Troben mort el ciclista arrossegat per la riuada a Paterna fa una setmana

Els equips de rescat han trobat el cos sense vida de l’home desaparegut divendres passat al parc natural del riu Túria, arrossegat pel torrent d’aigua que es va generar durant les pluges intenses que van descarregar aquell dia. 

Se li va perdre el rastre quan creuava amb bicicleta per la séquia de Tormos, al terme municipal de Paterna, en plena tromba d’aigua per anar al metge. Tot i les advertències que li van fer uns treballadors presents al lloc perquè no travessara la zona, ell va decidir endinsar-se i estos testimonis van veure en un moment puntual com la riuada se l’emportava.

Després d’una setmana de recerca intensa, s’ha localitzat el cos de l’home desaparegut a Paterna durant les pluges de divendres passat.

 La víctima ha estat trobada per l’UME amb ajuda dels seus gossos, en una zona entre l’últim assut de Quart de Poblet i la desembocadura, zona coneguda com a assut de La Partimenta. La Policia Nacional se’n fa càrrec.

El Consorci de Bombers de València ha desmobilitzat el dispositiu de recerca, que des de divendres passat ha inclòs un ampli operatiu de bombers, brigades BRIFO, unitats de comandaments, Lloc de Comandament Avançat, operadors de comunicacions, GERA, helicòpter i unitat de drons del Consorci, i bombers forestals de GVA, que han treballat intensament a la investigació juntament amb la resta de serveis d’emergència desplegats a la zona.

“En este cas ha sigut molt rellevant la baixada del cabal del riu, per això des del Consorci de Bombers es va sol·licitar ahir a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer poder reduir el capital al mínim, dins del possible, i així poder facilitar les tasques de recerca“, apunten.

«Després d’estes actuacions, la situació de hui era molt millor pel que fa al nivell de l’aigua, la qual cosa ha afavorit la localització“, expliquen des del Consorci.

L’alcalde de Paterna, Juan A. Sagredo, ha donat les seues condolences per la mort del mort, veí de Manises.

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.