Toñi Moreno confirma el seu embaràs

Toñi Moreno confirma el seu embaràs

Toñi Moreno confirma el seu embaràs | INSTAGRAM

 

Fa dos dies la revista ‘Lecturas’ publicava en exclusiva la notícia que la periodista Toñi Moreno estava embarassada als seus 46 anys. Ara, a la presentadora de ‘MYHYV’ no li ha quedat més remei que confirmar la notícia en un vídeo que ha compartit a través d’Instagram.

 

La presentadora explicava en el vídeo que, en arribar al departament de sastreria, havia demanat les revistes per a vore les fotografies de la boda de Belén Esteban, amb la sorpresa que es va trobar amb la seua imatge a la portada de la revista ‘Lecturas’ anunciant el seu embaràs.

 

La presentadora s’ha pres el tema amb humor, tot i que en un primer moment, reconeix que no havia encaixat massa bé que es destapara tan prompte la notícia: «Al principi no m’ho he pres massa bé perquè estic de poc de temps i en estos temes s’ha de ser molt prudent i esperar, com a mínim, fins als 3 mesos. Però com és la veritat… A demés, diuen que no es pot amagar ni els diners ni l’embaràs i com que jo estic pelada…». 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias a todos por vuestro cariño !!!

Una publicación compartida de Toñi Moreno (@tmoreno73) el

 

Fent gala del seu bon humor, la presentadora ha reconegut que potser no ha guardat el secret de la millor manera possible: «Primer vullc donar l’enhorabona als meus companys de ‘Lecturas’ perquè sóc una bocuda i segur que li ho hauré dit a algú que no devia».

 

Sobre això, la presentadora ha recordat que intenta mantindre la seua vida privada a resguard i que vol portar tot el tema amb molta tranquil·litat. També ha volgut agrair totes les felicitacions que està rebent i el vídeo s’ha omplit de seguida de comentaris d’enhorabona de personatges famosos com Jorge Javier Vázquez, Laura Matamoros o Risto Mejide.

 

Toñi al programa 'MYHYV'

Toñi en el programa ‘MYHYV’ | CUATRO

 

La periodista també ha rebut les felicitacions per part del programa que presenta, ‘MYHYV’, que li ha regalat un ram de flors per a donar-li l’enhorabona. En directe, en el mateix programa, la presentadora confessava que pràcticament li havia donat un atac en vore la portada de la revista, explicant els motius pels quals no s’havia atrevit a dir res encara: «Ho he passat molt malament per a arribar fins ací. Vullc ser prudent, no ho vullc celebrar encara. Sóc molt supersticiosa».

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.
FILMOTECA D'ESTIU