9.6 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Pillen a Toñi Moreno i Rosana besant-se pels carrers de Madrid

 

Toñi Moreno i Rosana ja no amaguen el seu amor. I és que després dels rumors que relacionaven a la presentadora de ‘MYHYV’ i a la famosa cantant canària, finalment la revista ‘Rumore’ ha conseguit les imatges que confirmen la seua relació.

 

Tal com es desprén del reportatge, Moreno i Rosana van disfrutar d’un bonic dia després d’anar de compres pel centre de Madrid i dinar en un restaurant italià. Precisament en eixir del restaurant, les dos enamorades es van mostrar més afectuoses que mai pels carrers del centre de la ciutat i, inclús, se les va poder vore besant-se i abraçant-se.

 

 

 

Una relació de la qual tot el món sospitava

D’esta manera, es confirma que realment les dos han formalitzat una relació d’amor de la qual tot el món sospitava però ningú confirmava. En este sentit, han sigut diverses les fotografies que ha publicat Moreno en el seu perfil d’Instagram amb Rosana. Una de les últimes va ser en la ‘Feria de Abril’ de Sevilla, on la canària no va dubtar en viatjar, i disfrutar de la festa i la seua parella rodejades d’amics.

 

Moreno va ser durant molts anys parella de la també periodista de TVE María Casado i, des de que es van separar, no se l’havia relacionat amb ningú més. Ara sí que es pot confirmar que Moreno i Rosana han començat una història sentimental que, segons les primeres imatges i impressions, ompli a les dos de felicitat.

 

 

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.