16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

24 establiments de Torrent s’adhereixen a la nova edició del Xec Bebé

Un total de 24 establiments del municipi s’han adherit a la nova edició del Xec Bebé convocada per l’Ajuntament de Torrent, l’ajuda destinada a les famílies empadronades a la ciutat que hagen tingut per naixement o adopció un fill o filla en els anys 2020, 2021 i 2022.

No obstant això, cal destacar que no es concedirà aquesta subvenció en cas que el bebé no haja nascut encara en el moment en què finalitze el termini de concessió, el mes vinent de maig, ja que es correspondria amb les ajudes del pròxim exercici.

Igualment, només podran sol·licitar el Xec Bebé les famílies empadronades a Torrent amb almenys 12 mesos d’antelació al naixement o l’adopció, sent requisit indispensable que el xiquet o la xiqueta també estiga empadronat a la ciutat.

Com a novetat enguany, la subvenció s’atorgarà a través d’una targeta carregada amb una dotació única de 125 euros, que podrà ser emprada exclusivament en els establiments adherits a aquesta iniciativa, igual que s’ha fet en la campanya ‘Targeta +25’.

D’aquesta manera, el Xec Bebé, a més de representar una ajuda econòmica directa per als beneficiaris, potència, al seu torn, el comerç local, ja que la quantia rebuda d’aquesta ajuda serà invertida en els comerços de puericultura, productes farmacèutics i alimentació infantil que s’han adherit a aquesta campanya (poden consultar-se en www.torrent.es). De manera que, al mateix temps que es fomenta des del consistori la proximitat amb la ciutadania, s’afavoreix i impulsa el comerç local.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.