sobera mentres presentava ‘¿Quién quiere ser millonario?’ en Telecinco  | TELECINCO

 

Tot i que en un principi ‘¿Quién quiere ser millonario?’ es va emetre en la cadena de Telecinco amb Carlos Sobera com a presentador, més avant Antena 3 va adquirir els drets del concurs i el va afegir a la seua cartellera d’entreteniment en l’any 2005, on va estar durant tres anys, fins al 2008.

 

Quasi quatre anys després, La Sexta i Antena 3 es van unir per a donar llum a un nou projecte, ‘El Millonario’, que va ser presentat per la valenciana Nuria Roca. Per desgràcia, el nou format es va cancel·lar uns pocs mesos després a causa dels baixos índex d’audiència, i fins ara no havien hagut intencions de recuperar el famós programa original.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.