Troben mort el ciclista arrossegat per la riuada a Paterna fa una setmana

Els equips de rescat han trobat el cos sense vida de l’home desaparegut divendres passat al parc natural del riu Túria, arrossegat pel torrent d’aigua que es va generar durant les pluges intenses que van descarregar aquell dia. 

Se li va perdre el rastre quan creuava amb bicicleta per la séquia de Tormos, al terme municipal de Paterna, en plena tromba d’aigua per anar al metge. Tot i les advertències que li van fer uns treballadors presents al lloc perquè no travessara la zona, ell va decidir endinsar-se i estos testimonis van veure en un moment puntual com la riuada se l’emportava.

Després d’una setmana de recerca intensa, s’ha localitzat el cos de l’home desaparegut a Paterna durant les pluges de divendres passat.

 La víctima ha estat trobada per l’UME amb ajuda dels seus gossos, en una zona entre l’últim assut de Quart de Poblet i la desembocadura, zona coneguda com a assut de La Partimenta. La Policia Nacional se’n fa càrrec.

El Consorci de Bombers de València ha desmobilitzat el dispositiu de recerca, que des de divendres passat ha inclòs un ampli operatiu de bombers, brigades BRIFO, unitats de comandaments, Lloc de Comandament Avançat, operadors de comunicacions, GERA, helicòpter i unitat de drons del Consorci, i bombers forestals de GVA, que han treballat intensament a la investigació juntament amb la resta de serveis d’emergència desplegats a la zona.

“En este cas ha sigut molt rellevant la baixada del cabal del riu, per això des del Consorci de Bombers es va sol·licitar ahir a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer poder reduir el capital al mínim, dins del possible, i així poder facilitar les tasques de recerca“, apunten.

“Després d’estes actuacions, la situació de hui era molt millor pel que fa al nivell de l’aigua, la qual cosa ha afavorit la localització“, expliquen des del Consorci.

L’alcalde de Paterna, Juan A. Sagredo, ha donat les seues condolences per la mort del mort, veí de Manises.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.