8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

El tuit de Jordi Évole sobre les eleccions que triomfa en les xarxes

Jordi Évole acostuma a valorar l’actualitat política i més encara en dies com este diumenge. Les eleccions espanyoles han deixat diferents titulars, entre ells l’ascens de Vox, que ha superat els 50 diputats i s’ha consolidat com a tercera força. El periodista no ha volgut deixar passar el moment per a llançar un missatge ben clar

 

 

I per si no n’hi havia prou, Évole ha sigut encara més crític amb Pedro Sánchez. Si primer ha volgut deixar el PSOE com a culpable de l’ascens de Vox, una segona piulada encara ho ha evidenciat més:

 

 

Évole ja havia collat Pedro Sánchez en aquella famosa entrevista just quan deixava de ser Secretari General del PSOE. Va ser allà a on es va vore el Pedro Sánchez més proper a la militància i a Podem. Sánchez mirava a l’esquerra i s’allunyava del centre i dels poders econòmics. Ara bé, en els últims mesos, l’actual president en funcions ha fet el camí invers i s’ha allunyat de Podem, fet que pareix que no ha agradat massa a Évole.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.