13.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Torna el Brass Festival amb tres concerts en Alacant este cap de setmana

 

«La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Alacant ha decidit, d’acord amb la Brass Academy Alacant, tenint present algunes limitacions d’aforament, donar continuïtat al festival musical estiuenc Summer Brass Festival 2020 i celebrar la seua novena edició els pròxims dies, en concret durant el cap de setmana i en la plaça de l’Ajuntament», ha declarat el regidor Antonio Manresa.

 

El programa del festival anota que el concert inaugural serà el divendres, dia 3 de juliol, a les 21.00 hores. Davall de la direcció de Rudi Korp, actuarà el col·lectiu Ensemble Brass Academy Alacant. El segon concert serà el dissabte, dia 4. Sobre l’escenari tocarà el grup Concert Moggio. El tercer espectacle està previst per al diumenge, 5 de juliol, quan cobre protagonisme l’agrupació Spanish Horns.

 

Mateix horari: 21 hores

Les tres actuacions estan fixades per a que comencen a les 21.00 hores, són de caràcter gratuït, però cal accedir a les localitats amb entrada – invitació, que es pot conseguir de manera electrònica amb la finalitat de controlar en la mesura del possible l’aforament i evitar possibles riscos de contagi per coronavirus.

 

Des de la Regidoria de Cultura informen que les entrades – invitació es poden conseguir a través de la plataforma Eventbrite, a on ja estan disponibles. «Només es poden traure dos entrades per persona i es distribuiran 200 per actuació», segons aclarixen des de l’organització.

 

Dos mini concerts

L’IX International Summer Brass Festival Alacant 2020 es compon, a demés, de 2 mini concerts de la zona Edusi, que es faran en el pati del centre cultural Cigarreras -carrer de Sant Carles, 78- i en la plaça de Quijano -en el centre històric-. Estes actuacions estan previstes, respectivament, per a les vesprades del dissabte i del diumenge, totes dos a les 20.00 hores.

 

El primer mini concert, en el pati de Cigarreras, disposarà de 190 localitats i el segon, en la plaça de Quijano, de 40. El regidor de Cultura ha expressat la seua confiança en «que els amants de la música que seguisquen estos concerts tinguen molt present que han de compaginar la visió estètica amb l’atenció i el respecte als altres per a evitar els riscos pel Covid-19, ja que el virus seguix entre nosaltres».

Últimes notícies

Una de cada deu sancions de l’ordenança de neteja a Alacant és per orinar al carrer

Des de maig a novembre, Alacant ha imposat 304 multes per l'ordenança: més del 50% per depositar escombraries fora d'horari i el 12% per orinar al carrer.

València concedix prop de 1.000 xecs bebé de 300 euros en el seu primer any en vigor

L'Ajuntament ha atorgat quasi 1.000 ajudes de 300 euros per a naixements, adopcions i acolliments en el seu primer any. La convocatòria continua oberta i en 2026 pujarà a 400 euros.

La UMH aprova un pressupost de 145,2 milions per a 2026 centrat en talent i inversió estratègica

El Consell Social de la UMH ha aprovat un pressupost de 145,2 milions per a 2026, centrat en talent i inversió estratègica. La planificació es recolza en el finançament estable 2026-2029 i en un esforç inversor propi que reforça personal, infraestructures, investigació i servicis a l'estudiantat.

El PSOE acusa el PP de convertir en una farsa la comissió sobre la dana al Senat

El PSOE ha acusat el PP de desvirtuar la comissió del Senat sobre la dana i d'allargar-la per a retardar responsabilitats. Denuncia vetos a compareixences clau i una ampliació del termini aprovada amb els vots populars.

El cos empra sensors distints per a detectar el fred en la pell i en els pulmons

Un estudi de l'Institut de Neurociències demostra que la pell i els òrgans interns no perceben el fred de la mateixa manera: predominen TRPM8 en la pell i TRPA1 en pulmons i estómac.

Un de cada quatre conductors valencians admet que conduïx després de beure per Nadal

El 24,8% dels conductors valencians admet conduir després de beure per Nadal, per damunt de la mitjana nacional. Sopars d'empresa i Nit de cap d'any concentren el risc.

Bernabé ha assegurat que faran infal·lible el protocol d’assetjament i que seran exemplaritzants

La responsable d'Igualtat del PSOE ha defés millorar el protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo infal·lible i exemple per a uns altres. Ha reivindicat assumir errors i protegir les dones, i ha al·ludit a casos que emergixen en la dreta.

Dos investigats per vendre cabdells de marihuana en un estanc de Xirivella (València)

La Guàrdia Civil investiga a dos persones per presumpte tràfic de drogues després de trobar cabdells i derivats de cànnabis a la venda en un estanc de Xirivella. Es van confiscar 37 envasos i 29 grams de resina; Sanitat analitzarà la substància intervinguda.