Toñi Moreno confirma el seu embaràs

Toñi Moreno confirma el seu embaràs

Toñi Moreno confirma el seu embaràs | INSTAGRAM

 

Fa dos dies la revista ‘Lecturas’ publicava en exclusiva la notícia que la periodista Toñi Moreno estava embarassada als seus 46 anys. Ara, a la presentadora de ‘MYHYV’ no li ha quedat més remei que confirmar la notícia en un vídeo que ha compartit a través d’Instagram.

 

La presentadora explicava en el vídeo que, en arribar al departament de sastreria, havia demanat les revistes per a vore les fotografies de la boda de Belén Esteban, amb la sorpresa que es va trobar amb la seua imatge a la portada de la revista ‘Lecturas’ anunciant el seu embaràs.

 

La presentadora s’ha pres el tema amb humor, tot i que en un primer moment, reconeix que no havia encaixat massa bé que es destapara tan prompte la notícia: «Al principi no m’ho he pres massa bé perquè estic de poc de temps i en estos temes s’ha de ser molt prudent i esperar, com a mínim, fins als 3 mesos. Però com és la veritat… A demés, diuen que no es pot amagar ni els diners ni l’embaràs i com que jo estic pelada…». 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gracias a todos por vuestro cariño !!!

Una publicación compartida de Toñi Moreno (@tmoreno73) el

 

Fent gala del seu bon humor, la presentadora ha reconegut que potser no ha guardat el secret de la millor manera possible: «Primer vullc donar l’enhorabona als meus companys de ‘Lecturas’ perquè sóc una bocuda i segur que li ho hauré dit a algú que no devia».

 

Sobre això, la presentadora ha recordat que intenta mantindre la seua vida privada a resguard i que vol portar tot el tema amb molta tranquil·litat. També ha volgut agrair totes les felicitacions que està rebent i el vídeo s’ha omplit de seguida de comentaris d’enhorabona de personatges famosos com Jorge Javier Vázquez, Laura Matamoros o Risto Mejide.

 

Toñi al programa 'MYHYV'

Toñi en el programa ‘MYHYV’ | CUATRO

 

La periodista també ha rebut les felicitacions per part del programa que presenta, ‘MYHYV’, que li ha regalat un ram de flors per a donar-li l’enhorabona. En directe, en el mateix programa, la presentadora confessava que pràcticament li havia donat un atac en vore la portada de la revista, explicant els motius pels quals no s’havia atrevit a dir res encara: «Ho he passat molt malament per a arribar fins ací. Vullc ser prudent, no ho vullc celebrar encara. Sóc molt supersticiosa».

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.