Toñi Moreno confirma el seu embaràs

Toñi Moreno confirma el seu embaràs

Toñi Moreno confirma el seu embaràs | INSTAGRAM

 

Fa dos dies la revista ‘Lecturas’ publicava en exclusiva la notícia que la periodista Toñi Moreno estava embarassada als seus 46 anys. Ara, a la presentadora de ‘MYHYV’ no li ha quedat més remei que confirmar la notícia en un vídeo que ha compartit a través d’Instagram.

 

La presentadora explicava en el vídeo que, en arribar al departament de sastreria, havia demanat les revistes per a vore les fotografies de la boda de Belén Esteban, amb la sorpresa que es va trobar amb la seua imatge a la portada de la revista ‘Lecturas’ anunciant el seu embaràs.

 

La presentadora s’ha pres el tema amb humor, tot i que en un primer moment, reconeix que no havia encaixat massa bé que es destapara tan prompte la notícia: «Al principi no m’ho he pres massa bé perquè estic de poc de temps i en estos temes s’ha de ser molt prudent i esperar, com a mínim, fins als 3 mesos. Però com és la veritat… A demés, diuen que no es pot amagar ni els diners ni l’embaràs i com que jo estic pelada…». 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias a todos por vuestro cariño !!!

Una publicación compartida de Toñi Moreno (@tmoreno73) el

 

Fent gala del seu bon humor, la presentadora ha reconegut que potser no ha guardat el secret de la millor manera possible: «Primer vullc donar l’enhorabona als meus companys de ‘Lecturas’ perquè sóc una bocuda i segur que li ho hauré dit a algú que no devia».

 

Sobre això, la presentadora ha recordat que intenta mantindre la seua vida privada a resguard i que vol portar tot el tema amb molta tranquil·litat. També ha volgut agrair totes les felicitacions que està rebent i el vídeo s’ha omplit de seguida de comentaris d’enhorabona de personatges famosos com Jorge Javier Vázquez, Laura Matamoros o Risto Mejide.

 

Toñi al programa 'MYHYV'

Toñi en el programa ‘MYHYV’ | CUATRO

 

La periodista també ha rebut les felicitacions per part del programa que presenta, ‘MYHYV’, que li ha regalat un ram de flors per a donar-li l’enhorabona. En directe, en el mateix programa, la presentadora confessava que pràcticament li havia donat un atac en vore la portada de la revista, explicant els motius pels quals no s’havia atrevit a dir res encara: «Ho he passat molt malament per a arribar fins ací. Vullc ser prudent, no ho vullc celebrar encara. Sóc molt supersticiosa».

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.