Sandra Barneda destapa a José Luis Moreno: Em va dir que m’anava a tallar el coll

L’any 2014 José Luis Moreno va protagonitzar una de les seues aparicions més lamentables en televisió. El presentador va acceptar ser entrevistat en el programa de Telecinco ‘Hable con ellas‘, sense saber que s’estava ficant en la gola del llop. L’empresari i productor espanyol creia que anava al programa a repassar la seua extensa trajectòria en la televisió, sense saber que el contingut estava a punt de canviar.

Les conductores del programa van començar a parlar-li del que ocorria darrere de les càmeres i de les queixes que tenien molts professionals sobre el tracte que li havien donat. Concretament Sandra Barneda va ser molt dura amb ell i va intentar que admetera que no sempre havia sigut un bon pagador.

Alguna cosa que va molestar molt a José Luis Moreno i que anteriorment eixe mateix programa, havia concedit una entrevista en la qual Yolanda Ramos li va traure els colors per haver-li de bastants diners. Moreno no estava disposat a tornar a caure en el mateix parany i encara que en directe va intentar mantindre les maneres. El pitjor va arribar quan el programa es va anar a publicitat.

Amenaçes

 

Després de la detenció de José Luis Moreno, acusat de liderar un entramat empresarial de més de 700 mercantils per a blanquejar a tercers diners procedents del tràfic de drogues, ha anat eixint a la llum nombrosos afectats, anònims i celebrities, afectats pel productor i empresari.

Un dels testimoniatges més impactants ho va donar este dimecres Sandra Barneda, que va tindre una forta topada fa uns anys amb Moreno i va patir en carns pròpies el seu caràcter.

«En ‘Hable con ellas’ ho vaig viure en primera persona… en una pausa publicitària em va dir que m’anava a tallar el coll si continuava preguntant com vaig preguntar», va assegurar la presentadora en ‘Sálvame’. «M’ho va repetir diverses vegades: et tallaré el coll, et tallaré el coll«.

Per a Barneda, Moreno és «un símbol d’una Espanya que ja ha desaparegut«. «Estava acostumat a tindre impunitat i a actuar des de la màfia més retrògrada i des del poder que, crec, forma part d’una altra època», va assenyalar.

A més, ‘Sálvame’ va emetre els àudios d’eixa discussió en publicitat on es veu a un José Luis Moreno molt agressiu: «Però és que tu et creus que m’importa a mi tres caralls que t’ofengues tu? Tu qui eres?», li etzibava a Sandra, que arribava a dir-li: «Perdona, no em parles així».

«Com que no et parle així? No em parles tu a mi així. Qui eres? Que fas? Quina és la teua carrera?… Ni una més, ni una més», li etzibava el productor televisiu emportant-se el dit al coll.

Altres personatges que hi han tingut una mala experiencia amb el productor

 

La periodista, escriptora i presentadora no ha sigut l’única que ha alçat la veu contra el productor.  Yolanda  Ramos, Serafín Zubiri, Miguel Lago, Lydia Lozano i altres tants companys de la professió, mediàtics i anònims, han parlat de l’empresari madrileny abans i després que isquera a la llum la notícia de la seua detenció.

Han sigut molt sonats els casos de personalitats que denuncien que el productor de televisió els ha deixat a deure diners. No obstant això, hi ha altres elements truculents que sobrevolen al conegut ventríloc, com la presència d’alguns homes del món de l’espectacle -ja foren cantants, models, actors…- que han viscut a la seua casa, alguns dels quals han parlat d’una relació que sembla alguna cosa més que amistat.

 

Rafa Mora ha deixat entreveure una cosa similar, encara que en menor mesura, que li va marcar en la seua trobada amb José Luis Moreno en 2013 gràcies a la seua participació en la seua sèrie ‘Esposados’, de Telecinco. Així, el col·laborador va parlar de les suposades intencions que tindria José Luis Moreno amb ell: «Vaig notar que em desitjava».

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.