Tous acull el rodatge d’una sèrie internacional per a Amazon

El municipi valencià de Tous es convertirà entre el 29 de setembre i l’1 d’octubre en l’escenari del rodatge de la sèrie internacional «Citadel», que té com a protagonistes a Priyanka Chopra i Richard Madden i que serà emesa en la plataforma Amazon.

Segons han informat fonts municipals, el paratge del Pantà de Tous acollirà a la fi d’este mes diverses escenes de la superproducció dels germans Joe i Anthony Russo, artífexs de ‘Capitán América’, entre altres èxits.

 

Citadel 

 

Es tracta d’una sèrie de suspens, acció i espionatge, amb un complex entramat emocional i una història interconnectada que es desenvoluparà als Estats Units, Itàlia, l’Índia i Mèxic.

A Espanya, a més de Tous, també es gravarà en altres escenaris, com la ciutat de València, on s’han realitzat ja el càsting per a l’enregistrament.

«Citadel» és una superproducció dels germans Joe i Anthony Russo (artífexs de ‘Capitán América‘) que s’emetrà en la plataforma Amazon, amb Priyanka Chopra i Richard Madden com a protagonistes.

 

Un «thriller» d’acció protagonitzat per la Miss Món 2000

 

Es tracta d’un ‘thriller’ d’acció i espionatge amb un complex entramat emocional i una història interconnectada que es desenvoluparà als Estats Units, Itàlia, l’Índia i Mèxic, avança l’Ajuntament de Tous.

L’actriu índia que protagonitza la ficció es va coronar com ‘Miss Món’ l’any 2000 i llavors va començar una carrera al cinema i la televisió per la qual va arribar a Hollywood en 2015 per a protagonitzar la sèrie ‘Quantico’. Està casada amb Nick Jonas, dels Jonas Brothers.

L’escocés Richard Madden, per part seua, va saltar a la fama en 2011 per la seua interpretació de Robb Stark en les tres primeres temporades de lJuego de trons. En 2019, va guanyar un ‘Globo de Oro‘ per Bodyguard, de la BBC.
 

Últimes notícies

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i accedix directament als Goya

El curt ‘Polígono X’, rodat quasi íntegrament en pla seqüència pel lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica directament per als Premis Goya i els Premis Fugaz de 2027.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica per als Goya

El curt ‘Polígono X’, del director lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i s’ha classificat directament per als Goya i els Premis Fugaz de 2027.

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.