Torrent es prepara per a viure la festivitat de la Setmana Santa

Torrent es prepara per a tornar a viure una de les festivitats populars més conegudes i arrelades entre la ciutadania: la Setmana Santa de Torrent. Així, el pròxim 10 d’abril se celebrarà la tradicional benedicció de les palmes i la processó del Diumenge de Rams, iniciant a les celebracions d’aquesta setmana, declarada com a Festa d’Interés Turístic Autonòmic.

La Parròquia de la Senyora del Bon Consell serà l’escenari on es concentraran totes les germanors del municipi per a realitzar la benedicció de les palmes, així com el punt de partida dels dos recorreguts pels quals es dividiran els germans i germanes per a fer la processó fins a la Parròquia de Sant Luís Beltrán.

“Estem molt contents de poder celebrar de nou aquesta festivitat, que és una de les tradicions més estimades i arrelades pels torrentins i torrentines”, destaca el regidor de Festes, José Pascual Martinez, qui afig que “des de l’àrea de Festes, en col·laboració amb Turisme i Cultura, tenim el ferm compromís per a aconseguir que la Setmana Santa de Torrent siga declarada Festa d’Interés Turístic Nacional”.

D’aquesta manera, el Diumenge de Rams donarà pas a una setmana repleta d’actes i processons, que culminaran diumenge que ve de Resurrecció amb la Trobada Gloriosa, un dels esdeveniments més significatius i representatius.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.

Mor una dona i tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una dona de 77 anys ha mort i altres tres persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'una vivenda unifamiliar en Orihuela Costa, el foc de la qual es va originar en la cuina.