‘El muerto justo’, la nova secció de ‘Sálvame’ ha indignat a l’audiència

.Lydia Lozano tornava a ‘Sálvame’ després d’haver copat centenars de titulars per la seua últim ‘terra engul-me’ en directe. Tot va començar quan va informar de la mort del torero José María Manzanares, que havia mort en 2014. “Ho he llegit este matí”, assegurava la periodista.

Al principi la resta dels seus companys es van alarmar perquè van pensar que es tractava del fill del torero, de el mateix nom i de 39 anys. Matamoros, que guarda relació amb ell, es quedava ‘en xoc’. Però prompte va descobrir el lapsus de Lydia.

Al final va resultar que Lydia va haver de demanar perdó a la família. “M’havia saltat la notícia per Google i una persona m’ho ha dit”, es va justificar. Però la notícia no tenia res a veure. La seua fallada prompte es va fer viral i va ser d’allò més comentat.

 

 

‘El muerto justo’, el nou joc de ‘Sálvame’

Ahir ‘Sálvame’ va voler aprofitar l’error de la seua col·laboradora per organitzar un joc una mica macabre. L’objectiu del joc, que s’ha basat en ‘El precio justo’, ha estat posar a prova les habilitats de Lydia. Així doncs, sota el títol ‘El muerto justo’, Paz Padilla ha proposat un llistat de noms de famosos perquè Lydia siga capaç de dir si segueixen vius o estan morts.

En esta llista hi ha actrius i actors que segueixen vius, i que de ben segur no els haurà agradat el joc. De fet, les xarxes socials han esclatat contra el programa al·legant que no es pot fer broma sobre la mort i que la direcció del programa hauria de prendre mesures.

Altres espectadors han suggerit que facen un gir en el programa i que diguen noms dels seus familiars per veure el mal que poden fer. Un cop més, el programa ha demostrat que no tenen en compte les crítiques i que són capaços de fer qualsevol classe de secció, sense pensar en els seus espectadors.

 

 

Tot i això, és molt habitual veure nous col·laboradors al plató de ‘Sálvame’, ja que dona dinamisme al programa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.