20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Tous acull el rodatge d’una sèrie internacional per a Amazon

El municipi valencià de Tous es convertirà entre el 29 de setembre i l’1 d’octubre en l’escenari del rodatge de la sèrie internacional “Citadel”, que té com a protagonistes a Priyanka Chopra i Richard Madden i que serà emesa en la plataforma Amazon.

Segons han informat fonts municipals, el paratge del Pantà de Tous acollirà a la fi d’este mes diverses escenes de la superproducció dels germans Joe i Anthony Russo, artífexs de ‘Capitán América’, entre altres èxits.

 

Citadel 

 

Es tracta d’una sèrie de suspens, acció i espionatge, amb un complex entramat emocional i una història interconnectada que es desenvoluparà als Estats Units, Itàlia, l’Índia i Mèxic.

A Espanya, a més de Tous, també es gravarà en altres escenaris, com la ciutat de València, on s’han realitzat ja el càsting per a l’enregistrament.

“Citadel” és una superproducció dels germans Joe i Anthony Russo (artífexs de ‘Capitán América‘) que s’emetrà en la plataforma Amazon, amb Priyanka Chopra i Richard Madden com a protagonistes.

 

Un “thriller” d’acció protagonitzat per la Miss Món 2000

 

Es tracta d’un ‘thriller’ d’acció i espionatge amb un complex entramat emocional i una història interconnectada que es desenvoluparà als Estats Units, Itàlia, l’Índia i Mèxic, avança l’Ajuntament de Tous.

L’actriu índia que protagonitza la ficció es va coronar com ‘Miss Món’ l’any 2000 i llavors va començar una carrera al cinema i la televisió per la qual va arribar a Hollywood en 2015 per a protagonitzar la sèrie ‘Quantico’. Està casada amb Nick Jonas, dels Jonas Brothers.

L’escocés Richard Madden, per part seua, va saltar a la fama en 2011 per la seua interpretació de Robb Stark en les tres primeres temporades de lJuego de trons. En 2019, va guanyar un ‘Globo de Oro‘ per Bodyguard, de la BBC.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant investigarà de manera interna el botellazo a Cömert

El club anuncia una revisió interna dels incidents després del derbi davant el València, inclòs el botellazo a Eray Cömert, i reforça el seu missatge de respecte.

La jutgessa de la DANA demana a Telegram i WhatsApp els missatges de Conca del 29-O

La magistrada demana per via internacional a Telegram i a WhatsApp els missatges de José Manuel Cuenca del 29-O. La mesura seguix a un informe de la Guàrdia Civil sobre les dificultats per a recuperar-los.

Bernabé espera que Pérez Llorca anuncie el cessament de Barcala este dimecres

La delegada del Govern reclama al president que demane la dimissió de Luis Barcala i l'a part de tots els seus càrrecs orgànics en la primera sessió de control. Emmarca la seua exigència en la polèmica per l'adjudicació de vivenda pública i critica el model del PP.

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.