27.7 C
València
Dimecres, 27 agost, 2025

Vols treballar en la taquilla Tourist-Info de la Vall d’Uixó?

 

- Advertisement -Telegram València Diari

?️ L’empresa pública Emsevall ha iniciat el procés de constitució d’una borsa de treball de personal de taquilla i Tourist Info, amb la qual es cobriran necessitats temporals (baixes laborals, vacances, puntes de serveis, etc).

✅ El conseller delegat d’Emsevall, Jorge García, ha assenyalat que l’entitat ha convocat este any quatre borses d’ocupació i ha declarat que “es continua treballant per la transparència i la igualtat de condicions, buscant sempre l’estabilitat financera de l’empresa que gestiona serveis tan importants per a la nostra ciutat”, com la neteja d’edificis municipals, les Coves de Sant Josep i la piscina.

? La selecció es realitzarà valorant la formació acadèmica i professional, els criteris socials del candidat/a, l’experiència laboral i les competències requerides per al lloc a través d’una entrevista personal i una prova escrita desenvolupades a este efecte.

➕ Per a poder accedir a la borsa de treball és necessari almenys un nivell A2 d’un idioma estranger. A més, d’estar en possessió del títol d’un dels següents títols: Tècnic/a superior en guia i assistència turística o homologable i Tècnic/a superior en administració.

? Per la situació de la pandèmia el procés d’inscripció per a formar part del procés serà telemàtic. Les persones interessades poden emplenar un formulari en l’apartat ‘Treballa amb nosaltres’ de la pàgina web www.emsevall.es. Posteriorment rebran un correu electrònic amb la confirmació, informació general, documentació necessària i terminis.

Últimes notícies

El PSPV de la Marina Alta exigix als seus edils dels Poblets retirar la moció de censura

L'executiva comarcal del PSPV-PSOE rebutja la moció de censura registrada al costat de PP i PRE contra l'alcalde de Compromís als Poblets i reclama la seua retirada immediata.

Mor un home en un tiroteig en ple carrer en el barri dels Fanals d’Alaquàs

Un home ha mort després d'un tiroteig en plena via pública a Alaquàs. La Policia manté acordonada la zona i treballa per a esclarir el succés i localitzar a l'autor.

Mor un home després d’un tiroteig en el barri dels Fanals d’Alaquàs

Un home va morir la nit del dimecres després d'un tiroteig en el barri dels Fanals, a Alaquàs. El succés va ocórrer poc abans de les nou i la investigació continua oberta.

Un home armat s’atrinxera a la seua casa d’Agost i la Guàrdia Civil negocia el seu lliurament

Un jove de 25 anys roman atrinxerat amb diverses escopetes en la seua vivenda d'Agost. Un ampli dispositiu de la Guàrdia Civil manté el perímetre i negocia una eixida segura.

Mor un home de 63 anys després de bolcar el tractor en el qual circulava a Silla (València)

Un home de 63 anys ha mort a Silla en bolcar el tractor amb el qual circulava. L'alerta es va rebre a les 13.38 i, malgrat l'assistència del SVB i el SAMU, no va sobreviure.

Vox advertix a Mompó: si impulsa polítiques separatistes no estarà al seu costat

Vox avisa al president de la Diputació de València que no li donarà suport si manté la idea de compensar amb fons provincials a l'AVL després de la retallada autonòmica. PP, PSPV, Compromís i Ens Uneix creuen retrets pel paper de la institució lingüística.

Iñaki Peña renova amb el Barcelona fins a 2029 i marxa cedit a l’Elx

El porter amplia contracte amb el Barcelona fins a 2029 i jugarà esta temporada cedit a l'Elx. L'operació alleugerix la massa salarial i facilita la inscripció de Szczesny.

Les Corts activen la Diputació Permanent el dilluns per a convalidar tres decrets i abordar els incendis

La Diputació Permanent de Les Corts es reunirà el dilluns per a convalidar tres decrets del Consell i escoltar el balanç del conseller d'Emergències sobre els incendis de l'estiu. La majoria va rebutjar que compareguera el president i el titular d'Infraestructures.