‘El muerto justo’, la nova secció de ‘Sálvame’ ha indignat a l’audiència

.Lydia Lozano tornava a ‘Sálvame’ després d’haver copat centenars de titulars per la seua últim ‘terra engul-me’ en directe. Tot va començar quan va informar de la mort del torero José María Manzanares, que havia mort en 2014. «Ho he llegit este matí», assegurava la periodista.

Al principi la resta dels seus companys es van alarmar perquè van pensar que es tractava del fill del torero, de el mateix nom i de 39 anys. Matamoros, que guarda relació amb ell, es quedava ‘en xoc’. Però prompte va descobrir el lapsus de Lydia.

Al final va resultar que Lydia va haver de demanar perdó a la família. «M’havia saltat la notícia per Google i una persona m’ho ha dit», es va justificar. Però la notícia no tenia res a veure. La seua fallada prompte es va fer viral i va ser d’allò més comentat.

 

 

‘El muerto justo’, el nou joc de ‘Sálvame’

Ahir ‘Sálvame’ va voler aprofitar l’error de la seua col·laboradora per organitzar un joc una mica macabre. L’objectiu del joc, que s’ha basat en ‘El precio justo’, ha estat posar a prova les habilitats de Lydia. Així doncs, sota el títol ‘El muerto justo’, Paz Padilla ha proposat un llistat de noms de famosos perquè Lydia siga capaç de dir si segueixen vius o estan morts.

En esta llista hi ha actrius i actors que segueixen vius, i que de ben segur no els haurà agradat el joc. De fet, les xarxes socials han esclatat contra el programa al·legant que no es pot fer broma sobre la mort i que la direcció del programa hauria de prendre mesures.

Altres espectadors han suggerit que facen un gir en el programa i que diguen noms dels seus familiars per veure el mal que poden fer. Un cop més, el programa ha demostrat que no tenen en compte les crítiques i que són capaços de fer qualsevol classe de secció, sense pensar en els seus espectadors.

 

 

Tot i això, és molt habitual veure nous col·laboradors al plató de ‘Sálvame’, ja que dona dinamisme al programa.

Últimes notícies

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre avisos previs del desbordament en la DANA

María José Catalá ha declarat com a testimoni que l’Ajuntament de València no va rebre cap avís específic sobre el desbordament del barranc del Poyo durant la DANA i ha assegurat que només va tindre constància de la gravetat quan La Torre ja estava totalment inundada.

Temperatures de fins a 42 graus posen en avís roig el litoral de València este dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València per màximes de 42 graus al prelitoral, i manté diversos avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tota la Comunitat Valenciana.

El Valencia CF començarà la Lliga una setmana més tard per l’ajornament contra el Betis

El Valencia CF iniciarà LaLiga EA Sports 2026-27 una setmana més tard del previst per l’ajornament del partit de la primera jornada contra el Betis, que s’ha reprogramat per al 25 d’agost a Mestalla.

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.

La ‘prioritat nacional’ marcarà les ajudes d’habitatge i servicis socials en els pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat de 2026 incorporen per primera vegada el principi de prioritat nacional en les polítiques d’habitatge i servicis socials, amb el suport del PP, segons ha destacat el síndic José María Llanos.