‘El muerto justo’, la nova secció de ‘Sálvame’ ha indignat a l’audiència

.Lydia Lozano tornava a ‘Sálvame’ després d’haver copat centenars de titulars per la seua últim ‘terra engul-me’ en directe. Tot va començar quan va informar de la mort del torero José María Manzanares, que havia mort en 2014. «Ho he llegit este matí», assegurava la periodista.

Al principi la resta dels seus companys es van alarmar perquè van pensar que es tractava del fill del torero, de el mateix nom i de 39 anys. Matamoros, que guarda relació amb ell, es quedava ‘en xoc’. Però prompte va descobrir el lapsus de Lydia.

Al final va resultar que Lydia va haver de demanar perdó a la família. «M’havia saltat la notícia per Google i una persona m’ho ha dit», es va justificar. Però la notícia no tenia res a veure. La seua fallada prompte es va fer viral i va ser d’allò més comentat.

 

 

‘El muerto justo’, el nou joc de ‘Sálvame’

Ahir ‘Sálvame’ va voler aprofitar l’error de la seua col·laboradora per organitzar un joc una mica macabre. L’objectiu del joc, que s’ha basat en ‘El precio justo’, ha estat posar a prova les habilitats de Lydia. Així doncs, sota el títol ‘El muerto justo’, Paz Padilla ha proposat un llistat de noms de famosos perquè Lydia siga capaç de dir si segueixen vius o estan morts.

En esta llista hi ha actrius i actors que segueixen vius, i que de ben segur no els haurà agradat el joc. De fet, les xarxes socials han esclatat contra el programa al·legant que no es pot fer broma sobre la mort i que la direcció del programa hauria de prendre mesures.

Altres espectadors han suggerit que facen un gir en el programa i que diguen noms dels seus familiars per veure el mal que poden fer. Un cop més, el programa ha demostrat que no tenen en compte les crítiques i que són capaços de fer qualsevol classe de secció, sense pensar en els seus espectadors.

 

 

Tot i això, és molt habitual veure nous col·laboradors al plató de ‘Sálvame’, ja que dona dinamisme al programa.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU