Tous acull el rodatge d’una sèrie internacional per a Amazon

El municipi valencià de Tous es convertirà entre el 29 de setembre i l’1 d’octubre en l’escenari del rodatge de la sèrie internacional “Citadel”, que té com a protagonistes a Priyanka Chopra i Richard Madden i que serà emesa en la plataforma Amazon.

Segons han informat fonts municipals, el paratge del Pantà de Tous acollirà a la fi d’este mes diverses escenes de la superproducció dels germans Joe i Anthony Russo, artífexs de ‘Capitán América’, entre altres èxits.

 

Citadel 

 

Es tracta d’una sèrie de suspens, acció i espionatge, amb un complex entramat emocional i una història interconnectada que es desenvoluparà als Estats Units, Itàlia, l’Índia i Mèxic.

A Espanya, a més de Tous, també es gravarà en altres escenaris, com la ciutat de València, on s’han realitzat ja el càsting per a l’enregistrament.

“Citadel” és una superproducció dels germans Joe i Anthony Russo (artífexs de ‘Capitán América‘) que s’emetrà en la plataforma Amazon, amb Priyanka Chopra i Richard Madden com a protagonistes.

 

Un “thriller” d’acció protagonitzat per la Miss Món 2000

 

Es tracta d’un ‘thriller’ d’acció i espionatge amb un complex entramat emocional i una història interconnectada que es desenvoluparà als Estats Units, Itàlia, l’Índia i Mèxic, avança l’Ajuntament de Tous.

L’actriu índia que protagonitza la ficció es va coronar com ‘Miss Món’ l’any 2000 i llavors va començar una carrera al cinema i la televisió per la qual va arribar a Hollywood en 2015 per a protagonitzar la sèrie ‘Quantico’. Està casada amb Nick Jonas, dels Jonas Brothers.

L’escocés Richard Madden, per part seua, va saltar a la fama en 2011 per la seua interpretació de Robb Stark en les tres primeres temporades de lJuego de trons. En 2019, va guanyar un ‘Globo de Oro‘ per Bodyguard, de la BBC.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.