Pillen a Toñi Moreno i Rosana besant-se pels carrers de Madrid

 

Toñi Moreno i Rosana ja no amaguen el seu amor. I és que després dels rumors que relacionaven a la presentadora de ‘MYHYV’ i a la famosa cantant canària, finalment la revista ‘Rumore’ ha conseguit les imatges que confirmen la seua relació.

 

Tal com es desprén del reportatge, Moreno i Rosana van disfrutar d’un bonic dia després d’anar de compres pel centre de Madrid i dinar en un restaurant italià. Precisament en eixir del restaurant, les dos enamorades es van mostrar més afectuoses que mai pels carrers del centre de la ciutat i, inclús, se les va poder vore besant-se i abraçant-se.

 

 

 

Una relació de la qual tot el món sospitava

D’esta manera, es confirma que realment les dos han formalitzat una relació d’amor de la qual tot el món sospitava però ningú confirmava. En este sentit, han sigut diverses les fotografies que ha publicat Moreno en el seu perfil d’Instagram amb Rosana. Una de les últimes va ser en la ‘Feria de Abril’ de Sevilla, on la canària no va dubtar en viatjar, i disfrutar de la festa i la seua parella rodejades d’amics.

 

Moreno va ser durant molts anys parella de la també periodista de TVE María Casado i, des de que es van separar, no se l’havia relacionat amb ningú més. Ara sí que es pot confirmar que Moreno i Rosana han començat una història sentimental que, segons les primeres imatges i impressions, ompli a les dos de felicitat.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.