Torrent es prepara per a viure la festivitat de la Setmana Santa

Torrent es prepara per a tornar a viure una de les festivitats populars més conegudes i arrelades entre la ciutadania: la Setmana Santa de Torrent. Així, el pròxim 10 d’abril se celebrarà la tradicional benedicció de les palmes i la processó del Diumenge de Rams, iniciant a les celebracions d’aquesta setmana, declarada com a Festa d’Interés Turístic Autonòmic.

La Parròquia de la Senyora del Bon Consell serà l’escenari on es concentraran totes les germanors del municipi per a realitzar la benedicció de les palmes, així com el punt de partida dels dos recorreguts pels quals es dividiran els germans i germanes per a fer la processó fins a la Parròquia de Sant Luís Beltrán.

“Estem molt contents de poder celebrar de nou aquesta festivitat, que és una de les tradicions més estimades i arrelades pels torrentins i torrentines”, destaca el regidor de Festes, José Pascual Martinez, qui afig que “des de l’àrea de Festes, en col·laboració amb Turisme i Cultura, tenim el ferm compromís per a aconseguir que la Setmana Santa de Torrent siga declarada Festa d’Interés Turístic Nacional”.

D’aquesta manera, el Diumenge de Rams donarà pas a una setmana repleta d’actes i processons, que culminaran diumenge que ve de Resurrecció amb la Trobada Gloriosa, un dels esdeveniments més significatius i representatius.

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.