Toñi Moreno confirma el seu embaràs

Toñi Moreno confirma el seu embaràs

Toñi Moreno confirma el seu embaràs | INSTAGRAM

 

Fa dos dies la revista ‘Lecturas’ publicava en exclusiva la notícia que la periodista Toñi Moreno estava embarassada als seus 46 anys. Ara, a la presentadora de ‘MYHYV’ no li ha quedat més remei que confirmar la notícia en un vídeo que ha compartit a través d’Instagram.

 

La presentadora explicava en el vídeo que, en arribar al departament de sastreria, havia demanat les revistes per a vore les fotografies de la boda de Belén Esteban, amb la sorpresa que es va trobar amb la seua imatge a la portada de la revista ‘Lecturas’ anunciant el seu embaràs.

 

La presentadora s’ha pres el tema amb humor, tot i que en un primer moment, reconeix que no havia encaixat massa bé que es destapara tan prompte la notícia: «Al principi no m’ho he pres massa bé perquè estic de poc de temps i en estos temes s’ha de ser molt prudent i esperar, com a mínim, fins als 3 mesos. Però com és la veritat… A demés, diuen que no es pot amagar ni els diners ni l’embaràs i com que jo estic pelada…». 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias a todos por vuestro cariño !!!

Una publicación compartida de Toñi Moreno (@tmoreno73) el

 

Fent gala del seu bon humor, la presentadora ha reconegut que potser no ha guardat el secret de la millor manera possible: «Primer vullc donar l’enhorabona als meus companys de ‘Lecturas’ perquè sóc una bocuda i segur que li ho hauré dit a algú que no devia».

 

Sobre això, la presentadora ha recordat que intenta mantindre la seua vida privada a resguard i que vol portar tot el tema amb molta tranquil·litat. També ha volgut agrair totes les felicitacions que està rebent i el vídeo s’ha omplit de seguida de comentaris d’enhorabona de personatges famosos com Jorge Javier Vázquez, Laura Matamoros o Risto Mejide.

 

Toñi al programa 'MYHYV'

Toñi en el programa ‘MYHYV’ | CUATRO

 

La periodista també ha rebut les felicitacions per part del programa que presenta, ‘MYHYV’, que li ha regalat un ram de flors per a donar-li l’enhorabona. En directe, en el mateix programa, la presentadora confessava que pràcticament li havia donat un atac en vore la portada de la revista, explicant els motius pels quals no s’havia atrevit a dir res encara: «Ho he passat molt malament per a arribar fins ací. Vullc ser prudent, no ho vullc celebrar encara. Sóc molt supersticiosa».

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.