Torrent es prepara per a viure la festivitat de la Setmana Santa

Torrent es prepara per a tornar a viure una de les festivitats populars més conegudes i arrelades entre la ciutadania: la Setmana Santa de Torrent. Així, el pròxim 10 d’abril se celebrarà la tradicional benedicció de les palmes i la processó del Diumenge de Rams, iniciant a les celebracions d’aquesta setmana, declarada com a Festa d’Interés Turístic Autonòmic.

La Parròquia de la Senyora del Bon Consell serà l’escenari on es concentraran totes les germanors del municipi per a realitzar la benedicció de les palmes, així com el punt de partida dels dos recorreguts pels quals es dividiran els germans i germanes per a fer la processó fins a la Parròquia de Sant Luís Beltrán.

«Estem molt contents de poder celebrar de nou aquesta festivitat, que és una de les tradicions més estimades i arrelades pels torrentins i torrentines», destaca el regidor de Festes, José Pascual Martinez, qui afig que «des de l’àrea de Festes, en col·laboració amb Turisme i Cultura, tenim el ferm compromís per a aconseguir que la Setmana Santa de Torrent siga declarada Festa d’Interés Turístic Nacional».

D’aquesta manera, el Diumenge de Rams donarà pas a una setmana repleta d’actes i processons, que culminaran diumenge que ve de Resurrecció amb la Trobada Gloriosa, un dels esdeveniments més significatius i representatius.

Últimes notícies

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.

Benidorm reserva 60 milions del seu pressupost de 2026 per a pagar la sentència de Serra Gelada

Benidorm destinarà 60 milions del seu pressupost municipal de 2026 al pagament de la sentència pels sòls del APR-7 de Serra Gelada, sense pujar impostos ni retallar servicis, i amb un fort impuls inversor i social.