Tous acull el rodatge d’una sèrie internacional per a Amazon

El municipi valencià de Tous es convertirà entre el 29 de setembre i l’1 d’octubre en l’escenari del rodatge de la sèrie internacional “Citadel”, que té com a protagonistes a Priyanka Chopra i Richard Madden i que serà emesa en la plataforma Amazon.

Segons han informat fonts municipals, el paratge del Pantà de Tous acollirà a la fi d’este mes diverses escenes de la superproducció dels germans Joe i Anthony Russo, artífexs de ‘Capitán América’, entre altres èxits.

 

Citadel 

 

Es tracta d’una sèrie de suspens, acció i espionatge, amb un complex entramat emocional i una història interconnectada que es desenvoluparà als Estats Units, Itàlia, l’Índia i Mèxic.

A Espanya, a més de Tous, també es gravarà en altres escenaris, com la ciutat de València, on s’han realitzat ja el càsting per a l’enregistrament.

“Citadel” és una superproducció dels germans Joe i Anthony Russo (artífexs de ‘Capitán América‘) que s’emetrà en la plataforma Amazon, amb Priyanka Chopra i Richard Madden com a protagonistes.

 

Un “thriller” d’acció protagonitzat per la Miss Món 2000

 

Es tracta d’un ‘thriller’ d’acció i espionatge amb un complex entramat emocional i una història interconnectada que es desenvoluparà als Estats Units, Itàlia, l’Índia i Mèxic, avança l’Ajuntament de Tous.

L’actriu índia que protagonitza la ficció es va coronar com ‘Miss Món’ l’any 2000 i llavors va començar una carrera al cinema i la televisió per la qual va arribar a Hollywood en 2015 per a protagonitzar la sèrie ‘Quantico’. Està casada amb Nick Jonas, dels Jonas Brothers.

L’escocés Richard Madden, per part seua, va saltar a la fama en 2011 per la seua interpretació de Robb Stark en les tres primeres temporades de lJuego de trons. En 2019, va guanyar un ‘Globo de Oro‘ per Bodyguard, de la BBC.
 

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.