Sandra Barneda destapa a José Luis Moreno: Em va dir que m’anava a tallar el coll

L’any 2014 José Luis Moreno va protagonitzar una de les seues aparicions més lamentables en televisió. El presentador va acceptar ser entrevistat en el programa de Telecinco ‘Hable con ellas‘, sense saber que s’estava ficant en la gola del llop. L’empresari i productor espanyol creia que anava al programa a repassar la seua extensa trajectòria en la televisió, sense saber que el contingut estava a punt de canviar.

Les conductores del programa van començar a parlar-li del que ocorria darrere de les càmeres i de les queixes que tenien molts professionals sobre el tracte que li havien donat. Concretament Sandra Barneda va ser molt dura amb ell i va intentar que admetera que no sempre havia sigut un bon pagador.

Alguna cosa que va molestar molt a José Luis Moreno i que anteriorment eixe mateix programa, havia concedit una entrevista en la qual Yolanda Ramos li va traure els colors per haver-li de bastants diners. Moreno no estava disposat a tornar a caure en el mateix parany i encara que en directe va intentar mantindre les maneres. El pitjor va arribar quan el programa es va anar a publicitat.

Amenaçes

 

Després de la detenció de José Luis Moreno, acusat de liderar un entramat empresarial de més de 700 mercantils per a blanquejar a tercers diners procedents del tràfic de drogues, ha anat eixint a la llum nombrosos afectats, anònims i celebrities, afectats pel productor i empresari.

Un dels testimoniatges més impactants ho va donar este dimecres Sandra Barneda, que va tindre una forta topada fa uns anys amb Moreno i va patir en carns pròpies el seu caràcter.

“En ‘Hable con ellas’ ho vaig viure en primera persona… en una pausa publicitària em va dir que m’anava a tallar el coll si continuava preguntant com vaig preguntar”, va assegurar la presentadora en ‘Sálvame’. “M’ho va repetir diverses vegades: et tallaré el coll, et tallaré el coll“.

Per a Barneda, Moreno és “un símbol d’una Espanya que ja ha desaparegut“. “Estava acostumat a tindre impunitat i a actuar des de la màfia més retrògrada i des del poder que, crec, forma part d’una altra època”, va assenyalar.

A més, ‘Sálvame’ va emetre els àudios d’eixa discussió en publicitat on es veu a un José Luis Moreno molt agressiu: “Però és que tu et creus que m’importa a mi tres caralls que t’ofengues tu? Tu qui eres?”, li etzibava a Sandra, que arribava a dir-li: “Perdona, no em parles així”.

“Com que no et parle així? No em parles tu a mi així. Qui eres? Que fas? Quina és la teua carrera?… Ni una més, ni una més”, li etzibava el productor televisiu emportant-se el dit al coll.

Altres personatges que hi han tingut una mala experiencia amb el productor

 

La periodista, escriptora i presentadora no ha sigut l’única que ha alçat la veu contra el productor.  Yolanda  Ramos, Serafín Zubiri, Miguel Lago, Lydia Lozano i altres tants companys de la professió, mediàtics i anònims, han parlat de l’empresari madrileny abans i després que isquera a la llum la notícia de la seua detenció.

Han sigut molt sonats els casos de personalitats que denuncien que el productor de televisió els ha deixat a deure diners. No obstant això, hi ha altres elements truculents que sobrevolen al conegut ventríloc, com la presència d’alguns homes del món de l’espectacle -ja foren cantants, models, actors…- que han viscut a la seua casa, alguns dels quals han parlat d’una relació que sembla alguna cosa més que amistat.

 

Rafa Mora ha deixat entreveure una cosa similar, encara que en menor mesura, que li va marcar en la seua trobada amb José Luis Moreno en 2013 gràcies a la seua participació en la seua sèrie ‘Esposados’, de Telecinco. Així, el col·laborador va parlar de les suposades intencions que tindria José Luis Moreno amb ell: “Vaig notar que em desitjava”.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.