12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Toñi Moreno confirma el seu embaràs

Toñi Moreno confirma el seu embaràs

Toñi Moreno confirma el seu embaràs | INSTAGRAM

 

Fa dos dies la revista ‘Lecturas’ publicava en exclusiva la notícia que la periodista Toñi Moreno estava embarassada als seus 46 anys. Ara, a la presentadora de ‘MYHYV’ no li ha quedat més remei que confirmar la notícia en un vídeo que ha compartit a través d’Instagram.

 

La presentadora explicava en el vídeo que, en arribar al departament de sastreria, havia demanat les revistes per a vore les fotografies de la boda de Belén Esteban, amb la sorpresa que es va trobar amb la seua imatge a la portada de la revista ‘Lecturas’ anunciant el seu embaràs.

 

La presentadora s’ha pres el tema amb humor, tot i que en un primer moment, reconeix que no havia encaixat massa bé que es destapara tan prompte la notícia: «Al principi no m’ho he pres massa bé perquè estic de poc de temps i en estos temes s’ha de ser molt prudent i esperar, com a mínim, fins als 3 mesos. Però com és la veritat… A demés, diuen que no es pot amagar ni els diners ni l’embaràs i com que jo estic pelada…». 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias a todos por vuestro cariño !!!

Una publicación compartida de Toñi Moreno (@tmoreno73) el

 

Fent gala del seu bon humor, la presentadora ha reconegut que potser no ha guardat el secret de la millor manera possible: «Primer vullc donar l’enhorabona als meus companys de ‘Lecturas’ perquè sóc una bocuda i segur que li ho hauré dit a algú que no devia».

 

Sobre això, la presentadora ha recordat que intenta mantindre la seua vida privada a resguard i que vol portar tot el tema amb molta tranquil·litat. També ha volgut agrair totes les felicitacions que està rebent i el vídeo s’ha omplit de seguida de comentaris d’enhorabona de personatges famosos com Jorge Javier Vázquez, Laura Matamoros o Risto Mejide.

 

Toñi al programa 'MYHYV'

Toñi en el programa ‘MYHYV’ | CUATRO

 

La periodista també ha rebut les felicitacions per part del programa que presenta, ‘MYHYV’, que li ha regalat un ram de flors per a donar-li l’enhorabona. En directe, en el mateix programa, la presentadora confessava que pràcticament li havia donat un atac en vore la portada de la revista, explicant els motius pels quals no s’havia atrevit a dir res encara: «Ho he passat molt malament per a arribar fins ací. Vullc ser prudent, no ho vullc celebrar encara. Sóc molt supersticiosa».

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana protesten davant Les Corts amb un ninot de Pérez Llorca

Un centenar de persones han protestat davant Les Corts durant la investidura de Juanfran Pérez Llorca amb consignes i un ninot amb el seu rostre. El col·lectiu ha denunciat continuïtat amb Mazón i ha exigit justícia i responsabilitats.

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Les autoritats han intervingut 2.005 quilos de cocaïna ocults en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València i han detingut a quatre persones. L'operació ha desarticulat una xarxa que introduïa droga en contenidors des de Sud-amèrica.

El València busca trencar set mesos sense guanyar fora davant el Raig

El València afrontarà este dilluns la seua visita al Raig amb l'objectiu d'acabar amb set mesos sense triomfs a domicili en LaLiga. Des de la seua última victòria fora enllaça huit eixides sense guanyar.

Víctimes de la dana assistiran al ple d’investidura convidades per l’oposició

Representants de dos associacions d'afectats seguiran des de la tribuna el debat d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts, després de ser convidades per l'oposició. També protestaran a les portes del parlament.

València Basket i Alina Iagupova rescindixen el seu contracte de mutu acord

El club i la jugadora han posat fi al vincle que arribava fins a final de temporada. La decisió arriba després d'absències per una situació personal prolongada.

Sanitat recomana usar màscara en centres sanitaris davant el possible repunt d’infeccions

Sanitat ha remés una instrucció que aconsella la màscara en situacions i àrees concretes dels centres sanitaris davant un possible repunt de virus respiratoris. La Comunitat Valenciana manté nivell baix d'epidèmia, amb 787,8 casos per 100.000 habitants l'última setmana.

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Intervinguts 2.005 quilos de cocaïna camuflats en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València. Hi ha quatre detinguts i es desarticula una xarxa.

Baixen de forma generalitzada les mínimes i Fontanars dels Alforins marca -3,6°

Les mínimes han baixat en tota la Comunitat Valenciana. Fontanars dels Alforins ha registrat -3,6°, seguida d'Ademuz i Villena, mentres el litoral s'ha mantingut més temperat.