Sandra Barneda destapa a José Luis Moreno: Em va dir que m’anava a tallar el coll

L’any 2014 José Luis Moreno va protagonitzar una de les seues aparicions més lamentables en televisió. El presentador va acceptar ser entrevistat en el programa de Telecinco ‘Hable con ellas‘, sense saber que s’estava ficant en la gola del llop. L’empresari i productor espanyol creia que anava al programa a repassar la seua extensa trajectòria en la televisió, sense saber que el contingut estava a punt de canviar.

Les conductores del programa van començar a parlar-li del que ocorria darrere de les càmeres i de les queixes que tenien molts professionals sobre el tracte que li havien donat. Concretament Sandra Barneda va ser molt dura amb ell i va intentar que admetera que no sempre havia sigut un bon pagador.

Alguna cosa que va molestar molt a José Luis Moreno i que anteriorment eixe mateix programa, havia concedit una entrevista en la qual Yolanda Ramos li va traure els colors per haver-li de bastants diners. Moreno no estava disposat a tornar a caure en el mateix parany i encara que en directe va intentar mantindre les maneres. El pitjor va arribar quan el programa es va anar a publicitat.

Amenaçes

 

Després de la detenció de José Luis Moreno, acusat de liderar un entramat empresarial de més de 700 mercantils per a blanquejar a tercers diners procedents del tràfic de drogues, ha anat eixint a la llum nombrosos afectats, anònims i celebrities, afectats pel productor i empresari.

Un dels testimoniatges més impactants ho va donar este dimecres Sandra Barneda, que va tindre una forta topada fa uns anys amb Moreno i va patir en carns pròpies el seu caràcter.

“En ‘Hable con ellas’ ho vaig viure en primera persona… en una pausa publicitària em va dir que m’anava a tallar el coll si continuava preguntant com vaig preguntar”, va assegurar la presentadora en ‘Sálvame’. “M’ho va repetir diverses vegades: et tallaré el coll, et tallaré el coll“.

Per a Barneda, Moreno és “un símbol d’una Espanya que ja ha desaparegut“. “Estava acostumat a tindre impunitat i a actuar des de la màfia més retrògrada i des del poder que, crec, forma part d’una altra època”, va assenyalar.

A més, ‘Sálvame’ va emetre els àudios d’eixa discussió en publicitat on es veu a un José Luis Moreno molt agressiu: “Però és que tu et creus que m’importa a mi tres caralls que t’ofengues tu? Tu qui eres?”, li etzibava a Sandra, que arribava a dir-li: “Perdona, no em parles així”.

“Com que no et parle així? No em parles tu a mi així. Qui eres? Que fas? Quina és la teua carrera?… Ni una més, ni una més”, li etzibava el productor televisiu emportant-se el dit al coll.

Altres personatges que hi han tingut una mala experiencia amb el productor

 

La periodista, escriptora i presentadora no ha sigut l’única que ha alçat la veu contra el productor.  Yolanda  Ramos, Serafín Zubiri, Miguel Lago, Lydia Lozano i altres tants companys de la professió, mediàtics i anònims, han parlat de l’empresari madrileny abans i després que isquera a la llum la notícia de la seua detenció.

Han sigut molt sonats els casos de personalitats que denuncien que el productor de televisió els ha deixat a deure diners. No obstant això, hi ha altres elements truculents que sobrevolen al conegut ventríloc, com la presència d’alguns homes del món de l’espectacle -ja foren cantants, models, actors…- que han viscut a la seua casa, alguns dels quals han parlat d’una relació que sembla alguna cosa més que amistat.

 

Rafa Mora ha deixat entreveure una cosa similar, encara que en menor mesura, que li va marcar en la seua trobada amb José Luis Moreno en 2013 gràcies a la seua participació en la seua sèrie ‘Esposados’, de Telecinco. Així, el col·laborador va parlar de les suposades intencions que tindria José Luis Moreno amb ell: “Vaig notar que em desitjava”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.