Pillen a Toñi Moreno i Rosana besant-se pels carrers de Madrid

 

Toñi Moreno i Rosana ja no amaguen el seu amor. I és que després dels rumors que relacionaven a la presentadora de ‘MYHYV’ i a la famosa cantant canària, finalment la revista ‘Rumore’ ha conseguit les imatges que confirmen la seua relació.

 

Tal com es desprén del reportatge, Moreno i Rosana van disfrutar d’un bonic dia després d’anar de compres pel centre de Madrid i dinar en un restaurant italià. Precisament en eixir del restaurant, les dos enamorades es van mostrar més afectuoses que mai pels carrers del centre de la ciutat i, inclús, se les va poder vore besant-se i abraçant-se.

 

 

 

Una relació de la qual tot el món sospitava

D’esta manera, es confirma que realment les dos han formalitzat una relació d’amor de la qual tot el món sospitava però ningú confirmava. En este sentit, han sigut diverses les fotografies que ha publicat Moreno en el seu perfil d’Instagram amb Rosana. Una de les últimes va ser en la ‘Feria de Abril’ de Sevilla, on la canària no va dubtar en viatjar, i disfrutar de la festa i la seua parella rodejades d’amics.

 

Moreno va ser durant molts anys parella de la també periodista de TVE María Casado i, des de que es van separar, no se l’havia relacionat amb ningú més. Ara sí que es pot confirmar que Moreno i Rosana han començat una història sentimental que, segons les primeres imatges i impressions, ompli a les dos de felicitat.

 

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.