16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Pillen a Toñi Moreno i Rosana besant-se pels carrers de Madrid

 

Toñi Moreno i Rosana ja no amaguen el seu amor. I és que després dels rumors que relacionaven a la presentadora de ‘MYHYV’ i a la famosa cantant canària, finalment la revista ‘Rumore’ ha conseguit les imatges que confirmen la seua relació.

 

Tal com es desprén del reportatge, Moreno i Rosana van disfrutar d’un bonic dia després d’anar de compres pel centre de Madrid i dinar en un restaurant italià. Precisament en eixir del restaurant, les dos enamorades es van mostrar més afectuoses que mai pels carrers del centre de la ciutat i, inclús, se les va poder vore besant-se i abraçant-se.

 

 

 

Una relació de la qual tot el món sospitava

D’esta manera, es confirma que realment les dos han formalitzat una relació d’amor de la qual tot el món sospitava però ningú confirmava. En este sentit, han sigut diverses les fotografies que ha publicat Moreno en el seu perfil d’Instagram amb Rosana. Una de les últimes va ser en la ‘Feria de Abril’ de Sevilla, on la canària no va dubtar en viatjar, i disfrutar de la festa i la seua parella rodejades d’amics.

 

Moreno va ser durant molts anys parella de la també periodista de TVE María Casado i, des de que es van separar, no se l’havia relacionat amb ningú més. Ara sí que es pot confirmar que Moreno i Rosana han començat una història sentimental que, segons les primeres imatges i impressions, ompli a les dos de felicitat.

 

 

Últimes notícies

L’Elx busca tancar l’any invicte a casa davant un Raig eufòric a Europa

Elx, invicte com a local, aspira a acomiadar un any d'ascens amb un triomf davant un Raig eufòric per Europa però bloquejat en Lliga. Les baixes obliguen a ajustos.

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.