7.8 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

24 establiments de Torrent s’adhereixen a la nova edició del Xec Bebé

Un total de 24 establiments del municipi s’han adherit a la nova edició del Xec Bebé convocada per l’Ajuntament de Torrent, l’ajuda destinada a les famílies empadronades a la ciutat que hagen tingut per naixement o adopció un fill o filla en els anys 2020, 2021 i 2022.

No obstant això, cal destacar que no es concedirà aquesta subvenció en cas que el bebé no haja nascut encara en el moment en què finalitze el termini de concessió, el mes vinent de maig, ja que es correspondria amb les ajudes del pròxim exercici.

Igualment, només podran sol·licitar el Xec Bebé les famílies empadronades a Torrent amb almenys 12 mesos d’antelació al naixement o l’adopció, sent requisit indispensable que el xiquet o la xiqueta també estiga empadronat a la ciutat.

Com a novetat enguany, la subvenció s’atorgarà a través d’una targeta carregada amb una dotació única de 125 euros, que podrà ser emprada exclusivament en els establiments adherits a aquesta iniciativa, igual que s’ha fet en la campanya ‘Targeta +25’.

D’aquesta manera, el Xec Bebé, a més de representar una ajuda econòmica directa per als beneficiaris, potència, al seu torn, el comerç local, ja que la quantia rebuda d’aquesta ajuda serà invertida en els comerços de puericultura, productes farmacèutics i alimentació infantil que s’han adherit a aquesta campanya (poden consultar-se en www.torrent.es). De manera que, al mateix temps que es fomenta des del consistori la proximitat amb la ciutadania, s’afavoreix i impulsa el comerç local.

Últimes notícies

Ximo Puig defén que el nou finançament és una oportunitat històrica per a la Comunitat

El expresident ha qualificat la proposta d'Hisenda com una oportunitat històrica per a la Comunitat Valenciana i ha reclamat rigor, responsabilitat i voluntat política per a tancar-la amb un gran acord.

Demanen presó per a una viuda que va cobrar set anys la pensió del seu marit mort

La Fiscalia sol·licita quatre anys de presó per a una dona que va mantindre durant quasi set anys el cobrament de la pensió d'incapacitat absoluta del seu marit mort. El juí està fixat per al dijous 15 en l'Audiència Provincial d'Alacant.

Dissabte amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló

Ratxes molt fortes de nord-oest afectaran hui l'interior de Castelló, mentres la resta de la Comunitat tindrà cels poc nuvolosos amb núvols alts. Les temperatures baixaran lleugerament, amb màximes de 16 i mínimes de 8 en les capitals.

La UPV reproduïx la inundació de la DANA a l’Horta Sud i obri noves vies per a emergències

La UPV ha reproduït amb modelatge hidràulic 2D la inundació provocada per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a l'Horta Sud. El treball valguda simulacions quasi en temps real i aporta ferramentes per a busques i revisió d'infraestructures.

Salomé Pradas afronta el dilluns un acarament per la DANA amb l’excap de gabinet de Mazón

La jutgessa ha citat a Salomé Pradas i a José Manuel Cuenca a un acarament per a aclarir suposades contradiccions sobre la gestió de la DANA. Un informe de l'Advocacia detalla anomenades en les quals es va abordar el possible confinament.

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.