Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Torna ‘Juego de Tronos’

 

Un dels dracs de Daenerys crema el tron de ferro en l’episodi final de ‘Joc de trons’.

Bones notícies per als seguidors de ‘Juego de Tronos’. Després que HBO anunciara la setmana passada que la preqüela de la reeixida sèrie està en procés de producció i enregistrament, este dimecres s’han vist les primeres imatges d’House of the Dragon.

En les imatges apareixen els actors Matt Smith —Felip d’Edimburgo en The Crown i protagonista de Doctor Who— i Emma D’Arcy, que interpreten a la princesa Rhaenyra Targaryen i al príncep Daemon Targaryen  respectivament,  en una platja de Cornualles (el Regne Unit). Tots dos apareixen caracteritzats amb les perruques de cabells blancs grisencs típiques de la família Targaryen.

Fins ara només havíem pogut veure una lectura de guió amb diversos dels actors que va compartir el compte de Twitter oficial de la sèrie.

House of the Dragon, que s’estrenarà en HBO en 2022 i tindrà deu episodis, s’enquadra 300 anys abans de la història que va narrar Joc de trons i comptarà l’origen de la casa Targaryen i el seu poder en ‘Poniente’. La producció està basada en ‘Fuego y Sangre’, el llibre de George R. R. Martin.

L’escriptor, que encara té pendent per publicar els dos llibres que falten per a tancar la saga ‘Canción de hielo y fuego‘, participa en la sèrie com a guionista i productor. El projecte també compta amb Ryan Condal, encarregat d’escriure el primer episodi de la preqüela, i amb Miguel Sapochnik, un veterà de ‘Juego de Tronos’ que va dirigir algun dels episodis més celebrats de la sèrie, com ‘La batalla de los bastardos’. Ell s’encarregarà de dirigir el pilot, a més d’altres capítols addicionals.

Al principi, esta no anava a ser l’única preqüela de ‘Juego de Tronos‘. HBO ja estava preparant una altra producció encapçalada per Naomi Watts de la qual fins i tot es va gravar el pilot i que se situava 5.000 anys abans de la història que ja coneixem. No obstant això, la plataforma va decidir cancel·lar-la en 2019.

Malgrat este revés, la col·laboració entre HBO i George R. R. Martin va vent en pop. L’escrit va signar un contracte milionari amb la companyia per a continuar desenvolupant projectes durant els pròxims cinc anys, segons The Hollywood Reporter.

A més, l’autor també s’ha llançat al teatre i prepara una adaptació per a Broadway que té previst estrenar-se en 2023 i que recupera a diversos personatges icònics com Ned Stark i Jamie Lannister 16 anys abans dels successos de ‘Juego de Tronos’. En concret, s’abordarà ‘El Gran Torneo de Harrenha’, fins ara embolicat de misteri, on es van trobar Ned i Lyanna Stark, Jamie Lannister, Robert Baratheon o Rhaegar Trgaryen.

Últimes notícies

L’onzena manifestació contra Mazón unirà Paiporta i València el 28 de setembre

Dos columnes eixiran a les 18.00 des de Paiporta i la Rambleta per a confluir en el 'Pont de la Solidaritat', en la vespra dels 11 mesos de la dana. La marxa manté la pressió per la gestió del 29 d'octubre

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.

Dijous amb temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'interior de la Comunitat encara un dijous més càlid del normal per a estes dates, amb cels buidats i brises d'este. El divendres es mantindrà l'estabilitat i solo es preveu un lleu respir tèrmic a l'interior.

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.