‘El muerto justo’, la nova secció de ‘Sálvame’ ha indignat a l’audiència

.Lydia Lozano tornava a ‘Sálvame’ després d’haver copat centenars de titulars per la seua últim ‘terra engul-me’ en directe. Tot va començar quan va informar de la mort del torero José María Manzanares, que havia mort en 2014. «Ho he llegit este matí», assegurava la periodista.

Al principi la resta dels seus companys es van alarmar perquè van pensar que es tractava del fill del torero, de el mateix nom i de 39 anys. Matamoros, que guarda relació amb ell, es quedava ‘en xoc’. Però prompte va descobrir el lapsus de Lydia.

Al final va resultar que Lydia va haver de demanar perdó a la família. «M’havia saltat la notícia per Google i una persona m’ho ha dit», es va justificar. Però la notícia no tenia res a veure. La seua fallada prompte es va fer viral i va ser d’allò més comentat.

 

 

‘El muerto justo’, el nou joc de ‘Sálvame’

Ahir ‘Sálvame’ va voler aprofitar l’error de la seua col·laboradora per organitzar un joc una mica macabre. L’objectiu del joc, que s’ha basat en ‘El precio justo’, ha estat posar a prova les habilitats de Lydia. Així doncs, sota el títol ‘El muerto justo’, Paz Padilla ha proposat un llistat de noms de famosos perquè Lydia siga capaç de dir si segueixen vius o estan morts.

En esta llista hi ha actrius i actors que segueixen vius, i que de ben segur no els haurà agradat el joc. De fet, les xarxes socials han esclatat contra el programa al·legant que no es pot fer broma sobre la mort i que la direcció del programa hauria de prendre mesures.

Altres espectadors han suggerit que facen un gir en el programa i que diguen noms dels seus familiars per veure el mal que poden fer. Un cop més, el programa ha demostrat que no tenen en compte les crítiques i que són capaços de fer qualsevol classe de secció, sense pensar en els seus espectadors.

 

 

Tot i això, és molt habitual veure nous col·laboradors al plató de ‘Sálvame’, ja que dona dinamisme al programa.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.