24 establiments de Torrent s’adhereixen a la nova edició del Xec Bebé

Un total de 24 establiments del municipi s’han adherit a la nova edició del Xec Bebé convocada per l’Ajuntament de Torrent, l’ajuda destinada a les famílies empadronades a la ciutat que hagen tingut per naixement o adopció un fill o filla en els anys 2020, 2021 i 2022.

No obstant això, cal destacar que no es concedirà aquesta subvenció en cas que el bebé no haja nascut encara en el moment en què finalitze el termini de concessió, el mes vinent de maig, ja que es correspondria amb les ajudes del pròxim exercici.

Igualment, només podran sol·licitar el Xec Bebé les famílies empadronades a Torrent amb almenys 12 mesos d’antelació al naixement o l’adopció, sent requisit indispensable que el xiquet o la xiqueta també estiga empadronat a la ciutat.

Com a novetat enguany, la subvenció s’atorgarà a través d’una targeta carregada amb una dotació única de 125 euros, que podrà ser emprada exclusivament en els establiments adherits a aquesta iniciativa, igual que s’ha fet en la campanya ‘Targeta +25’.

D’aquesta manera, el Xec Bebé, a més de representar una ajuda econòmica directa per als beneficiaris, potència, al seu torn, el comerç local, ja que la quantia rebuda d’aquesta ajuda serà invertida en els comerços de puericultura, productes farmacèutics i alimentació infantil que s’han adherit a aquesta campanya (poden consultar-se en www.torrent.es). De manera que, al mateix temps que es fomenta des del consistori la proximitat amb la ciutadania, s’afavoreix i impulsa el comerç local.

Últimes notícies

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.