Tous acull el rodatge d’una sèrie internacional per a Amazon

El municipi valencià de Tous es convertirà entre el 29 de setembre i l’1 d’octubre en l’escenari del rodatge de la sèrie internacional «Citadel», que té com a protagonistes a Priyanka Chopra i Richard Madden i que serà emesa en la plataforma Amazon.

Segons han informat fonts municipals, el paratge del Pantà de Tous acollirà a la fi d’este mes diverses escenes de la superproducció dels germans Joe i Anthony Russo, artífexs de ‘Capitán América’, entre altres èxits.

 

Citadel 

 

Es tracta d’una sèrie de suspens, acció i espionatge, amb un complex entramat emocional i una història interconnectada que es desenvoluparà als Estats Units, Itàlia, l’Índia i Mèxic.

A Espanya, a més de Tous, també es gravarà en altres escenaris, com la ciutat de València, on s’han realitzat ja el càsting per a l’enregistrament.

«Citadel» és una superproducció dels germans Joe i Anthony Russo (artífexs de ‘Capitán América‘) que s’emetrà en la plataforma Amazon, amb Priyanka Chopra i Richard Madden com a protagonistes.

 

Un «thriller» d’acció protagonitzat per la Miss Món 2000

 

Es tracta d’un ‘thriller’ d’acció i espionatge amb un complex entramat emocional i una història interconnectada que es desenvoluparà als Estats Units, Itàlia, l’Índia i Mèxic, avança l’Ajuntament de Tous.

L’actriu índia que protagonitza la ficció es va coronar com ‘Miss Món’ l’any 2000 i llavors va començar una carrera al cinema i la televisió per la qual va arribar a Hollywood en 2015 per a protagonitzar la sèrie ‘Quantico’. Està casada amb Nick Jonas, dels Jonas Brothers.

L’escocés Richard Madden, per part seua, va saltar a la fama en 2011 per la seua interpretació de Robb Stark en les tres primeres temporades de lJuego de trons. En 2019, va guanyar un ‘Globo de Oro‘ per Bodyguard, de la BBC.
 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.