Troben mort el ciclista arrossegat per la riuada a Paterna fa una setmana

Els equips de rescat han trobat el cos sense vida de l’home desaparegut divendres passat al parc natural del riu Túria, arrossegat pel torrent d’aigua que es va generar durant les pluges intenses que van descarregar aquell dia. 

Se li va perdre el rastre quan creuava amb bicicleta per la séquia de Tormos, al terme municipal de Paterna, en plena tromba d’aigua per anar al metge. Tot i les advertències que li van fer uns treballadors presents al lloc perquè no travessara la zona, ell va decidir endinsar-se i estos testimonis van veure en un moment puntual com la riuada se l’emportava.

Després d’una setmana de recerca intensa, s’ha localitzat el cos de l’home desaparegut a Paterna durant les pluges de divendres passat.

 La víctima ha estat trobada per l’UME amb ajuda dels seus gossos, en una zona entre l’últim assut de Quart de Poblet i la desembocadura, zona coneguda com a assut de La Partimenta. La Policia Nacional se’n fa càrrec.

El Consorci de Bombers de València ha desmobilitzat el dispositiu de recerca, que des de divendres passat ha inclòs un ampli operatiu de bombers, brigades BRIFO, unitats de comandaments, Lloc de Comandament Avançat, operadors de comunicacions, GERA, helicòpter i unitat de drons del Consorci, i bombers forestals de GVA, que han treballat intensament a la investigació juntament amb la resta de serveis d’emergència desplegats a la zona.

“En este cas ha sigut molt rellevant la baixada del cabal del riu, per això des del Consorci de Bombers es va sol·licitar ahir a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer poder reduir el capital al mínim, dins del possible, i així poder facilitar les tasques de recerca“, apunten.

“Després d’estes actuacions, la situació de hui era molt millor pel que fa al nivell de l’aigua, la qual cosa ha afavorit la localització“, expliquen des del Consorci.

L’alcalde de Paterna, Juan A. Sagredo, ha donat les seues condolences per la mort del mort, veí de Manises.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022