Sandra Barneda destapa a José Luis Moreno: Em va dir que m’anava a tallar el coll

L’any 2014 José Luis Moreno va protagonitzar una de les seues aparicions més lamentables en televisió. El presentador va acceptar ser entrevistat en el programa de Telecinco ‘Hable con ellas‘, sense saber que s’estava ficant en la gola del llop. L’empresari i productor espanyol creia que anava al programa a repassar la seua extensa trajectòria en la televisió, sense saber que el contingut estava a punt de canviar.

Les conductores del programa van començar a parlar-li del que ocorria darrere de les càmeres i de les queixes que tenien molts professionals sobre el tracte que li havien donat. Concretament Sandra Barneda va ser molt dura amb ell i va intentar que admetera que no sempre havia sigut un bon pagador.

Alguna cosa que va molestar molt a José Luis Moreno i que anteriorment eixe mateix programa, havia concedit una entrevista en la qual Yolanda Ramos li va traure els colors per haver-li de bastants diners. Moreno no estava disposat a tornar a caure en el mateix parany i encara que en directe va intentar mantindre les maneres. El pitjor va arribar quan el programa es va anar a publicitat.

Amenaçes

 

Després de la detenció de José Luis Moreno, acusat de liderar un entramat empresarial de més de 700 mercantils per a blanquejar a tercers diners procedents del tràfic de drogues, ha anat eixint a la llum nombrosos afectats, anònims i celebrities, afectats pel productor i empresari.

Un dels testimoniatges més impactants ho va donar este dimecres Sandra Barneda, que va tindre una forta topada fa uns anys amb Moreno i va patir en carns pròpies el seu caràcter.

«En ‘Hable con ellas’ ho vaig viure en primera persona… en una pausa publicitària em va dir que m’anava a tallar el coll si continuava preguntant com vaig preguntar», va assegurar la presentadora en ‘Sálvame’. «M’ho va repetir diverses vegades: et tallaré el coll, et tallaré el coll«.

Per a Barneda, Moreno és «un símbol d’una Espanya que ja ha desaparegut«. «Estava acostumat a tindre impunitat i a actuar des de la màfia més retrògrada i des del poder que, crec, forma part d’una altra època», va assenyalar.

A més, ‘Sálvame’ va emetre els àudios d’eixa discussió en publicitat on es veu a un José Luis Moreno molt agressiu: «Però és que tu et creus que m’importa a mi tres caralls que t’ofengues tu? Tu qui eres?», li etzibava a Sandra, que arribava a dir-li: «Perdona, no em parles així».

«Com que no et parle així? No em parles tu a mi així. Qui eres? Que fas? Quina és la teua carrera?… Ni una més, ni una més», li etzibava el productor televisiu emportant-se el dit al coll.

Altres personatges que hi han tingut una mala experiencia amb el productor

 

La periodista, escriptora i presentadora no ha sigut l’única que ha alçat la veu contra el productor.  Yolanda  Ramos, Serafín Zubiri, Miguel Lago, Lydia Lozano i altres tants companys de la professió, mediàtics i anònims, han parlat de l’empresari madrileny abans i després que isquera a la llum la notícia de la seua detenció.

Han sigut molt sonats els casos de personalitats que denuncien que el productor de televisió els ha deixat a deure diners. No obstant això, hi ha altres elements truculents que sobrevolen al conegut ventríloc, com la presència d’alguns homes del món de l’espectacle -ja foren cantants, models, actors…- que han viscut a la seua casa, alguns dels quals han parlat d’una relació que sembla alguna cosa més que amistat.

 

Rafa Mora ha deixat entreveure una cosa similar, encara que en menor mesura, que li va marcar en la seua trobada amb José Luis Moreno en 2013 gràcies a la seua participació en la seua sèrie ‘Esposados’, de Telecinco. Així, el col·laborador va parlar de les suposades intencions que tindria José Luis Moreno amb ell: «Vaig notar que em desitjava».

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.