‘El muerto justo’, la nova secció de ‘Sálvame’ ha indignat a l’audiència

.Lydia Lozano tornava a ‘Sálvame’ després d’haver copat centenars de titulars per la seua últim ‘terra engul-me’ en directe. Tot va començar quan va informar de la mort del torero José María Manzanares, que havia mort en 2014. «Ho he llegit este matí», assegurava la periodista.

Al principi la resta dels seus companys es van alarmar perquè van pensar que es tractava del fill del torero, de el mateix nom i de 39 anys. Matamoros, que guarda relació amb ell, es quedava ‘en xoc’. Però prompte va descobrir el lapsus de Lydia.

Al final va resultar que Lydia va haver de demanar perdó a la família. «M’havia saltat la notícia per Google i una persona m’ho ha dit», es va justificar. Però la notícia no tenia res a veure. La seua fallada prompte es va fer viral i va ser d’allò més comentat.

 

 

‘El muerto justo’, el nou joc de ‘Sálvame’

Ahir ‘Sálvame’ va voler aprofitar l’error de la seua col·laboradora per organitzar un joc una mica macabre. L’objectiu del joc, que s’ha basat en ‘El precio justo’, ha estat posar a prova les habilitats de Lydia. Així doncs, sota el títol ‘El muerto justo’, Paz Padilla ha proposat un llistat de noms de famosos perquè Lydia siga capaç de dir si segueixen vius o estan morts.

En esta llista hi ha actrius i actors que segueixen vius, i que de ben segur no els haurà agradat el joc. De fet, les xarxes socials han esclatat contra el programa al·legant que no es pot fer broma sobre la mort i que la direcció del programa hauria de prendre mesures.

Altres espectadors han suggerit que facen un gir en el programa i que diguen noms dels seus familiars per veure el mal que poden fer. Un cop més, el programa ha demostrat que no tenen en compte les crítiques i que són capaços de fer qualsevol classe de secció, sense pensar en els seus espectadors.

 

 

Tot i això, és molt habitual veure nous col·laboradors al plató de ‘Sálvame’, ja que dona dinamisme al programa.

Últimes notícies

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.

El Medusa de Cullera arreplega 185.000 assistents i posa data a l’edició del 2027

La dotzena edició del Festival Medusa de Cullera ha congregat prop de 185.000 persones, ha superat les previsions i ha confirmat ja les dates de la 13a edició, que se celebrarà del 12 al 16 d’agost de 2027.