Torrent es prepara per a viure la festivitat de la Setmana Santa

Ejemplo de shortcode con estilo
"Tenim el ferm compromís per a aconseguir que la Setmana Santa de Torrent siga declarada Festa d'Interés Turístic Nacional"

Torrent es prepara per a tornar a viure una de les festivitats populars més conegudes i arrelades entre la ciutadania: la Setmana Santa de Torrent. Així, el pròxim 10 d’abril se celebrarà la tradicional benedicció de les palmes i la processó del Diumenge de Rams, iniciant a les celebracions d’aquesta setmana, declarada com a Festa d’Interés Turístic Autonòmic.

La Parròquia de la Senyora del Bon Consell serà l’escenari on es concentraran totes les germanors del municipi per a realitzar la benedicció de les palmes, així com el punt de partida dels dos recorreguts pels quals es dividiran els germans i germanes per a fer la processó fins a la Parròquia de Sant Luís Beltrán.

«Estem molt contents de poder celebrar de nou aquesta festivitat, que és una de les tradicions més estimades i arrelades pels torrentins i torrentines», destaca el regidor de Festes, José Pascual Martinez, qui afig que «des de l’àrea de Festes, en col·laboració amb Turisme i Cultura, tenim el ferm compromís per a aconseguir que la Setmana Santa de Torrent siga declarada Festa d’Interés Turístic Nacional».

D’aquesta manera, el Diumenge de Rams donarà pas a una setmana repleta d’actes i processons, que culminaran diumenge que ve de Resurrecció amb la Trobada Gloriosa, un dels esdeveniments més significatius i representatius.

Últimes notícies

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.